❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Usikker! Har selv hatt vanlig tr både på synarela og suprecur, dog noen dager forsinket. Men en blødning er en blødning, så det skal være OK for det. Har du vært og hatt ul før sprøytestart eller? :)
Nei, jeg skal ikke ha noen UL før sprøytestart... Skal først ha etter en uke med sprøyter, den 8/2 ;-)

Lei.no

Kjenner jeg begynner å tvile på om kroppen kan bli ordentlig gravid jeg :( Er så mye press på de få eggløsningene jeg får via medisiner, hvor igjen testene forblir negative..
[emoji173][emoji173][emoji173]

Da har vi fått innkalling til samtale 9/3 [emoji4]

Hvor lang tid tok det fra søknaden ble sendt til dere fikk samtale? :)
Akkurat sendt søknaden til Porsgrunn!

2-3 mnd tror jeg det var, men det var i 2015

Sendte i slutten på juni, feriestengt i juli, og samtale i slutten på september. Dette Var i fjor :)

I morgen er det 1 mnd til samtale til Porsgrunn. Tiden går så sakte. Hvor er dere i andre i systemet nå .

I morgen er det 1 mnd til samtale til Porsgrunn. Tiden går så sakte. Hvor er dere i andre i systemet nå .
Rugedag 8 med fryseegg [emoji4]

Ikke lenge til testing da. Hvor lenge klarer du å holde deg [emoji3]
Er veldig usikker på det, håper jo på å holde meg til testdag neste onsdag, men testetøsa prøver å komme seg frem...

Sprøyter om 1 uke :)

UL viste en stor cyste på den ene eggstokken, tydeligvis en eggløsning som ikke har gått riktig for seg og dermed har hele syklusen blitt ødelagt. Gyn sa at tr nok ikke kom til å komme riktig enda, ut i fra hva hun kunne se. Så nå sitter jeg bare og venter på tlf fra Porsgrunn..
Hva skjer nå? Er det noen som vet? Må denne cysten bort før jeg kan starte opp sprøyter osv??

UL viste en stor cyste på den ene eggstokken, tydeligvis en eggløsning som ikke har gått riktig for seg og dermed har hele syklusen blitt ødelagt. Gyn sa at tr nok ikke kom til å komme riktig enda, ut i fra hva hun kunne se. Så nå sitter jeg bare og venter på tlf fra Porsgrunn..
Hva skjer nå? Er det noen som vet? Må denne cysten bort før jeg kan starte opp sprøyter osv??

Oi, det vet jeg ikke, men gud så kjedelig :/
Håper det ordner seg <3

I dag kom tanta akkurat som antatt, 2 dager forsinket på grunn av kjemisk og Lutinus.
Nå er det bare å vente på det som skal utredes fremover :rolleyes:

Så kjedelig [emoji17]
Det samme skjedde meg sist og da måtte cysten bort før jeg kunne starte på nytt[emoji53] Hvis den ikke sprakk av seg selv måtte jeg inn for å sprekke den[emoji4] heldigvis sprakk den og mensen kom fort[emoji4] lykke til[emoji2]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp