Glemte å sitere deg, hehe. Masse lykke til i dag [emoji173]I dag er det uttak i Porsgrunn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte å sitere deg, hehe. Masse lykke til i dag [emoji173]I dag er det uttak i Porsgrunn!
I dag er det uttak i Porsgrunn!
Lykke til!Uttak vel gjennomført, siste jeg hørte så var det 8 egg. De skal jo gjennom icsi, så spennende å se hvem som tar seg og hvem som faller fra...
Så bra! Krysser fingrene!Uttak vel gjennomført, siste jeg hørte så var det 8 egg. De skal jo gjennom icsi, så spennende å se hvem som tar seg og hvem som faller fra...
Min mens har vært forsinket med 4-5 dager begge gangene jeg har gått på spray! Har lest om andre som også har opplevd at den blir litt forsinket. Men om den ikke har dukket opp innen mandag, ville jeg ringt ja Venter selv jeg. UL neste torsdag og da vil jeg helst være ferdig med klinet!Hei jenter!
Hvor mye kan mensen bli forsinket når man går på Synarela? Er på syklusdag 41 i dag, og pleier stort sett å ha 38-dagers sykluser... Når tror dere jeg bør ringe Porsgrunn - hvis mensen ikke kommer til mandagen senest? Skal nemlig begynne med sprøyter på onsdag om en uke... Er 100000% sikker på at jeg ikke ble gravid i mellomtiden og det er vel det det dreier seg om?...
Takk for hjelpen! Huffda, da håper jeg at den dukker opp... Er en uke til spraystart så det forhåpentligvis er store sjanser for at den kommer ila. helga...Min mens har vært forsinket med 4-5 dager begge gangene jeg har gått på spray! Har lest om andre som også har opplevd at den blir litt forsinket. Men om den ikke har dukket opp innen mandag, ville jeg ringt ja Venter selv jeg. UL neste torsdag og da vil jeg helst være ferdig med klinet!
Mener det sto den skulle komme før sprøytestart. Min kom dagen før, i siste lita altså!Hei jenter!
Hvor mye kan mensen bli forsinket når man går på Synarela? Er på syklusdag 41 i dag, og pleier stort sett å ha 38-dagers sykluser... Når tror dere jeg bør ringe Porsgrunn - hvis mensen ikke kommer til mandagen senest? Skal nemlig begynne med sprøyter på onsdag om en uke... Er 100000% sikker på at jeg ikke ble gravid i mellomtiden og det er vel det det dreier seg om?...
Riktig... Skal komme før spraystart. Skal prøve ikke å stresse for det hjelper ikke... Men den er fortsatt ikke kommer nå... Skikkelig spent nå da, en uke igjen så skal jeg kjøre på med sprøyter! Og om 2 uker er det UL!Mener det sto den skulle komme før sprøytestart. Min kom dagen før, i siste lita altså!
Jeg ruger! [emoji173]
Dere.. Et spørsmål. Hender det at dere føler sprayen renner ut igjen eller at du sprayer feil? Tar dere en ekstra spraydusj da? Jeg har gjort det et par ganger og er redd det er farlig? Hmm..
Dere.. Et spørsmål. Hender det at dere føler sprayen renner ut igjen eller at du sprayer feil? Tar dere en ekstra spraydusj da? Jeg har gjort det et par ganger og er redd det er farlig? Hmm..
Det gjorde jeg og Hehe, funket fint likevel. Jeg mener å huske at det sto at hvis du nøs rett etterpå så skulle du ta en squirt til i nesa?
Takk for svar jenter! Da bryr jeg meg ikke så mye om det fremover. Har gjort det før også, men aldri tenkt videre på det før i dagHendte jeg gjorde det og, var ikke farlig i følge SP på klinikken