❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi er så heldige som har en baby, og egga på frys stikker ikke av med det første [emoji173]
Vi og har en frøken på 19 mnd snart fra før men pga alder så blir det forsøk dette året hvis ikke så nøyer vi oss med 1 [emoji3] vi håper selvfølgelig på søsken men blir vi ikke gravide engang til så er vi ihvertfall så heldig at vi har fått 1

Vi og har en frøken på 19 mnd snart fra før men pga alder så blir det forsøk dette året hvis ikke så nøyer vi oss med 1 [emoji3] vi håper selvfølgelig på søsken men blir vi ikke gravide engang til så er vi ihvertfall så heldig at vi har fått 1
Ja, vi tenker litt sånn, jeg er bare 29,men mannen er 9 år eldre, han vil gjerne ha en til før han fyller 40, så vi har litt tid etter Thailand [emoji5] hva vet du om å reise dit hvis man er gravid? Kan jo være mirakel skjer og vi greier det på egenhånd

Ja, vi tenker litt sånn, jeg er bare 29,men mannen er 9 år eldre, han vil gjerne ha en til før han fyller 40, så vi har litt tid etter Thailand [emoji5] hva vet du om å reise dit hvis man er gravid? Kan jo være mirakel skjer og vi greier det på egenhånd
Er bare Zika viruset som kan ha noe å si for fosteret men det er jo når man slutter og prøve man blir gravid . [emoji3]

Da er jeg ferdig med dag 1 på spray! Bare 17 dager til sprøytestart :)

Startet på spray idag :)

Når begynner man forresten med Lutinus? Etter uttak eller innsett?

Svar fra Fertilitersklinikken vedrørende forsøk før eller etter thailandtur:
Vi følger retningslinjene gitt av Folkehelseinstituttet:

Hvis mannen reiser til områder med pågående utbrudd eller økende forekomst av zikafeber og skal til ferskt forsøk skal han vente minst 4 uker etter sist mulig smitte. Så skal ta blodprøve på FHI sin remisse.
Dersom neg prøve (svartid ca 2 uker) kan han levere sædprøve hos oss.

For kvinnen gjelder at hun også må vente 4 uker etter sist mulig smitte. Hun kan så ta samme blodprøve som mann med samme remisse og starte medisiner når neg svar foreligger.

Det er fortsatt risiko for smitte av Zikaviurs i Thailand og gravide frarådes å reise til visse områder.
Dere kan sjekke ut mer rundt dette på Folkehelseinstituttets nettsider.

Her tar vi ingen sjanser og reiser til rimini i Italia istedet og venter med Thailand til 2018 selv om vi hadde veldig lyst denne sommeren

Ikke at dyr ferietur står i økonomien akkurat nå, men jeg ville ikke ha tatt sjansen nå under prøvingen :) Men håper på en tur til litt mer eksotiske strøk om ikke så alt for mange år

Her tar vi ingen sjanser og reiser til rimini i Italia istedet og venter med Thailand til 2018 selv om vi hadde veldig lyst denne sommeren
Det er visst lite, men sannsynlig med varmere europeiske strøk og... :-/ Husker ikke hvor jeg har lest om det. Vi turte ikke å dra til sørlige deler av Italia, derfor ble det Nord-Italia på oss i fjor sommer.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp