❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg hører også til i Porsgrunn [emoji2] Så morro at vi er så mange[emoji2][emoji106] Venter på tlf,håpte dem ville ringe idag men det gjorde dem ikke så håper dem ringer i morra[emoji4]

Vil du være med på statusoppdateringen vår så ta en titt på første innlegg og bare fortell meg hvor du hører til :)

Jeg er forsåvidt med her jeg også ;) Min Porsgrunnskapte baby er litt over to mnd nå, og vi håper at vi i løpet av året får laget en til ;) Men for øyeblikket bare venter vi på noen stabile sykluser ;) Gøy å følge med på andre i mellomtiden ;)

Jeg er forsåvidt med her jeg også ;) Min Porsgrunnskapte baby er litt over to mnd nå, og vi håper at vi i løpet av året får laget en til ;) Men for øyeblikket bare venter vi på noen stabile sykluser ;) Gøy å følge med på andre i mellomtiden ;)

Gratulerer med bebis! :D
Skal jeg legge deg til lista som venter på oppstart?

Har dere på egg på frys eller må dere i gang med full pakke?
Vi har 4 på frys, så slipper forhåpentligvis unna med bare innsett...;) Men det gjenstår å se om det blir i naturlig syklus eller stimulert, da syklusene mine før jeg ble gravid var helt på bærtur, alt fra 30 til 80 dager...

Vi har 4 på frys, så slipper forhåpentligvis unna med bare innsett...;) Men det gjenstår å se om det blir i naturlig syklus eller stimulert, da syklusene mine før jeg ble gravid var helt på bærtur, alt fra 30 til 80 dager...

Så bra da! Godt å ha noen på frys :)
Med sånne sykluser kan du like gjerne bare stålsette deg for styrt, om ikke graviditet og fødsel mirakuløst har gjort det bedre da..

Så bra da! Godt å ha noen på frys :)
Med sånne sykluser kan du like gjerne bare stålsette deg for styrt, om ikke graviditet og fødsel mirakuløst har gjort det bedre da..
Det var det da...legen i Porsgrunn mente at jeg hadde "et snev av PCO" men gynekologen jeg var hos på 6 ukers kontroll etter fødsel sa at tilstanden (min) ikke var statisk, og at hun ikke kunne se tegn til at jeg hadde det nå...men vi er uansett innstilt på at vi trenger hjelp til å få det til, om vi skulle få det til selv er det en bonus ;)

Hei alle! :-)

Da har det begynt - dag 7 på Synarela, og jeg er vanvittig trøtt og sliten, kvalm, oppblåst og grinete... :arghh::dead:

Her ventes det på TR som skal komme i slutten av januar.. etter sa'en sist, gikk jeg 2 uker på "overtid" så regner med noe slikt nå og.
Tror kroppen jobber fælt med å stabilisere hormonene sine, har hatt sinnsyke hetetokter på nettene og flere ganger i løpet av dagen :P

CD10:

Ferdig på kontroll. Slimhinnen målt til 7,2 mm, det er i grenseland, men Dr. F mente den ville komme seg de neste dagene, og at når jeg i tillegg skal sette Ovitrelle, så vil den bli super :)
Folikkelen ble målt til hele 18,5 mm, så her er det håp om tidlig nok EL for å unngå kollisjon med helg :D
Jeg skulle begynne EL-testingen sporenstreks, og må nok innom apoteket for å kjøpe inn EL-sprøyta også.

Ellers nevnte hun at jeg hadde hjerteformet livmor, noen andre som har det?
Hun mente at det ikke skulle ha noe å si for fruktbarheten min, men at de skulle vurdere en hysteroskopi dersom det skulle dra seg på med mange nye innsett uten graviditet. Så sånn sett ble jeg litt betenkt... o_O

CD10:

Ferdig på kontroll. Slimhinnen målt til 7,2 mm, det er i grenseland, men Dr. F mente den ville komme seg de neste dagene, og at når jeg i tillegg skal sette Ovitrelle, så vil den bli super :)
Folikkelen ble målt til hele 18,5 mm, så her er det håp om tidlig nok EL for å unngå kollisjon med helg :D
Jeg skulle begynne EL-testingen sporenstreks, og må nok innom apoteket for å kjøpe inn EL-sprøyta også.

Ellers nevnte hun at jeg hadde hjerteformet livmor, noen andre som har det?
Hun mente at det ikke skulle ha noe å si for fruktbarheten min, men at de skulle vurdere en hysteroskopi dersom det skulle dra seg på med mange nye innsett uten graviditet. Så sånn sett ble jeg litt betenkt... o_O
Så bra at alt så fint ut! [emoji4][emoji173]

Jeg har bakovervendt livmor visstnok og har ikke hatt noe problem med det.
Hjerteformet har jeg ikke hørt om da.

Klinikken klarte å overbevise meg til å ha FER i naturlig syklus forresten. Venter TR imorgen! Spennende! [emoji4][emoji4]

Vet noen av dere om Porsgrunn tar blodprøver for graviditet etter ivf eller pleier di og be om at man tar test hjemme?

Vet noen av dere om Porsgrunn tar blodprøver for graviditet etter ivf eller pleier di og be om at man tar test hjemme?
Hjemmetest på testdato og send inn resultatet.

Jeg kan ikke tro at sist jeg var i Porsgrunn var månedsskiftet juni/juli! :Heartred

Ser plutselig på arket vi har fått av Porsgrunn at man skal sende inn bilde av oss selv. Hva slags bilde har dere sendt inn og hva er det godt for . LOL

Ser plutselig på arket vi har fått av Porsgrunn at man skal sende inn bilde av oss selv. Hva slags bilde har dere sendt inn og hva er det godt for . LOL
Vi har sendt inn et bilde av oss sammen, men dere kan sende inn bilde hver for seg også. De lagrer det i profilen deres på dataen, så de ser hvem dere er :) med alle annen informasjon om dere.

Takk for svar:) regnet nesten med det :)

Da håper jeg du ikke har vært der på en stund fordi du har blitt gravid:D

:D riktig det! Håper vi slipper å tilbake, at det blir mulig å klar nr2 selv... Må ihvertfall ha over et år før jeg orker evt ny IVFrunde!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp