❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
I dag har jeg begynt på Letrozol. Skal ta de CD3-CD7.
Har også begynt på Prednisolon, disse skal jeg ta inntil videre beskjed.

Folikkelkontroll om en uke :)

I dag er det samtale i Porsgrunn, mer rettet mot fremtiden enn forsøket vi er i nå. For går det ikke denne gangen er det nytt ferskforsøk på trappene og jeg vil egentlig ikke gå videre før vi får mer utredning...
Det begynner å bli veldig tøft å fortsatt ikke vite hva som feiler oss, og jeg tror ikke nødvendigvis vi blir varig gravide ved å gå så bredspektret ut med behandlingen. Jeg vil heller vite hva problemet er, slik at vi kan konsentrere oss om det og angripe problemet direkte.
Håper vi blir hørt!
Krysser fingrene! Håper dere snart finner ut av ting... :love022 Det må være veldig slitsomt... Vi har ikke noe diagnose heller, bortsett fra tegn på PCOS hos meg og nedsatt bevegelighet hos mannen. Men har blitt gravid før og på vanlig måte, så det er ikke lett å forstå hva som skjer med oss. Det er i hvert fall ikke mulig å bare skylde på mannens svømmere eller mine cyster...

Bare jeg som er litt sjalu over alle som har fått positiv test i det siste..? Glad på deres vegne (mange langtidsprøvere), men kjenner fryktelig på at det er urettferdig at vi ikke klarte det :(
Veldig glad på de andre sine vegne, uten tvil! Men samtidig veldig lei meg på egne vegne. Det er tungt og føles veldig urettferdig, men vår tid kommer ❤

Timen er overstått og det gikk veldig bra :)
Vi fikk snakket godt med Dr F om alt som vi hadde på agendaen og ble stort sett hørt :)

Du har nok rett i at det kan gå fordetom...
Jeg er nok bare blitt redd for at sjansene våre bare synker ettersom årene går.
Finner ikke så mange rundt om som har holdt på med prøving like lenge som oss selv og som fortsatt har hverken barn eller diagnose..
Ikke bare har vi prøvd aktivt i fire år nå, men hadde fem-seks prevensjonsfrie år før det også, dermed er det rundt ti år nå siden vi sluttet med prevensjon. Så i den sammenhengen virke det nesten utopisk at vi noen sinne skal kunne klare dette *sukk*
Det kan gå likevel! Vi nådde 3år og 8måneder prøving, og hadde flere prevansjonsfrie år før det igjen! Krysser fingre, tær, armer og ben for dere!

I dag (dag 3 med spray) klarte jeg nesten ikke å stå opp på morgenen, og etter det holdte jeg på å sovne på jobben... :dead: Så har jeg skikkelig hodepine. Får håpe det er tilfeldig, men jeg aksepterer alt, uansett hva som kommer! Det er absolutt verdt det! Vi får se videre...

God helg, alle! :happy:

I dag (dag 3 med spray) klarte jeg nesten ikke å stå opp på morgenen, og etter det holdte jeg på å sovne på jobben... :dead: Så har jeg skikkelig hodepine. Får håpe det er tilfeldig, men jeg aksepterer alt, uansett hva som kommer! Det er absolutt verdt det! Vi får se videre...

God helg, alle! :happy:

Håper det er tilfeldig. God bedring :)

Stille her de siste dagene...
Hvordan går det med dere alle?

Håper det går bra med Porsgrunnjentene, jeg følger med hver dag i kulissene [emoji173]

Her venter jeg bare på å starte med sprøyter på onsdag :) hva skjer forresten mellom UL og egguttak? Tar man fortsatt sprøyter og nesespray?

Her venter jeg bare på å starte med sprøyter på onsdag :) hva skjer forresten mellom UL og egguttak? Tar man fortsatt sprøyter og nesespray?

Spennende :)
Mellom UL og eggutakt er det fortsatt nesespray og sprøyter ja. Etter at siste sprøyte er satt, eggløsningssprøyta, så får du et medisinfritt døgn før uttak ;)

Spennende :)
Mellom UL og eggutakt er det fortsatt nesespray og sprøyter ja. Etter at siste sprøyte er satt, eggløsningssprøyta, så får du et medisinfritt døgn før uttak ;)
Hvis alt går på skinner, og UL som er neste onsdag 18/1 viser gode ting, og egguttak blir 20/1. Da setter jeg siste menopur 18, og eggløsningssprøyte 19. Når tar jeg siste nesespray?

Hvis alt går på skinner, og UL som er neste onsdag 18/1 viser gode ting, og egguttak blir 20/1. Da setter jeg siste menopur 18, og eggløsningssprøyte 19. Når tar jeg siste nesespray?

Nesespray tas helt frem til EL-sprøyta.
Men om uttaket blir 20. settes siste sprøyte allerede kvelden 18. Det er 36 timer mellom den og uttak :)

Nesespray tas helt frem til EL-sprøyta.
Men om uttaket blir 20. settes siste sprøyte allerede kvelden 18. Det er 36 timer mellom den og uttak :)
Stemmer :) gleder meg veldig til å få den kommende uka overstått...

Her er det kjedelig.. venter på om EL kanskje kommer om en ukes tid (tatt ovitrelle), spent på om den kommer. Kjenner jeg er litt negativ til forsøket i februar. Skal bruke puregon og det har jeg kun dårlig erfaring med. Men sendt mail til Porsgrunn så får se hva de sier.

Samme som med Victoria.. Venter bare på å komme i gang. Plan for forsøket er klart. Et par overraskelser. Noen som har en formening om hvorfor jeg har blitt satt på Menopur istedenfor Puregon når jeg har gått på det tidligere? Kan det ha med antall egg som faller bort å gjøre? For jeg har produsert ganske mange egg på Puregon :/

Samme som med Victoria.. Venter bare på å komme i gang. Plan for forsøket er klart. Et par overraskelser. Noen som har en formening om hvorfor jeg har blitt satt på Menopur istedenfor Puregon når jeg har gått på det tidligere? Kan det ha med antall egg som faller bort å gjøre? For jeg har produsert ganske mange egg på Puregon :/
Vet det har vært snakk om at en medisin var svært vanskelig å få tak i fra produsenten, kanskje det var den..?

Jeg hører også til i Porsgrunn [emoji2] Så morro at vi er så mange[emoji2][emoji106] Venter på tlf,håpte dem ville ringe idag men det gjorde dem ikke så håper dem ringer i morra[emoji4]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp