❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei alle!

Hm, mensen kom men er bare spotting nå... Håper det blir en ordentlig mens av det... :wideyed:
Øker nok på. Min starter også med spotting første dagen. Håper min kommer før jeg ha UL til torsdag. Kjedelig å få mensen samme dag. Æsj!

Hvilken bmi grense har de i Porsgrunn? Jeg har 33....

Grensa er 32...
Jeg var også 33 da vi begynte. Klarte å presse meg ned så jeg manglet bare en halv kilo før oppstart og det ble godkjent.

Grensa er 32...
Jeg var også 33 da vi begynte. Klarte å presse meg ned så jeg manglet bare en halv kilo før oppstart og det ble godkjent.
Så bra du fikk starte! Veide de deg der? Eller stolte de på det du sa? Beklager hvis jeg ble for personlig

Så bra du fikk starte! Veide de deg der? Eller stolte de på det du sa? Beklager hvis jeg ble for personlig

De stolte på det jeg sa heldigvis :)
Siden du ikke har time før i mars så rekker du jo sikkert å komme under 32 før den tid?

Ja må bare ta meg sammen! Og hvis de stoler på det vi sier er jeg glad! For er så flaut å bli veid. Måtte si vekt til gynekologen også, og hun spurte om jeg var sikker på vekten, for så ikke så stor ut. Så da er det håp! [emoji4]

Ja må bare ta meg sammen! Og hvis de stoler på det vi sier er jeg glad! For er så flaut å bli veid. Måtte si vekt til gynekologen også, og hun spurte om jeg var sikker på vekten, for så ikke så stor ut. Så da er det håp! [emoji4]

Når du ligger sånn helt i grenseland er det ikke helt sikkert at de spør en gang, i hver fall om du kan tolkes som å ha lavere BMI enn du egentlig har ;)

Nå som jeg har gått ned kiloene har det aldri blitt nevnt igjen forresten :)

Når du ligger sånn helt i grenseland er det ikke helt sikkert at de spør en gang, i hver fall om du kan tolkes som å ha lavere BMI enn du egentlig har ;)

Nå som jeg har gått ned kiloene har det aldri blitt nevnt igjen forresten :)
Det er bra! Du har jo vært flink så bra de ser det. Godt å ha noen å spørre her inne. Kjenner jeg gruer meg en del...

Det er bra! Du har jo vært flink så bra de ser det. Godt å ha noen å spørre her inne. Kjenner jeg gruer meg en del...

Det går nok så fint skal du se, og de er bare snille rett igjennom, også når det kommer til håndtering av BMI :)

Høres ut som meg! Gynekologen så rart på meg når jeg sa vekta, er tyngre enn hva jeg ser ut til!

Dag 9 med synarelaen i dag og jeg har hatt så ekstremt ømme bryster di siste dagene! Kjenner at det verker når jeg går liksom :P Er det fler som har det sånn?

Hm, da er mensen min noe helt annet enn den pleier å være... :eek: Er bare litt mer enn spotting alle de dagene - til og med da jeg trodde den har begynt på ordentlig, så spotta det bare helt likt hver dag... o_O Er det vanlig? Har ellers alle vanlige menssymptomer...

Lei.no

Kjenner jeg begynner å tvile på om kroppen kan bli ordentlig gravid jeg :( Er så mye press på de få eggløsningene jeg får via medisiner, hvor igjen testene forblir negative..

Det er et galskap her i går og i dag... Jeg er så dårlig rent fysisk... :yuck::sorry::arghh: Oppblåst, kroppen full av vann, magen som i midten av graviditet, dårlig form generelt, kvalm, sure oppstøt og i tillegg spiser jeg og spiser, og spiser heeeele tiden! :sad010:sad015 Vanvittig sliten, trøtt og grinete i tillegg... Begynner med sprøyter på onsdag og lurer skikkelig på hvordan DET blir... :confused004 Ah, og mensen som er her nå kan knapt kalles for mensen... :confused005:confused004:confused005:confused013
Sånn, da sutra jeg litt... :smiley-ashamed008:smiley-ashamed004

Det er et galskap her i går og i dag... Jeg er så dårlig rent fysisk... :yuck::sorry::arghh: Oppblåst, kroppen full av vann, magen som i midten av graviditet, dårlig form generelt, kvalm, sure oppstøt og i tillegg spiser jeg og spiser, og spiser heeeele tiden! :sad010:sad015 Vanvittig sliten, trøtt og grinete i tillegg... Begynner med sprøyter på onsdag og lurer skikkelig på hvordan DET blir... :confused004 Ah, og mensen som er her nå kan knapt kalles for mensen... :confused005:confused004:confused005:confused013
Sånn, da sutra jeg litt... :smiley-ashamed008:smiley-ashamed004
Kjenner meg så sinnsykt igjen!! Propper meg full med mat og digg hele tiden. Sykt oppblåst og sliten som aldri før. Forhåpentligvis blir det bedre når vi får startet opp på sprøyter. Selv venter jeg enda på tr, håper den kommer i morgen, så den er mot hell når jeg skal til UL på torsdag :/

Kjenner meg så sinnsykt igjen!! Propper meg full med mat og digg hele tiden. Sykt oppblåst og sliten som aldri før. Forhåpentligvis blir det bedre når vi får startet opp på sprøyter. Selv venter jeg enda på tr, håper den kommer i morgen, så den er mot hell når jeg skal til UL på torsdag :/
Huffda! Ja, får håpe sprøytene snur det litt... TR er supersvak her, men kanskje det er en mulig bivirkning av Synarela? Venter så vanvittig spent på sprøytestart!

Huffda! Ja, får håpe sprøytene snur det litt... TR er supersvak her, men kanskje det er en mulig bivirkning av Synarela? Venter så vanvittig spent på sprøytestart!
Usikker! Har selv hatt vanlig tr både på synarela og suprecur, dog noen dager forsinket. Men en blødning er en blødning, så det skal være OK for det. Har du vært og hatt ul før sprøytestart eller? :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp