Prinsessa17
Flørter med forumet
Velkommen! Vi går helt likt! Startet med Menopur 1. februar, har UL 8. februar. Masse lykke til!
Tusen takk[emoji173][emoji173][emoji173]
Hvor stor dose med Menipur har du?
Jeg går på 225IE kl.16.00 hver dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen! Vi går helt likt! Startet med Menopur 1. februar, har UL 8. februar. Masse lykke til!
140 IU Setter min 16.30 hver dag fram tom. tirsdag, så UL på onsdagTusen takk[emoji173][emoji173][emoji173]
Hvor stor dose med Menipur har du?
Jeg går på 225IE kl.16.00 hver dag
Forstod ikke helt det første spørsmålet ditt, men jeg fikk menopur 150E, som jeg skulle ta til fast klokkeslett hver dag, mellom 16 og 18. Valgte å sette den kl.16 hver dagJenter [emoji7]kan jeg spørre dere hvem begynte elle skal Menopur?
Hvor stor dose?
Jeg fikk beskjed satte Menopur mellom kl.16.00-18.00
Jeg gikk både i forrige forsøk med Puregon pen 225ie ( fikk på uttak 9 egg) og nå 225ie Menopur håper blir god resultater som før[emoji120]
140 IU Setter min 16.30 hver dag fram tom. tirsdag, så UL på onsdag
Forstod ikke helt det første spørsmålet ditt, men jeg fikk menopur 150E, som jeg skulle ta til fast klokkeslett hver dag, mellom 16 og 18. Valgte å sette den kl.16 hver dag
140 IU Setter min 16.30 hver dag fram tom. tirsdag, så UL på onsdag
Jeg fikk beskjed om at eggstokkene var så fine, at han var redd for overstimulering. Derfor fikk jeg lav dose menopur, og i tillegg tar jeg prednisolon. Fikk ut 8 egg den 23 januar, og satte inn 1 egg 25 januarForskjellige doser. Har det med vekt,høyde etc? Ser det er nesten likt. Jeg har ultralyd samme dag på onsdag. Lykke til , til deg. Håper alt blir bra
Jeg fikk beskjed om at eggstokkene var så fine, at han var redd for overstimulering. Derfor fikk jeg lav dose menopur, og i tillegg tar jeg prednisolon. Fikk ut 8 egg den 23 januar, og satte inn 1 egg 25 januar
Legen sa det samme til meg også at eggstokkene mine var fine også [emoji7] men fikk manopur 225iu
Legen sa det samme til meg også at eggstokkene mine var fine også [emoji7] men fikk manopur 225iu
Det har gjerne med individuelle tilpasninger, nivå av hormoner osv. Jeg har PCO så her var de redd for overstimulering og jeg begynte lavt og økte dosen etterhvert.Legen sa det samme til meg også at eggstokkene mine var fine også [emoji7] men fikk manipur 225iu
Hvor lav dose fikk du da? Hos meg er det tegn på PCOS, men uten endelig diagnose og det var også fare for overstimulering, derfor fikk jeg 140... Men når jeg ser at det er jenter her som har fått mye høyere doser, så lurer jeg på om min er stor nok... Får se på onsdag på UL...Det har gjerne med individuelle tilpasninger, nivå av hormoner osv. Jeg har PCO så her var de redd for overstimulering og jeg begynte lavt og økte dosen etterhvert.
Du fikk jo bare 10E mindre enn meg, mine klarte seg bra deHvor lav dose fikk du da? Hos meg er det tegn på PCOS, men uten endelig diagnose og det var også fare for overstimulering, derfor fikk jeg 140... Men når jeg ser at det er jenter her som har fått mye høyere doser, så lurer jeg på om min er stor nok... Får se på onsdag på UL...
Ahh, fantastisk Da håper jeg at det funker hos meg og... Har som sagt ikke diagnose PCOS, bare tendens til cyster. Huuffff, nå er jeg veldig veldig spent...Du fikk jo bare 10E mindre enn meg, mine klarte seg bra de
Mye bedre å heller starte litt lavt og heller enten gå et par dager ekstra eller øke dosen etter UL, enn å få for mye!Ahh, fantastisk Da håper jeg at det funker hos meg og... Har som sagt ikke diagnose PCOS, bare tendens til cyster. Huuffff, nå er jeg veldig veldig spent...
Det er sant...Mye bedre å heller starte litt lavt og heller enten gå et par dager ekstra eller øke dosen etter UL, enn å få for mye!
Mye bedre å heller starte litt lavt og heller enten gå et par dager ekstra eller øke dosen etter UL, enn å få for mye!
Selvfølgelig, men bedre at de øker hvis det er behov, enn at vi får for mye.Er jo ikke vi som bestemmer dette. Det er legen som tar de avgjørelsene etter første ultralyden på forsamtalen.
Det er individuelt fra person til person.