❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
På Avalon spa i Porsgrunn så jobber det ei som heter Conny! Hun driver med akupunktur, og jeg gikk der noen ganger for å prøve å få styr på hormoner som ga meg fryktelig uren hud! Tror hun snakka om at hun kunne sette ifht barnløshet og slik, men er ikke helt sikker! Det var sommeren 2013 eller 2014[emoji12] går jo ann å ringe og høre hvertfall[emoji5] ligger ved downtown kjøpesenter, ikke så veldig langt fra sykehuset[emoji5]

Oy, tusen takk-det skal sjekkes ut :) ser at hun Conny fortsatt jobber der iallfall!

Oy, tusen takk-det skal sjekkes ut :) ser at hun Conny fortsatt jobber der iallfall!

Jepp, jeg så hun fortsatt jobber der! Jeg fikk helt enormt med kviser når jeg slutta på p-pille og ble anbefalt Conny! Virka som hu kunne mye om syklus og slik! Skader jo ikke å høre hvertfall![emoji5][emoji5]

Noen av dere Porsgrunndamer som har tatt progynova vaginalt? Eller er jeg første prøvekanin??[emoji85]

Jeg har tatt det vaginalt :) de på apoteket trodde det sto feil på beskjeden fra legen :p

Åh, så bra at det ikke bare er meg da[emoji106][emoji6] Hvordan fungerte det? Noen tips? Skal ta fra CD 1, så er redd de «renner» ut[emoji85][emoji85]

På FS bruker de mye det visst. De mener at det blir tatt bedre opp i kroppen da. Var ingen problem med at det kom ut igjen ;) må bare få satt den langt inn, hehe. Det fungerte veldig bra her iallfall :)

På FS bruker de mye det visst. De mener at det blir tatt bedre opp i kroppen da. Var ingen problem med at det kom ut igjen ;) må bare få satt den langt inn, hehe. Det fungerte veldig bra her iallfall :)

Da satser vi på at det fungerer her og [emoji6]

4 egg ut. Litt skuffet.. Men får håpe det er noen gode blant de vi fikk ut. Skalv mye under uttaket, men ingen smerte egentlig. Nå er jeg bare sliten og lei, og gruer meg til telefon imorgen.

4 egg ut. Litt skuffet.. Men får håpe det er noen gode blant de vi fikk ut. Skalv mye under uttaket, men ingen smerte egentlig. Nå er jeg bare sliten og lei, og gruer meg til telefon imorgen.

Åh, håper du klarer å skyve unna skuffelsen, selv om det er forståelig. Jeg har troa på god kvalitet på disse[emoji173] gullegget er med[emoji173]

Skjønner at du er litt skuffet, men kvalitet er viktigere enn kvantitet! Og du har dobbelt så mange egg nå som sist [emoji2] Heier på eggene! Gleden med uttak på fredag er at man slipper å vente så lenge på telefon på lørdag [emoji2] Håper du får kost deg med et lite glass rødvin i kveld [emoji2]

Håper kvaliteten på disse er super :) krysser fingre for deg!!! Åssen er det i Porsgrunn, alle uttakene på morgenen? Spent på ny klinikk!

Skjønner at du er litt skuffet, men kvalitet er viktigere enn kvantitet! Og du har dobbelt så mange egg nå som sist [emoji2] Heier på eggene! Gleden med uttak på fredag er at man slipper å vente så lenge på telefon på lørdag [emoji2] Håper du får kost deg med et lite glass rødvin i kveld [emoji2]

Hadde 22 sist da men..

Håper kvaliteten på disse er super :) krysser fingre for deg!!! Åssen er det i Porsgrunn, alle uttakene på morgenen? Spent på ny klinikk!

Morgen ja :)

Prøv å ikke være skuffet, jeg fikk ut 4 egg, 1 delte seg ikke videre, 2 på frys og 1 i magen. Nå sitter jeg her noen uker etter å er gravid. Hahaha, hvis du så ei dame der (meg) i dag som
Gråt så at sykepleieren i skranken trudde vi fikk negativt svar på UL. Så var det bare meg som
Måtte ha ut alt av følelser tror jeg

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp