Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere, det gikk! Egget har utviklet seg godt, jeg er gravid og det i svangerskapsuke 9
Jeg også Første forsøk!Gratulerer håper vi er like heldige!!
Prøv å ikke være skuffet, jeg fikk ut 4 egg, 1 delte seg ikke videre, 2 på frys og 1 i magen. Nå sitter jeg her noen uker etter å er gravid. Hahaha, hvis du så ei dame der (meg) i dag som
Gråt så at sykepleieren i skranken trudde vi fikk negativt svar på UL. Så var det bare meg som
Måtte ha ut alt av følelser tror jeg
Flere her inne som har hatt 4 uttak i Porsgrunn? Blir liksom ikke helt klok på de der nede.. Har en vag følelse på at de ikke helt vet hva de gjør med meg egentlig..
Jeg gikk til akupunktør i Porsgrunn etter innsett i januar.Nei, kan ringe å snakke med henne ikke kjent i Porsgrunn i det hele tatt, men det skal nok gå greit
Jeg gikk til akupunktør i Porsgrunn etter innsett i januar.
+4790863787
Ann Kristin.
Storgt. 161 i Porsgrunn
Jeg har glemt å oppdatere her inne. Har testet positivt! [emoji322][emoji7][emoji173] Satt inn en blastocyst 25/10 [emoji177]
Jeg har glemt å oppdatere her inne. Har testet positivt! [emoji322][emoji7][emoji173] Satt inn en blastocyst 25/10 [emoji177]
Tusen takk! [emoji4] [emoji173]Gratulerer så mye
Var der ikke før senere på dagen neiGratulerer så mye Jeg så bare ei utenom oss som skulle ha uttak, var der kl 8:30. Du var der kanskje ikke så tidlig?
Hurra for to befruktede! [emoji322][emoji173]3 av 4 egg var modne og av disse har 2 befruktet seg riktig med ICSI. Får ny telefon mandag om de mener det blir innsett da (hvis for eksempel ene egget faller fra eller lignende), ellers blir det innsett onsdag av én av de to. Snakk om nervøsitet når man sitter der med kun 2 egg. Forbereder meg mentalt på avbrutt forsøk.
Så herlig, gratulerer så masse er det sånn at de helst dyrker til blasto nå? Jeg antar at uttak her fort vekk blir man/tirs så da er det vel vanskelig å få innsett av blasto men...
Tusen takk kjære Avocado [emoji4][emoji173][emoji8]Dette er så herlig!!
Gratulerer så mye! [emoji173]️
Noen som har peiling?? Fikk mensen i dag (hurra[emoji322][emoji322]) og skal da begynne med medisiner, men nå lurer jeg veldig...for det står på planen at jeg skal ta 2 progynova, men vil det si 2 tabletter eller 2mg som det er i én tablett??[emoji33] typisk at mensen kom akkurat som den skulle denne gangen, og at det er helg så jeg ikke får spurt de i Porsgrunn...jeg har alltid tenkt det var 2 tabletter, men på estradotplasterne står det 100, som da vil si 1 plaster...hvordan ville dere tolket det?? [emoji51]