❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Gratulerer :) håper vi er like heldige!!
Jeg også ❤️ Første forsøk!
Haha, han der legen han bare kjører inn ultralyd proben, uten forvarsel, men jeg er ikke så hårsår av meg. Litt rart å få gratulasjoner med en stav inni meg

Prøv å ikke være skuffet, jeg fikk ut 4 egg, 1 delte seg ikke videre, 2 på frys og 1 i magen. Nå sitter jeg her noen uker etter å er gravid. Hahaha, hvis du så ei dame der (meg) i dag som
Gråt så at sykepleieren i skranken trudde vi fikk negativt svar på UL. Så var det bare meg som
Måtte ha ut alt av følelser tror jeg

Gratulerer så mye :) Jeg så bare ei utenom oss som skulle ha uttak, var der kl 8:30. Du var der kanskje ikke så tidlig?

Flere her inne som har hatt 4 uttak i Porsgrunn? Blir liksom ikke helt klok på de der nede.. Har en vag følelse på at de ikke helt vet hva de gjør med meg egentlig..

Flere her inne som har hatt 4 uttak i Porsgrunn? Blir liksom ikke helt klok på de der nede.. Har en vag følelse på at de ikke helt vet hva de gjør med meg egentlig..

Det er jo en forferdelig følelse å ha :( Jeg kjenner jo ikke til de i det hele tatt, men ble litt skuffet på forsamtalen. Det var ikke noe som helst nytt, kun eksakt samme opplegg som tidligere (privat), dog med noe lavere (!!) dose. Ingen tanker/meninger om noen ting... men jeg har jo hørt MYE positivt om dem, så de må jo vite hva de driver med? Jeg er nok en litt enklere case enn deg, hehe...

Nei, kan ringe å snakke med henne :) ikke kjent i Porsgrunn i det hele tatt, men det skal nok gå greit :p
Jeg gikk til akupunktør i Porsgrunn etter innsett i januar.

+4790863787
Ann Kristin.
Storgt. 161 i Porsgrunn

bcc5986fa77290b8d2da270d2df63f4e.jpg

Jeg har glemt å oppdatere her inne. Har testet positivt! [emoji322][emoji7][emoji173] Satt inn en blastocyst 25/10 [emoji177]

Jeg har glemt å oppdatere her inne. Har testet positivt! [emoji322][emoji7][emoji173] Satt inn en blastocyst 25/10 [emoji177]

Så herlig, gratulerer så masse :) er det sånn at de helst dyrker til blasto nå? Jeg antar at uttak her fort vekk blir man/tirs så da er det vel vanskelig å få innsett av blasto men...

Gratulerer så mye :)

3 av 4 egg var modne og av disse har 2 befruktet seg riktig med ICSI. Får ny telefon mandag om de mener det blir innsett da (hvis for eksempel ene egget faller fra eller lignende), ellers blir det innsett onsdag av én av de to. Snakk om nervøsitet når man sitter der med kun 2 egg. Forbereder meg mentalt på avbrutt forsøk.

3 av 4 egg var modne og av disse har 2 befruktet seg riktig med ICSI. Får ny telefon mandag om de mener det blir innsett da (hvis for eksempel ene egget faller fra eller lignende), ellers blir det innsett onsdag av én av de to. Snakk om nervøsitet når man sitter der med kun 2 egg. Forbereder meg mentalt på avbrutt forsøk.
Hurra for to befruktede! [emoji322][emoji173]
Du skal se at dette er gullegg.
Jeg også fikk ut få egg denne gangen og de hadde bra kvalitet. Krysser fingrene for at det blir innsett av en blastocyst på onsdag [emoji256][emoji173]

Så herlig, gratulerer så masse :) er det sånn at de helst dyrker til blasto nå? Jeg antar at uttak her fort vekk blir man/tirs så da er det vel vanskelig å få innsett av blasto men...

Tusen takk! [emoji4][emoji173]
Ja det virker som at de helst dyrker til blasto dersom det lar seg gjøre.

Dette er så herlig!! :D
Gratulerer så mye! ❤️

Noen som har peiling?? Fikk mensen i dag (hurra[emoji322][emoji322]) og skal da begynne med medisiner, men nå lurer jeg veldig...for det står på planen at jeg skal ta 2 progynova, men vil det si 2 tabletter eller 2mg som det er i én tablett??[emoji33] typisk at mensen kom akkurat som den skulle denne gangen, og at det er helg så jeg ikke får spurt de i Porsgrunn...jeg har alltid tenkt det var 2 tabletter, men på estradotplasterne står det 100, som da vil si 1 plaster...hvordan ville dere tolket det?? [emoji51]

Noen som har peiling?? Fikk mensen i dag (hurra[emoji322][emoji322]) og skal da begynne med medisiner, men nå lurer jeg veldig...for det står på planen at jeg skal ta 2 progynova, men vil det si 2 tabletter eller 2mg som det er i én tablett??[emoji33] typisk at mensen kom akkurat som den skulle denne gangen, og at det er helg så jeg ikke får spurt de i Porsgrunn...jeg har alltid tenkt det var 2 tabletter, men på estradotplasterne står det 100, som da vil si 1 plaster...hvordan ville dere tolket det?? [emoji51]

Hos meg står det 10 mg på prednisolon så antar det er 2 stk, ikke 2 mg siden de ikke har skrevet benevning. Men ta 2 idag og send melding til de så du får svar imorgen :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp