Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har peiling?? Fikk mensen i dag (hurra[emoji322][emoji322]) og skal da begynne med medisiner, men nå lurer jeg veldig...for det står på planen at jeg skal ta 2 progynova, men vil det si 2 tabletter eller 2mg som det er i én tablett??[emoji33] typisk at mensen kom akkurat som den skulle denne gangen, og at det er helg så jeg ikke får spurt de i Porsgrunn...jeg har alltid tenkt det var 2 tabletter, men på estradotplasterne står det 100, som da vil si 1 plaster...hvordan ville dere tolket det?? [emoji51]
Blir ikke klok på denna progynovaen jeg altså...hvor på brettet begynner man?? [emoji85]
Har ingen betydning
[emoji106] var det jeg kom frem til etter litt googling også [emoji6] hva tenker du om doseringen? Spurte om det før i dag og jeg er fortsatt veldig usikker...Som overskrift står det progynova vag, også skal jeg ta 2 hver dag, tror du det er 2 piller eller 2 mg (som pillene inneholder)? Vil det spille stor rolle tror du om jeg tar to og jeg skulle tatt en, eller tar en og skulle tatt to? Hvilket alternativ er i såfall lurest? Jeg kjenner ikke til progynova og hva det egentlig gjør??[emoji85] For første gang skulle jeg ønske mensen var én dag forsinket sånn at jeg kunne spurt de før jeg tok de...
Tenker det er 2 om dagen. Tror jeg fikk 3 om dagen selv (2 morgen og 1 kveld). Du kan uansett bare ta så du er safe i kveld og høre i morgen, det gjør ingen skade
Krysser fingrene for at de ikke ringer idag og at du får sette inn en blasto på onsdag [emoji256][emoji173]️Gruer meg til å vente på om de ringer imorgen
Krysser fingrene for at de ikke ringer idag og at du får sette inn en blasto på onsdag [emoji256][emoji173]️
De skal ringe innen kl 09.00 dersom de har dårlige nyheter. Dersom de ikke har ringt til nå så har de nok trua på at du skal få en blastocyst til onsdag [emoji173]️Innen når kan jeg forvente at de ringer fra Porsgrunn om noe har skjedd med eggene? Vet de nok har innsett fra kl 9 idag. Vi har lang kjørevei også, noe de vet.. Så om de ikke ringer innen en time er ting OK?
Innen når kan jeg forvente at de ringer fra Porsgrunn om noe har skjedd med eggene? Vet de nok har innsett fra kl 9 idag. Vi har lang kjørevei også, noe de vet.. Så om de ikke ringer innen en time er ting OK?
Hurraa! Så fantastisk! [emoji322][emoji322][emoji1][emoji173]️[emoji173]️
Vis vedlegget 236204 I går tok jeg en test som var blendahvit. Idag tok jeg å testet igjen. Den ene er det så svak strek på (begge testene på bildet er tatt idag). Jeg er 12 dpo og da jeg ble gravid sist,så hadde jeg en tydeligere strek en denne gang. Syns det var litt seint å få så svak strek Hva syns dere?
Tusen takk,tør ikke å tro at jeg er gravid ennå Jeg har en del små kvalme og murringer, så noe symptomer er det. Da vi satte inn blastocyst forrige tirsdag så sa hun sykepleieren at vi kunne teste litt før 14 dager. Jeg håper du har rett ShiepoJeg husker at klinikkrn sa til oss at di opplevde at flere ikke fikk positiv før 16 dpo, og da vil den nok være svak først uansett. Jeg ville ikke bekymret meg. Ta en ny i morgen og om et par dager for og se stigning hvisker gratulerer <3
Fremdeles 5 dager for liten, Men et sterkt hjerte kunne vi se og høre, 160 slag/min Så lenge den vokser normalt til sin kurve så skulle vi slappe av. Fikk ny time om en uke
Så koselig, marihøna det går bra, har ny ultralyd om en uke. Utsatte den jeg hadde denne uken da jeg følte meg litt tryggere Skal bli godt og komme til uke 12 kjenner jeg, snaue tre uker igjen hvor langt er du nå?Tenker sånn på deg jeg[emoji177] hvordan går det?
Jaaa