❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Så godt å høre :) Jeg håper virkelig at alt er bra på mandag :Heartbigred Jeg drømmer om å kunne senke skuldrene, og bare tro på at jeg endelig ble GRAVID! :)

Håper du fikk et positivt svar i dag!

Flere enn meg som skal på forsamtale i Porsgrunn nå i november?

Fremdeles 5 dager for liten, Men et sterkt hjerte kunne vi se og høre, 160 slag/min:Heartbigred Så lenge den vokser normalt til sin kurve så skulle vi slappe av. Fikk ny time om en uke :)

Da ville jeg satset på at det er legen du er hos som er litt gnukk med målene. Det er snakk om såååå små marginer!

Hjertefrekvensen er fin også[emoji177]

Fremdeles liten, men vokser normalt :) så og hørte hjertet! Ny kontroll om en uke, mest for min del :) Slapper nok ikke av før om noen uker :shy:

Hvor langt på vei er du nå?

Trodde jeg var 8+5 ut ifra ivf termin, men den er ikke større enn 8+0 da. :)

Ved hjerteaktivitet i uke 8 er det uansett store sjanser for at det skal gå bra :D

Ultralyd på fredag, skal til Porsgrunn å få tatt den. Gruer meg. Vil så gjerne få dette til

Dere som har hatt forsøk i Porsgrunn, har noen hatt akupunktur før/etter innsett? Jeg har googlet meg frem til ei dame som heter Bjørg Elisabeth Kløverød, men får ikke kontakt med henne... noen som vet om hun fortsatt setter nåler, evnt andre akupunktører i nærheten?

Edit; fikk tak i henne! Dessverre pensjonert...å hun visste ikke om andre som drev på i nærheten

Last edited:
Dere som har hatt forsøk i Porsgrunn, har noen hatt akupunktur før/etter innsett? Jeg har googlet meg frem til ei dame som heter Bjørg Elisabeth Kløverød, men får ikke kontakt med henne... noen som vet om hun fortsatt setter nåler, evnt andre akupunktører i nærheten?

Edit; fikk tak i henne! Dessverre pensjonert...å hun visste ikke om andre som drev på i nærheten

Sniker litt her[emoji12]

Er det i Porsgrunn du tenker å ta akupunktur??

Jeg har akupunktur, men tar det i Oslo på vei hjem :) Syns hun er veldig flink.

Ja, var det jeg tenkte :) er ingen i nærheten her dessverre så hadde et håp om å ta det før/etter innsett!

På Avalon spa i Porsgrunn så jobber det ei som heter Conny! Hun driver med akupunktur, og jeg gikk der noen ganger for å prøve å få styr på hormoner som ga meg fryktelig uren hud! Tror hun snakka om at hun kunne sette ifht barnløshet og slik, men er ikke helt sikker! Det var sommeren 2013 eller 2014[emoji12] går jo ann å ringe og høre hvertfall[emoji5] ligger ved downtown kjøpesenter, ikke så veldig langt fra sykehuset[emoji5]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp