Så godt å høre Jeg håper virkelig at alt er bra på mandag Jeg drømmer om å kunne senke skuldrene, og bare tro på at jeg endelig ble GRAVID!
Hvordan går det med deg...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre Jeg håper virkelig at alt er bra på mandag Jeg drømmer om å kunne senke skuldrene, og bare tro på at jeg endelig ble GRAVID!
Fremdeles 5 dager for liten, Men et sterkt hjerte kunne vi se og høre, 160 slag/min Så lenge den vokser normalt til sin kurve så skulle vi slappe av. Fikk ny time om en ukeHvordan går det med deg...?
Fremdeles 5 dager for liten, Men et sterkt hjerte kunne vi se og høre, 160 slag/min Så lenge den vokser normalt til sin kurve så skulle vi slappe av. Fikk ny time om en uke
Fremdeles liten, men vokser normalt så og hørte hjertet! Ny kontroll om en uke, mest for min del Slapper nok ikke av før om noen ukerHåper du fikk et positivt svar i dag!
Fremdeles liten, men vokser normalt så og hørte hjertet! Ny kontroll om en uke, mest for min del Slapper nok ikke av før om noen uker
Trodde jeg var 8+5 ut ifra ivf termin, men den er ikke større enn 8+0 da.Hvor langt på vei er du nå?
Trodde jeg var 8+5 ut ifra ivf termin, men den er ikke større enn 8+0 da.
Fremdeles 5 dager for liten, Men et sterkt hjerte kunne vi se og høre, 160 slag/min Så lenge den vokser normalt til sin kurve så skulle vi slappe av. Fikk ny time om en uke
Så bra at den vokser som den skal [emoji173]Fremdeles liten, men vokser normalt så og hørte hjertet! Ny kontroll om en uke, mest for min del Slapper nok ikke av før om noen uker
Ultralyd på fredag, skal til Porsgrunn å få tatt den. Gruer meg. Vil så gjerne få dette til
Dere som har hatt forsøk i Porsgrunn, har noen hatt akupunktur før/etter innsett? Jeg har googlet meg frem til ei dame som heter Bjørg Elisabeth Kløverød, men får ikke kontakt med henne... noen som vet om hun fortsatt setter nåler, evnt andre akupunktører i nærheten?
Edit; fikk tak i henne! Dessverre pensjonert...å hun visste ikke om andre som drev på i nærheten
Dere som har hatt forsøk i Porsgrunn, har noen hatt akupunktur før/etter innsett? Jeg har googlet meg frem til ei dame som heter Bjørg Elisabeth Kløverød, men får ikke kontakt med henne... noen som vet om hun fortsatt setter nåler, evnt andre akupunktører i nærheten?
Edit; fikk tak i henne! Dessverre pensjonert...å hun visste ikke om andre som drev på i nærheten
Sniker litt her[emoji12]
Er det i Porsgrunn du tenker å ta akupunktur??
Jeg har akupunktur, men tar det i Oslo på vei hjem Syns hun er veldig flink.
Ja, var det jeg tenkte er ingen i nærheten her dessverre så hadde et håp om å ta det før/etter innsett!