Masse lykke til med rugingen [emoji4]Beklager at jeg ikke har fått oppdatert her inne. Fikk satt inn en blasto'skatt igår og er nå ruger [emoji7][emoji173] Vi fikk til og med en på frys. Føler meg så utrolig heldig! [emoji177]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til med rugingen [emoji4]Beklager at jeg ikke har fått oppdatert her inne. Fikk satt inn en blasto'skatt igår og er nå ruger [emoji7][emoji173] Vi fikk til og med en på frys. Føler meg så utrolig heldig! [emoji177]
Da håper jeg det blir forsøk på oss i Porsgrunn i NOV/DES Åssen er praksis der i forhold til å sette inn 2 embryo, noen som vet? Dette blir evnt mitt 9.innsett...fikk satt inn 2 2-dagers ved forrige innsett.
Beklager at jeg ikke har fått oppdatert her inne. Fikk satt inn en blasto'skatt igår og er nå ruger [emoji7][emoji173] Vi fikk til og med en på frys. Føler meg så utrolig heldig! [emoji177]
Tusen takk! [emoji173]Gratulerer så mye
Beklager at jeg ikke har fått oppdatert her inne. Fikk satt inn en blasto'skatt igår og er nå ruger [emoji7][emoji173] Vi fikk til og med en på frys. Føler meg så utrolig heldig! [emoji177]
Håper du har rett! [emoji256][emoji4][emoji8]Hurra!!
NÅ altså!!
Tidlig UL i dag, og jeg er så spent at jeg er helt kvalm!
Tidlig UL i dag, og jeg er så spent at jeg er helt kvalm!
Jeg skulle være 7+5, men hun målte den til 7+0 (10mm). Hjertet slo, 125 s/min.. må til ny kontroll på mandag. Er skikkelig redd og lei megHvordan gikk det med deg??
Jeg skulle være 7+5, men hun målte den til 7+0 (10mm). Hjertet slo, 125 s/min.. må til ny kontroll på mandag. Er skikkelig redd og lei meg
Jeg skulle være 7+5, men hun målte den til 7+0 (10mm). Hjertet slo, 125 s/min.. må til ny kontroll på mandag. Er skikkelig redd og lei meg
Sånn var det med meg og men det sover en nydelig liten skatt ved siden av meg[emoji173] Målene så tidlig er veldig unøyaktige. Krysser fingrene for at alt ser bra ut på neste kontroll [emoji8]Jeg skulle være 7+5, men hun målte den til 7+0 (10mm). Hjertet slo, 125 s/min.. må til ny kontroll på mandag. Er skikkelig redd og lei meg
Så godt å høre Jeg håper virkelig at alt er bra på mandag Jeg drømmer om å kunne senke skuldrene, og bare tro på at jeg endelig ble GRAVID!Sånn var det med meg og men det sover en nydelig liten skatt ved siden av meg[emoji173] Målene så tidlig er veldig unøyaktige. Krysser fingrene for at alt ser bra ut på neste kontroll [emoji8]
Fy søren, sånne svar gjør så godt andunge! Jeg er forberedt på det verste, men så godt med litt håp innimellom Masse lykke til med innspurtenJeg fikk også høre at min var for liten. Dette var i uke 6, embryo ble målt til uke fem bare. Men nå er jeg bare litt over to uker unna termin her med en akkurat passe stor baby innabords! Det er veldig vanskelig å måle når de er så små, syns egentlig at det er rart at det gjør det :-/
Fy søren, sånne svar gjør så godt andunge! Jeg er forberedt på det verste, men så godt med litt håp innimellom Masse lykke til med innspurten
Det gjør nok det min spire ble målt til å være noen dager større på de ultralydene jeg hadde senere, så det var tydeligvis litt vanskelig å måle på den første. Masse lykke til [emoji173] [emoji173]Så godt å høre Jeg håper virkelig at alt er bra på mandag [emoji813]bigred Jeg drømmer om å kunne senke skuldrene, og bare tro på at jeg endelig ble GRAVID!