❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Beklager at jeg ikke har fått oppdatert her inne. Fikk satt inn en blasto'skatt igår og er nå ruger [emoji7][emoji173] Vi fikk til og med en på frys. Føler meg så utrolig heldig! [emoji177]
Masse lykke til med rugingen [emoji4]

Da håper jeg det blir forsøk på oss i Porsgrunn i NOV/DES :) Åssen er praksis der i forhold til å sette inn 2 embryo, noen som vet? Dette blir evnt mitt 9.innsett...fikk satt inn 2 2-dagers ved forrige innsett.

Jeg får inn 2 nå om det er 2/3-dagers. Virker ut som at de er åpne for det når du har hatt flere forsøk. Dette blir mitt 4 uttak og forhåpentligvis 3 innsett.

Beklager at jeg ikke har fått oppdatert her inne. Fikk satt inn en blasto'skatt igår og er nå ruger [emoji7][emoji173] Vi fikk til og med en på frys. Føler meg så utrolig heldig! [emoji177]

Gratulerer så mye :)

Hurra!!
NÅ altså!! :D

Jeg skulle være 7+5, men hun målte den til 7+0 (10mm). Hjertet slo, 125 s/min.. må til ny kontroll på mandag. Er skikkelig redd og lei meg :(

Åå så fryktelig med sånn venting og uvitenhet. Håper for deg og krysser fingre[emoji177]

Jeg skulle være 7+5, men hun målte den til 7+0 (10mm). Hjertet slo, 125 s/min.. må til ny kontroll på mandag. Er skikkelig redd og lei meg :(

Vanskelig å måle så tidlig! Så håper det beste for deg og håper du ser en fin flekk neste uke ❤️

Sånn var det med meg og men det sover en nydelig liten skatt ved siden av meg[emoji173] Målene så tidlig er veldig unøyaktige. Krysser fingrene for at alt ser bra ut på neste kontroll [emoji8]

Sånn var det med meg og men det sover en nydelig liten skatt ved siden av meg[emoji173] Målene så tidlig er veldig unøyaktige. Krysser fingrene for at alt ser bra ut på neste kontroll [emoji8]
Så godt å høre :) Jeg håper virkelig at alt er bra på mandag :Heartbigred Jeg drømmer om å kunne senke skuldrene, og bare tro på at jeg endelig ble GRAVID! :)

Da var planen kommet i posten og det blir både estradotplaster og progynova fra syklusdag 1 som forventes rundt 12.11...Så får vi vente å se om vi rekker innsett i november da, eller om vi hopper over til desember.

Ultralyd idag sprøytedag 8. 4 egg på 12, 10, 10 og 9 mm med slimhinne på 8 mm! Alt i alt fornøyd, men håper noen flere følger etter. Ny kontroll fredag kl 14 og dosejustering ned til 150 IE (hadde 225 IE) :)

Jeg fikk også høre at min var for liten. Dette var i uke 6, embryo ble målt til uke fem bare. Men nå er jeg bare litt over to uker unna termin her med en akkurat passe stor baby innabords! Det er veldig vanskelig å måle når de er så små, syns egentlig at det er rart at det gjør det :-/

Jeg fikk også høre at min var for liten. Dette var i uke 6, embryo ble målt til uke fem bare. Men nå er jeg bare litt over to uker unna termin her med en akkurat passe stor baby innabords! Det er veldig vanskelig å måle når de er så små, syns egentlig at det er rart at det gjør det :-/
Fy søren, sånne svar gjør så godt andunge! :Heartbigred Jeg er forberedt på det verste, men så godt med litt håp innimellom :) Masse lykke til med innspurten :Heartred:Heartpink:Heartblue

Så godt å høre :) Jeg håper virkelig at alt er bra på mandag [emoji813]bigred Jeg drømmer om å kunne senke skuldrene, og bare tro på at jeg endelig ble GRAVID! :)
Det gjør nok det :) min spire ble målt til å være noen dager større på de ultralydene jeg hadde senere, så det var tydeligvis litt vanskelig å måle på den første. Masse lykke til [emoji173] [emoji173]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp