Andre dag med sprøyter her og første UL på fredag [emoji4]
Lykke til i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre dag med sprøyter her og første UL på fredag [emoji4]
Hurra[emoji2][emoji2] Lykke til[emoji4]Nå er jeg så entusiastisk og spent! 8-10 store og fine egg, to dager ekstra med sprøyter, fin slimhinne, ikke tegn til overstimulering og uttak på tirsdag! mye kan fortsatt skje, men jeg velger å være positiv nå i alle fall
Her kom mensen i dag, så da er det over og ut...
Mest sannsynlig avbrutt forsøk på meg da ingen har latt seg befrukte siden igår. Hvor kjapt tror dere vi er igang igjen?
Skal jeg si ifra til han Steffen moderator om når termin og sånn er, for å få sånn undertittel som jeg ser mange har? skjønner det ikke? Lol..
Så kjedelig [emoji20] håper dere raskt kommer i gang igjen, og at gullegget sitter på neste forsøk [emoji173]Mest sannsynlig avbrutt forsøk på meg da ingen har latt seg befrukte siden igår. Hvor kjapt tror dere vi er igang igjen?
Ferdig med forsamtale [emoji4] Mannens prøver er fortsatt fine. Jeg har visst en delvis bakovervendt livmor, forhøyet amh (21) og er i grenseland på polycystiske ovarieri, men han mente at ingen av delene var noen grunn til bekymring. Starter opp på første mens i januar, kort protokoll. Skal gå på 11 mg Rekovelle og 0.25 mg Cetrotide, som han mente var finere enn Menopur og Orgalutran noen som har erfaring med disse?
Deilig å være igang og ha en plan [emoji3]
De vurderte å starte i desember, men da ville det blitt tett opptil jula, og det ønsket de å unngå, så da ble det januar. Blir spennende om en måned, vi følte oss veldig godt tatt imot [emoji4]Godt å være i gang og at det endelig skjer noe. Jeg skal på forsamtale om en måned. Ser du har fått oppstart tre mnd etter samtale, kanskje det jeg kan vente meg og? Hører det er "normalen" for tiden, men hadde jo håpet å komme litt raskere i gang da
De vurderte å starte i desember, men da ville det blitt tett opptil jula, og det ønsket de å unngå, så da ble det januar. Blir spennende om en måned, vi følte oss veldig godt tatt imot [emoji4]
Vi har prøvd siden juni 2015, så begynner å bli en stund nå. Hva med dere? Noen kjente utfordringer?Okey, skjønner ja blir veldig spennende Hører jo litt om at mange føler at det er litt sånn "samlebånd" opplevelse i det offentlige så godt å høre lenge har dere prøvd?
Vi har prøvd siden juni 2015, så begynner å bli en stund nå. Hva med dere? Noen kjente utfordringer?
Livet:
Tar meg en spray mens jeg får melding av at bestevenninna mi har født[emoji17] Jeg er veldig glad på hennes vegne, men kjenner at det er litt kjipt å være meg akkurat nå!