❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Dere som har vært eller er gravide. Hvordan følte dere dere? Jeg tok tidlig test fordi jeg plutselig kjente meg kvalm, og hadde en "annerledes" ømhet i brystene. Utover dagen i går ble alt bare borte. Jeg kjenner det ikke lenger liksom. Føler meg veldig nedstemt og redd for at det er over :( Jeg har jo ikke nådd testdato enda engang, kan det være at symptomer kommer og går litt? Skal ta ny hcg blodprøve i morgen, så får svar mandag eller tirsdag.

Dere som har vært eller er gravide. Hvordan følte dere dere? Jeg tok tidlig test fordi jeg plutselig kjente meg kvalm, og hadde en "annerledes" ømhet i brystene. Utover dagen i går ble alt bare borte. Jeg kjenner det ikke lenger liksom. Føler meg veldig nedstemt og redd for at det er over :( Jeg har jo ikke nådd testdato enda engang, kan det være at symptomer kommer og går litt? Skal ta ny hcg blodprøve i morgen, så får svar mandag eller tirsdag.
Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt...i uke 11 var jeg litt uggen ,men det var alt jeg kjente på i 40 uker ;)

Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt...i uke 11 var jeg litt uggen ,men det var alt jeg kjente på i 40 uker ;)
Sånn hadde jeg det med nr 1 også, men denne gangen kjente jeg meg ordentlig kvalm og "følte" det liksom på kroppen. Stoppet i går, kjenner meg ikke gravid lenger, bare mensenmurringer. Så nå vet jeg på en måte at det er over. Kommer litt rosa i truseinnlegget og :( Er det ikke dette som kalles kjemisk graviditet? Jeg skal ta den hcg prøven i morgen, så får vi se :)

Sånn hadde jeg det med nr 1 også, men denne gangen kjente jeg meg ordentlig kvalm og "følte" det liksom på kroppen. Stoppet i går, kjenner meg ikke gravid lenger, bare mensenmurringer. Så nå vet jeg på en måte at det er over. Kommer litt rosa i truseinnlegget og :( Er det ikke dette som kalles kjemisk graviditet? Jeg skal ta den hcg prøven i morgen, så får vi se :)

Huff da, håper at kroppen spiller deg et puss bare og at prøvene i morgen er bra [emoji846] Krysser fingrene for deg

Krysser fingrene for deg :)

Klarte ikke holde meg, fyrte av en test. Den visste "ikke gravid" er kun på dag 8 etter innsett.

Kun hatt en følelse og et håp.
Eneste symptomet jeg har hatt er oppblåst i magen..resten kom etter test dag..

Idag var jeg på UL. Og fikk sett et bitte lite hjerte som banker denne gangen..ikke bare positive tester..jeg er faktisk gravid og så det selv...vanskelig for å tro.. måtte d gå bra hele veien nå.. lettet idag....♡

Idag var jeg på UL. Og fikk sett et bitte lite hjerte som banker denne gangen..ikke bare positive tester..jeg er faktisk gravid og så det selv...vanskelig for å tro.. måtte d gå bra hele veien nå.. lettet idag....♡

Gratulerer[emoji5]

Da er det oppstart på meg igjen [emoji4]
Fikk TR idag, nesten en uke for tidlig og får komme inn en mnd før planen da det dukket opp en ledig plass [emoji1][emoji322]
Starter med sprøyter på CD 4 som er på mandag 9/10.

Så spennende Laluna!!
Masse lykke til :D

Avbrutt forsøk grunnet altfor tynn livmorslimhinne den var på 4 :( får håpe mensen kommer fort.

Samme som meg forrige runde det...skikkelig kjedelig [emoji53]

Skitt, under to uker til vi skal på forsamtale [emoji3] husker at jeg syntes det var en evighet til da vi fikk innkallingen, og nå er det plutselig rett rundt hjørnet. Veldig spent, spesielt med tanke på hvor lang tid det tar før vi får starte. Er det noen av dere som har blitt satt på medisiner i ventetiden, feks letrozol/femar? Måtte dere i så fall ta opp dette selv, eller foreslo Porsgrunn det?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp