❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Skitt, under to uker til vi skal på forsamtale [emoji3] husker at jeg syntes det var en evighet til da vi fikk innkallingen, og nå er det plutselig rett rundt hjørnet. Veldig spent, spesielt med tanke på hvor lang tid det tar før vi får starte. Er det noen av dere som har blitt satt på medisiner i ventetiden, feks letrozol/femar? Måtte dere i så fall ta opp dette selv, eller foreslo Porsgrunn det?

Jeg gikk på femar når vi kom til forsamtale og fortsatte nå i samråd med ene legen der mellom forsøkene :)

Dag 8 på spray, ingen eggløsningen denne måneden tross syklusdag 17 og letrozol. Kontroll mandag 16/10, sprøytestart 18/10. Håper virkelig på at tanta har ankommet innen det..

Dag 8 på spray, ingen eggløsningen denne måneden tross syklusdag 17 og letrozol. Kontroll mandag 16/10, sprøytestart 18/10. Håper virkelig på at tanta har ankommet innen det..

Fikk du letrozol i samme syklus som du startet på spray? Jeg fikk ikke det jeg...

Skal du ha lang protokoll nå? Starter vel med spray rundt 20.okt her[emoji5]

Krysser alt for at tante kommer[emoji1317]

Fikk du letrozol i samme syklus som du startet på spray? Jeg fikk ikke det jeg...

Skal du ha lang protokoll nå? Starter vel med spray rundt 20.okt her[emoji5]

Krysser alt for at tante kommer[emoji1317]

Ja, Erling som satte meg på det. Lang protokoll ja. Sprøyter om 10ish dager :) Siste forsøket her.

Du har hatt flere forsøk du også?

Ja, Erling som satte meg på det. Lang protokoll ja. Sprøyter om 10ish dager :) Siste forsøket her.

Du har hatt flere forsøk du også?

Spurte bare på chaten jeg da, og de skrev at de ikke anbefalte det! Men, hadde jo rukket to sykluser...[emoji5]

Mitt andre forsøk nå! Det første var negativt, og ingen på frys - så her raser forsøkene avgårde[emoji51]

Tenkte å prøve akupunktur nå, pluss at jeg tar en del vitaminer! Det kan jo ikke bli dårligere...[emoji5]

I dag våknet jeg, og bare. Magen kjennes rar! Jeg er søren meg gravid. Tok en test: GRAVID

Kjæresten er bortreist så dere er de første til å få vite det

Gratulerer!! :D
Hva blir termin?

Tror det blir 21.juni, uttak 26.9 og innsett 28.6.
Kan det være kjemisk når jeg tester så tidlig som
Nå?

Kjemisk er hvis det går galt før 5+0 eller 21 DPO.
Alltid en risiko for kjemisk og også SA/MA etterhvert, men for de fleste går det bra :)

I dag våknet jeg, og bare. Magen kjennes rar! Jeg er søren meg gravid. Tok en test: GRAVID

Gratulerer så mye! For en hyggelig overraskelse å kunne dele med kjæresten [emoji4]

Vi må melde oss inn i junitermingruppa! :) noen som vet hvordan man gjør det?

Sendte melding til Porsgrunn, om at jeg har testet positivt. Har ikke fått svar, så nå angrer jeg på at jeg ikke ventet til fredag eller lørdag som er test dato

Dere som har brukt lutinus. Hvor vanlig er det at det kommer en stripe blod eller to? To ganger har det vært bittelitt i truseinnlegget, men de i Porsgrunn sier at det gjerne kan komme av lutinus. Jeg stoler på det når de sier det, men lurer på hva slags erfaringer dere andre har? TUL mandag 30/10 forresten! Måtte det gå FORT! Er da 7+5 :)

Blødning her idag! Jippi (har nemlig ikke hatt EL)! 6 dager til sprøyter :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp