Ønsketerstort<3
Forelsket i forumet
Gratulerer[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sleit også med Lillestrøm , fikk mast meg til en time etter å ha ringt og møtt opp fysiskBlir gal av at ingen av gynekologene i Oslo har timer lengre.. Så må til Porsgrunn 16/10 før sprøyter og første kontrollen 27/10 på sprøyter.. Håper det blir en syklus uten 5-6 (!) ultralyder som jeg hadde nå..
Det var jammen rett på sak igjen Lover godt for min del (Håper dog jeg ikke trenger å hoppe på neste runde igjen...)
Lå jevnt på 31 etter første forsøk så gikk det 36 -37 dagerDere som har hatt lang protokoll: Hvor lang tid har det tatt å få mensen i første vanlige syklus etter neg. forsøk? Er på syklusdag 33 i dag, og pleier ellers å ha regelmessige sykluser på 28-29 dager. Har selvfølgelig sjekket om det kan være en gledelig årsak til at TR uteblir, men bare negative tester så langt. Er det vanlig at TR blir så forsinket etter forsøk?
Lå jevnt på 31 etter første forsøk så gikk det 36 -37 dager
Dilemma altså...jeg har to uker igjen av permisjonen min og vil gjerne at de går så sakte som mulig...men jeg skal også ruge i to uker og håper at de ukene går fort...Ser at timingen burde vært bedre
Hvor lenge er det siden uttak?Jeg vil ta test i dag, kan jeg det? Er jo så lenge å vente til den 13.-14.
Hadde uttak 26/9Hvor lenge er det siden uttak?
Ååå det deg i juni forumet jeg daHm.. Juni en gang? Vet ikke hvordan man regner det ifht ivf og blasto. Noen som vet? men må presisere at jeg ikke danser rundt her enda altså, jeg MÅ se hjertet [emoji813]bigred
Koselig Jeg bare håper dette varer. Har tatt HCG blodprøve i dag, og skal ta nr 2 på fredagÅåå det deg i juni forumet jeg da
Hadde uttak 26/9
Hadde uttak 26/9
Prøver å laste opp nytt bilde her, men får bare beskjed om at filen er for stor..? Tok ny test i kveld, RFSU. En helt tydelig strek kom opp før det var gått fem min! Null stress å fange opp på bilde! Tenk om det holder seg! Når tar man UL igjen? DPO19 på testdag, melder ikke inn til Porsgrunn før denne dagen. Men mener å ha lest at hjertet slår etter 22-23 dager? Vil det være naturlig å ha en UL mandag om to uker da kanskje?
Whaaaat? Neeeeiii Ok.. Det blir kjipt..Ul er ca 5 uker etter innsett fikk jeg beskjed om [emoji6]
Whaaaat? Neeeeiii Ok.. Det blir kjipt..