❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Blir gal av at ingen av gynekologene i Oslo har timer lengre.. Så må til Porsgrunn 16/10 før sprøyter og første kontrollen 27/10 på sprøyter.. Håper det blir en syklus uten 5-6 (!) ultralyder som jeg hadde nå..
Jeg sleit også med Lillestrøm , fikk mast meg til en time etter å ha ringt og møtt opp fysisk
Det var jammen rett på sak igjen ;) Lover godt for min del ;) (Håper dog jeg ikke trenger å hoppe på neste runde igjen...)

Dere som har hatt lang protokoll: Hvor lang tid har det tatt å få mensen i første vanlige syklus etter neg. forsøk? Er på syklusdag 33 i dag, og pleier ellers å ha regelmessige sykluser på 28-29 dager. Har selvfølgelig sjekket om det kan være en gledelig årsak til at TR uteblir, men bare negative tester så langt. Er det vanlig at TR blir så forsinket etter forsøk?
Lå jevnt på 31 etter første forsøk så gikk det 36 -37 dager

Dag 3 med spray og ikke hatt eggløsning. Vil jeg få det da egentlig?

Dilemma altså...jeg har to uker igjen av permisjonen min og vil gjerne at de går så sakte som mulig...men jeg skal også ruge i to uker og håper at de ukene går fort...Ser at timingen burde vært bedre ;):p

Jeg vil ta test i dag, kan jeg det? Er jo så lenge å vente til den 13.-14.

Dilemma altså...jeg har to uker igjen av permisjonen min og vil gjerne at de går så sakte som mulig...men jeg skal også ruge i to uker og håper at de ukene går fort...Ser at timingen burde vært bedre ;):p

Haha, ja.. er så glad for hver dag nærmere man kommer testing

Hadde uttak 26/9

Da er du bare 7 DPO i dag, og det blir litt tidlig for å få svar. Om du holder deg 4-5 dager til vil du kunne få riktig svar :)

Prøver å laste opp nytt bilde her, men får bare beskjed om at filen er for stor..? Tok ny test i kveld, RFSU. En helt tydelig strek kom opp før det var gått fem min! Null stress å fange opp på bilde! :D Tenk om det holder seg! Når tar man UL igjen? DPO19 på testdag, melder ikke inn til Porsgrunn før denne dagen. Men mener å ha lest at hjertet slår etter 22-23 dager? Vil det være naturlig å ha en UL mandag om to uker da kanskje? :)

Prøver å laste opp nytt bilde her, men får bare beskjed om at filen er for stor..? Tok ny test i kveld, RFSU. En helt tydelig strek kom opp før det var gått fem min! Null stress å fange opp på bilde! :D Tenk om det holder seg! Når tar man UL igjen? DPO19 på testdag, melder ikke inn til Porsgrunn før denne dagen. Men mener å ha lest at hjertet slår etter 22-23 dager? Vil det være naturlig å ha en UL mandag om to uker da kanskje? :)

Ul er ca 5 uker etter innsett fikk jeg beskjed om [emoji6]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp