❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hva er morgenen i "Porsgrunn tid"? :P De ringer jo på morgenen om egget ikke overlever...hvor lenge må jeg holde pusten liksom?? :nailbiting:

Hva er morgenen i "Porsgrunn tid"? :P De ringer jo på morgenen om egget ikke overlever...hvor lenge må jeg holde pusten liksom?? :nailbiting:

Tror de skal ringe før 09.00 om det ikke overlever ... eller jeg har lang reisevei så kanskje annerledes for oss?
Men har de ikke ringt enda så tror jeg du kan senke skuldrene [emoji4]

Hva er morgenen i "Porsgrunn tid"? :p De ringer jo på morgenen om egget ikke overlever...hvor lenge må jeg holde pusten liksom?? :nailbiting:
Tror de hadde ringt i 9-tiden om det ikke overlevde.. Mener det er det de alltid har sagt til meg altså. Innsett i dag da? Spennende! Lykke til, krysser alt jeg har! :)

Tror de skal ringe før 09.00 om det ikke overlever ... eller jeg har lang reisevei så kanskje annerledes for oss?
Men har de ikke ringt enda så tror jeg du kan senke skuldrene [emoji4]
Tror de hadde ringt i 9-tiden om det ikke overlevde.. Mener det er det de alltid har sagt til meg altså. Innsett i dag da? Spennende! Lykke til, krysser alt jeg har! :)
Har lang reisevei vi og, så må snart dra...særlig med det været her da så er det ihvertfall greit med ekstra god tid...de har enda ikke ringt, så da er det vel trygt ;) Får vi håpe ;) Takk takk, krysser fingra for at det går bra :)

IMG_0968.JPG

Vet ikke om dere ser det like tydelig på det bildet, men noen ganger bare føler man noe, og da svir man av en CB, selv om morgenurinen for lengst er ute ;) Må jo si jeg er glad, men hadde SA ved forrige graviditet, så når jeg ser hjertet banke kan jeg slappe mer av. :) Annerledes denne gangen er en annen type ømhet i bryster, og en kvalme jeg aldri har kjent på før i går :)

Vet ikke om dere ser det like tydelig på det bildet, men noen ganger bare føler man noe, og da svir man av en CB, selv om morgenurinen for lengst er ute ;) Må jo si jeg er glad, men hadde SA ved forrige graviditet, så når jeg ser hjertet banke kan jeg slappe mer av. :) Annerledes denne gangen er en annen type ømhet i bryster, og en kvalme jeg aldri har kjent på før i går :)

Hva blir termin? :rolleyes:

Hm.. Juni en gang? Vet ikke hvordan man regner det ifht ivf og blasto. Noen som vet? :) men må presisere at jeg ikke danser rundt her enda altså, jeg MÅ se hjertet :Heartbigred

Da har du vært 2+5 ved innsett :)
Om det var ferskforsøk setter du bare uttaksdagen som befruktningsdag i kalkulatoren (til BV feks). Om du hadde fryseforsøk legger du inn befruktning teoretisk 5 dager før innsett :)

Woho! Gratulere så mye

Jeg har en god følelse :) Er veldig glad på dine vegner. Da er det bare å bestille UL.

• Her er svaret jeg fikk angående medisiner: Hei, det er vanlig å bruke bare progesteron etter innsett. Legen vil alltid vurdere hva slags medisiner som skal brukes iforhold til blodprøve svar. Masse lykke til:)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp