❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Krysser fingrene for oss begge! :) når kommer du til å teste? Jeg er så redd for kjemisk, men det har vel ikke noe å si når man tester i forhold til dette? At hvis jeg venter til testdato er det mindre sjanse for at det er en kjemisk graviditet man får utslag på?

Det vet jeg ikke :) men jeg skal ikke teste før dag 16. Hva tenker du å gjøre ? Det er ny prosedyre i Porsgrunn, så holder meg til den. Dem sa i går at grunnen var at mange fikk negativ dag 14, for så å teste positiv dag 16.

Det vet jeg ikke :) men jeg skal ikke teste før dag 16. Hva tenker du å gjøre ? Det er ny prosedyre i Porsgrunn, så holder meg til den. Dem sa i går at grunnen var at mange fikk negativ dag 14, for så å teste positiv dag 16.
Hm.. Frister litt å teste før altså. Men har foreløpig plan om å vente til neste helg i allefall. De sa 14-16 dager da vi var der også :)

Hm.. Frister litt å teste før altså. Men har foreløpig plan om å vente til neste helg i allefall. De sa 14-16 dager da vi var der også :)

Neste helg er heldigvis ikke såååå lenge til Harde vært så gøy om det bare blinker gravid på displayet

Telefon fra lab'en nå: 2 på frys :)

Så bra :)
Har du lav AMH? [emoji848] kan jeg spørr hvordan medisiner du fikk under stimuleringen?
Jeg har lav AMH og har også fått ut 4 egg på et av forsøkene mine men ingen overlevende....

Har du lav AMH? [emoji848] kan jeg spørr hvordan medisiner du fikk under stimuleringen?
Jeg har lav AMH og har også fått ut 4 egg på et av forsøkene mine men ingen overlevende....

Vet ikke om jeg har lav AMH:)

Har nå googlet amh verdi, og jeg har fine eggreserver sies det. Avvik på østrogen , har litt lavt med østrogen. Ellers ingenting dem finner

Har nå googlet amh verdi, og jeg har fine eggreserver sies det. Avvik på østrogen , har litt lavt med østrogen. Ellers ingenting dem finner

Okei :)

Fikk ul 9/10, så jeg skal gå på letrozol og menopur denne mnd også, bare med litt annen dose . Får håpe det gjør susen.
Det var jammen rett på sak igjen ;) Lover godt for min del ;) (Håper dog jeg ikke trenger å hoppe på neste runde igjen...)

Blir gal av at ingen av gynekologene i Oslo har timer lengre.. Så må til Porsgrunn 16/10 før sprøyter og første kontrollen 27/10 på sprøyter.. Håper det blir en syklus uten 5-6 (!) ultralyder som jeg hadde nå..

Så bra du starter opp igjen så fort da[emoji4] Er det frys? Har enda ikke hørt noe så ser for meg at jeg må vente i en evighet[emoji17]

Når sendte du dem melding? Jeg sendte I går tidlig på morgenen men og fikk svar litt over tre at jeg fikk beskjed når legen hadde fått tid til å se på det . I morgen formiddag trodde di. Sendte en liten purremelding i dag 14:30 så jeg skulle rekke apoteket, da jeg ikke hadde fått svar enda. Så tror bare di er litt opptatt [emoji4] er frys ja ! Super fornøyd med å få starte med en gang :)

God morgen allesammen:) Testdato : det nye er visst at man skal teste dag 16, for min del er det en lørdag. Kjedelig å ikke få sendt inn svaret til Porsgrunn med engang kjenner jeg.. p.s jeg er blitt totalt hektet på dette forumet.

God morgen allesammen:) Testdato : det nye er visst at man skal teste dag 16, for min del er det en lørdag. Kjedelig å ikke få sendt inn svaret til Porsgrunn med engang kjenner jeg.. p.s jeg er blitt totalt hektet på dette forumet.
Da er vi minst to som er hektet :shy:

Hei! Trenger bare bekreftelse på at mensenmurringer er HELT normalt i rugeperioden :( har også hatt stikninger, og det stråler på en måte ned i skambeinet.. Og har jeg forstått det rett at jeg var på DPO5 ved innsett, og at jeg nå på RD5(hvis det er riktig at innsettsdag regnes som RDnull?) er på DPO10? :shy: #burdekunnemeromdette..

Hei! Trenger bare bekreftelse på at mensenmurringer er HELT normalt i rugeperioden :( har også hatt stikninger, og det stråler på en måte ned i skambeinet.. Og har jeg forstått det rett at jeg var på DPO5 ved innsett, og at jeg nå på RD5(hvis det er riktig at innsettsdag regnes som RDnull?) er på DPO10? :shy: #burdekunnemeromdette..

Aner ikke, men kjenner det samme :/ måtte bare legge meg nedpå

Da er du 10 dpo idag, ja[emoji4] Det er nok positivt at du har de symptomene du har[emoji1303][emoji4] Når tester du?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp