❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da har mensen kommet! Litt overrasket over det egentlig da jeg gikk 14 dager over tiden sist syklus! Godt den retter seg litt opp igjen, så vi får satt i gang med nytt forsøk (forhåpentligvis) [emoji4]

Ånei så kjedelig at det ikke gikk for deg denne gangen heller[emoji17] Ja blir spennende å høre når det blir nytt forsøk[emoji4][emoji173]️

Da blir det innsett på mandag om alt går som det skal :) vi krysser fingra ;)

Hva gjør man nå da ?
Hva har du gjort timene etter egginnsett, og for ikke snakke om de eventuelle 14 neste dagene ?

Hva gjør man nå da ?
Hva har du gjort timene etter egginnsett, og for ikke snakke om de eventuelle 14 neste dagene ?
Prøver å få tiden til å gå...;) Jeg for min del fortsatte som normalt som om jeg ikke hadde gjort noe spesielt..Dro på jobb som vanlig osv...Også prøvde man selvfølgelig å tolke alle mulige symptomer en får bare fordi en kjente etter...og alt måtte googles :P

Prøver å få tiden til å gå...;) Jeg for min del fortsatte som normalt som om jeg ikke hadde gjort noe spesielt..Dro på jobb som vanlig osv...Også prøvde man selvfølgelig å tolke alle mulige symptomer en får bare fordi en kjente etter...og alt måtte googles :p

Jeg skal rett på nattevakter, det er stressende og vondt for kroppen, så håper på å få noen dager med sykemelding.vurderer å reise til ei venninne, som alltid får meg i godt humør.

Gleder meg til smertene etter egguthenting gir seg :) )

Hva gjør man nå da ?
Jeg er sykemeldt frem til testdato. Har oppdaget at det ikke har gått bra, pluss en spontanabort (dette vet man jo aldri når skjer da) på jobb, og det gjør jeg alt for å unngå. Det sitter langt inne, men dette er ikke kun for meg, forhåpentligvis :) jobber også tredelt turnus. Lykke til, dra til venninnen din som får deg i godt humør! :)

Jeg er sykemeldt frem til testdato. Har oppdaget at det ikke har gått bra, pluss en spontanabort (dette vet man jo aldri når skjer da) på jobb, og det gjør jeg alt for å unngå. Det sitter langt inne, men dette er ikke kun for meg, forhåpentligvis :) jobber også tredelt turnus. Lykke til, dra til venninnen din som får deg i godt humør! :)

Synes jeg høres fornuftig ut å være frem til testdato:) vet dem på jobben hva du er igjennom? hvordan får du dagene til å gå? får høre litt med legen hva han syns, skal dit en tur i morgen.

Jeg velger å være på jobb etter uttak. Mest fordi dagene hjemme går tregt. Og har vært hjemme 3-4 uker før uttak allerede på de to forsøkene jeg har hatt innsett..

Synes jeg høres fornuftig ut å være frem til testdato:) vet dem på jobben hva du er igjennom? hvordan får du dagene til å gå? får høre litt med legen hva han syns, skal dit en tur i morgen.
Ledelsen vet, og en håndfull gode venninner på jobb :) Jeg kjemper ikke med nebb og klør for å holde det hemmelig, men sprer det ikke rundt med vilje, og uansett ikke rundt innsett. Jeg har en del venninner i permisjon og som jobber turnus, så etter denne ferieuken (hadde tilfeldigvis lagt innhøstferie første uken etter innsett, så blir en uke med sykemelding da) blir det nok mye kafé og gåturer i skog og mark ;) akkurat nå er vi en uke hos svigers :shy: kremt..

Jeg satte inn blastocyst :) styrt syklus med progynova og lutinus. Bruker du noen medisiner? Søskenforsøk her da, 6. runde med fryseforsøk ;)

Spennende, krysser fingrene for at blastocysten sitter. Godt å ha flere rundt som er i turnus/permisjon så dagene går litt fortere for deg. Jeg var hos legen i dag, fikk sykemelding til 3/10, men har en god del fri fremover. Så det vil si st jeg ikke skal på jobb før neste helg.
Jeg bruker nå lutinus frem til dag 16.
Ble stimulert med menopur og synerela

Spennende, krysser fingrene for at blastocysten sitter. Godt å ha flere rundt som er i turnus/permisjon så dagene går litt fortere for deg. Jeg var hos legen i dag, fikk sykemelding til 3/10, men har en god del fri fremover. Så det vil si st jeg ikke skal på jobb før neste helg.
Jeg bruker nå lutinus frem til dag 16.
Ble stimulert med menopur og synerela
Krysser fingrene for oss begge! :) når kommer du til å teste? Jeg er så redd for kjemisk, men det har vel ikke noe å si når man tester i forhold til dette? At hvis jeg venter til testdato er det mindre sjanse for at det er en kjemisk graviditet man får utslag på?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp