Kun 4Hvor mange fikk du ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun 4Hvor mange fikk du ut?
Kun 4
Håper det. Synes det er så mange som har mange mange flere eggMen 4 befrukta som har utvikla seg må vel være veldig bra det? Nok til både innsett og frys! Masse lykke til!
Håper det. Synes det er så mange som har mange mange flere egg
Jeg har kranglete blodsukker i tillegg da, så for å ha de aller beste sjanser avstår jeg fra godteri, is og sjokolade "unner" meg litt nøtter og mørk sjokolade da ;DHaha, ja ikke sant! Sjokolade er i hvert fall fortsatt innafor! Takk for tips! Den må jeg prøve!
Nå er jeg veldig aktiv her (blir så revet med, og denne gruppen er gull verdt!). Men. Når jeg nå går på progynova og lutinus. Er det sånn at mensen ikke kommer da? Så jeg kan ikke ta det som et tegn liksom?
Jeg gikk på Estradotplaster istedenfor Progynova, men den gjør jo samme jobben. Jeg fikk hvertfall ikke mensen før etter jeg tok av plasteret. Og jeg pleier vanligvis begynne å spotte 10 dpo om jeg er gravid eller ikke.Nå er jeg veldig aktiv her (blir så revet med, og denne gruppen er gull verdt!). Men. Når jeg nå går på progynova og lutinus. Er det sånn at mensen ikke kommer da? Så jeg kan ikke ta det som et tegn liksom?
Takk det eksempelet der trengte jegSom har blitt befruktet? Det har jeg nå ikke helt samme inntrykk av. Se her for eksempel:
http://forum.babyverden.no/threads/...g-ble-befruktet-etter-ivf-icsi.1813120/page-1
Håper det. Synes det er så mange som har mange mange flere egg
Tester du på morgenen? Det gjorde jeg, det er jo det man får beskjed om, men resultatet ble ingen smilefjes som IKKE blinket (jeg bruker egentlig bare de "vanlige", kjøpte feil. Da er det liksom ikke noe tvil!). Uansett, må jeg gjennom fryseforsøk flere ganger skal jeg teste morgen OG kveld, for å være sikker på å få med toppen. Den er jo kortvarig hos noen
Jeg fikk aldri positiv på morgenen, og måtte teste kvelden også for å ikke misse EL.
Dette er dog ganske individuelt.
Testa nå i kveld og jammen hadde ansiktet stoppa å blinke så da melder jeg inn eggløsning i morgen
Men positiv test torsdag morgen vil fortsatt kunne gi innsett når jeg har egg fryst ned på dag 5 og 6 ikke sant?? Ble plutselig nervøs for at det blir avbrutt jeg nåSe det ja!
Men positiv test torsdag morgen vil fortsatt kunne gi innsett når jeg har egg fryst ned på dag 5 og 6 ikke sant?? Ble plutselig nervøs for at det blir avbrutt jeg nå
Å så bra Da bør den værsågod å ikke blinke eller være negativ i morgen tidlig...den nå i kveld teller jo egentlig ikkeEL i morgen vil i så fall gi innsett tirsdag, så det høres greit ut ja
Å så bra Da bør den værsågod å ikke blinke eller være negativ i morgen tidlig...den nå i kveld teller jo egentlig ikke
Uff...da får vi se i morra tidligHusk at hvis LH-toppen er kort, så kan den være på vei nedover igjen i morgen tidlig. I så tilfelle må den fra i kveld gjelde
Tipper du har et stillestående fjes i morgen tidlig oppdater oss gjerneUff...da får vi se i morra tidlig
Herlig med ventespire! Gratulerer så mye