❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Haha, ja ikke sant! Sjokolade er i hvert fall fortsatt innafor! ;)Takk for tips! Den må jeg prøve!:happy:
Jeg har kranglete blodsukker i tillegg da, så for å ha de aller beste sjanser avstår jeg fra godteri, is og sjokolade :shifty: "unner" meg litt nøtter og mørk sjokolade da ;D

Nå er jeg veldig aktiv her (blir så revet med, og denne gruppen er gull verdt!). Men. Når jeg nå går på progynova og lutinus. Er det sånn at mensen ikke kommer da? Så jeg kan ikke ta det som et tegn liksom? :shy:

Nå er jeg veldig aktiv her (blir så revet med, og denne gruppen er gull verdt!). Men. Når jeg nå går på progynova og lutinus. Er det sånn at mensen ikke kommer da? Så jeg kan ikke ta det som et tegn liksom? :shy:

Noen får mensen uansett men jeg fikk det aldri før jeg stoppet på medisinen.

Jeg gikk på Estradotplaster istedenfor Progynova, men den gjør jo samme jobben. Jeg fikk hvertfall ikke mensen før etter jeg tok av plasteret. Og jeg pleier vanligvis begynne å spotte 10 dpo om jeg er gravid eller ikke.

Håper det. Synes det er så mange som har mange mange flere egg

Jeg hadde 22 egg nå hvor ingen utviklet seg.. Så kvantitet eller ikke alltid kvalitet ;)

Tester du på morgenen? Det gjorde jeg, det er jo det man får beskjed om, men resultatet ble ingen smilefjes som IKKE blinket (jeg bruker egentlig bare de "vanlige", kjøpte feil. Da er det liksom ikke noe tvil!). Uansett, må jeg gjennom fryseforsøk flere ganger skal jeg teste morgen OG kveld, for å være sikker på å få med toppen. Den er jo kortvarig hos noen ;)
Jeg fikk aldri positiv på morgenen, og måtte teste kvelden også for å ikke misse EL.
Dette er dog ganske individuelt.

Testa nå i kveld og jammen hadde ansiktet stoppa å blinke :D så da melder jeg inn eggløsning i morgen ;)

;) Men positiv test torsdag morgen vil fortsatt kunne gi innsett når jeg har egg fryst ned på dag 5 og 6 ikke sant?? Ble plutselig nervøs for at det blir avbrutt jeg nå :nailbiting:

;) Men positiv test torsdag morgen vil fortsatt kunne gi innsett når jeg har egg fryst ned på dag 5 og 6 ikke sant?? Ble plutselig nervøs for at det blir avbrutt jeg nå :nailbiting:

EL i morgen vil i så fall gi innsett tirsdag, så det høres greit ut ja :)

EL i morgen vil i så fall gi innsett tirsdag, så det høres greit ut ja :)
Å så bra :) Da bør den værsågod å ikke blinke eller være negativ i morgen tidlig...den nå i kveld teller jo egentlig ikke ;)

Å så bra :) Da bør den værsågod å ikke blinke eller være negativ i morgen tidlig...den nå i kveld teller jo egentlig ikke ;)

Husk at hvis LH-toppen er kort, så kan den være på vei nedover igjen i morgen tidlig. I så tilfelle må den fra i kveld gjelde :)

Husk at hvis LH-toppen er kort, så kan den være på vei nedover igjen i morgen tidlig. I så tilfelle må den fra i kveld gjelde :)
Uff...da får vi se i morra tidlig :nailbiting:

Da har mensen kommet! Litt overrasket over det egentlig da jeg gikk 14 dager over tiden sist syklus! Godt den retter seg litt opp igjen, så vi får satt i gang med nytt forsøk (forhåpentligvis) [emoji4]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp