Hvilken dag fikk dere mens på synarela ? Prøver å huske fra forrige gang .. men husker ikke ..
Normal tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken dag fikk dere mens på synarela ? Prøver å huske fra forrige gang .. men husker ikke ..
Men dere!!![emoji85] Hvis man ikke blir gravid så vil mensen komme etter ca 14 dager den da? Eller vil den bli veldig forsinka?[emoji849]
Jeg fikk mensen akkurat 14 dager etter uttak! Så min var ikke forsinket[emoji5]
Men dere!!![emoji85] Hvis man ikke blir gravid så vil mensen komme etter ca 14 dager den da? Eller vil den bli veldig forsinka?[emoji849]
Sniker litt på tråden deres[emoji12] På ferskforsøket mitt hvor jeg brukte lutinus så kom mensen på testdato, mens jeg fortsatt gikk på lutinus! Ved fryseforsøk når jeg gikk på Cyclogest kom den 4 dager etter jeg slutta på medisinene[emoji5]
Apoteket på Jernbanetorget har alt inne ! Vet ikke om du bor i nærheten derHar dere noe erfaring med om apotekene har medisinene vi trenger inne? Eller må det bestilles. Jeg bor på Østlandet
Har dere noe erfaring med om apotekene har medisinene vi trenger inne? Eller må det bestilles. Jeg bor på Østlandet
Hadde du innsett også da?[emoji4]
Litt sært å spørre om kanskje men... Noen som har fått bilde av eggene sine fra Porsgrunn? Jeg satt inn egg i desember og nå har vi jo fått en Porsgrunn-baby. Jeg lurer på å høre om de har bilde av eggene for å ta vare på. Er det innafor?
Litt sært å spørre om kanskje men... Noen som har fått bilde av eggene sine fra Porsgrunn? Jeg satt inn egg i desember og nå har vi jo fått en Porsgrunn-baby. Jeg lurer på å høre om de har bilde av eggene for å ta vare på. Er det innafor?
Fått plan. 225 IE menopur og 10 mg prednisolon. Hva er det siste? Sprøyter fra 18/10 Antar uttak blir første uken i november.
Fertility Wonder Drug.. Burde bli imponert om de ikke gjør meg gravid nå med andre ord?
Vet du om disse brukes lenge ved en eventuell positiv test? Var heldigvis ikke dyre da..
Må man kontakte de på den appen eller kan man ringe de/sende mail? Ser ingen info om appen her... https://www.sthf.no/avdelinger/medisinsk-serviceklinikk/fertilitetsavdelingen-sor#kontakt