Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som bruker andre gynekologene enn Porsgrunn . Jeg bruker Lillestrøm gynekologene og sliter nå med å time da.de har fullt opp og virker ikke til å så mye til overs for Porsgrunn. Hvor går dere og sliter dere med å få time ?
Samme herJeg bruker her i fredrikstad og får time med en gang[emoji4] Får alltid tidlig på morran,det er da ho tar inn oss som skal fakse[emoji4]
Jeg fikk time hos Oslogynekologene, prøv de?Flere som bruker andre gynekologene enn Porsgrunn . Jeg bruker Lillestrøm gynekologene og sliter nå med å time da.de har fullt opp og virker ikke til å så mye til overs for Porsgrunn. Hvor går dere og sliter dere med å få time ?
Takk [emoji173]Må bruke appen
Skal prøve, helt håpløst . 2 g jeg purrer på de i dag og hu skulle ringe meg opp igjen .. neppe og jeg skal inn på UL den 26 [emoji57] må høre med Porsgrunn om jeg kan dra et annet sted ?Jeg fikk time hos Oslogynekologene, prøv de?
Skal prøve, helt håpløst . 2 g jeg purrer på de i dag og hu skulle ringe meg opp igjen .. neppe og jeg skal inn på UL den 26 [emoji57] må høre med Porsgrunn om jeg kan dra et annet sted ?
Jeg jobber i Oslo så det kunne vært et alternativ
Er blitt like vanskelig der dessverre. De er også lite fan av Porsgrunn og det sparer de ikke på å fortelle deg
Smestadgynekologene og fertilitetssenteret i pilestredet (sistnevnte er jeg veldig fornøyd med, men begge er bra!). Hør med Porsgrunn om de kan fakse henvisning! Ordner segSkal prøve, helt håpløst . 2 g jeg purrer på de i dag og hu skulle ringe meg opp igjen .. neppe og jeg skal inn på UL den 26 [emoji57] må høre med Porsgrunn om jeg kan dra et annet sted ?
Jeg jobber i Oslo så det kunne vært et alternativ
Så spesielt og uprofesjonelt.. Jobber i helsevesenet selv, kunne ikke falt meg inn å snakke nedsettende på den måten. Vi driver med det viktigste i livet vårt her, og stoler 100% på Porsgrunn. Trist å skulle forholde seg til negative kommentarer om stedet "vårt"..Veldig enig.. Gynekologene bryr seg som oftest ikke, men hun ene i skranken eier ikke skam..
Smestadgynekologene og fertilitetssenteret i pilestredet (sistnevnte er jeg veldig fornøyd med, men begge er bra!). Hør med Porsgrunn om de kan fakse henvisning! Ordner seg
Hvorfor har de ikke noe til overs for Porsgrunn?[emoji85] Heldigvis bor jeg bare 45 min unna så drar på kontroller der.
Kanskje de har like lite til overs for Porsgrunn som Porsgrunn har for Riksen?[emoji23] Neida, huff den var stygg! Har bare virket som de er litt oppgitt[emoji23][emoji85]De er lei av oss da vi gjerne må ha time raskt. Jeg tenker jo at pasient er pasient uansett hva/hvor/hvem. Dratt 2 timer hver vei til Porsgrunn flere ganger jeg grunnet dette. Må det i hvertfall første kontrollen. Skal ringe Smedstadgynekologene imorgen og høre om de har ledig 27/10 når jeg skal ha første kontroll
Kanskje de har like lite til overs for Porsgrunn som Porsgrunn har for Riksen?[emoji23] Neida, huff den var stygg! Har bare virket som de er litt oppgitt[emoji23][emoji85]
Det spørs hvem du er hos. Vårlund har ikke den avtalen, men Holst går under frikortSiste betaler vi vel mer for? Betalte 450 (?) selv med henvisning og frikort. Veldig fornøyd med Smedstadgynekologene
Det spørs hvem du er hos. Vårlund har ikke den avtalen, men Holst går under frikort