Shiepo
Glad i forumet
Når skal du teste?[emoji4]
Tenker at jeg tar den første på torsdag, det vil tilsvare 10 dpo for min del [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal du teste?[emoji4]
Tenker at jeg tar den første på torsdag, det vil tilsvare 10 dpo for min del [emoji4]
Hehe oki[emoji4] hvem dag satte du inn? Satte inn forrige mandag,er jeg da på dag 7 idag? Satte vi inn samme dag?[emoji85]
Du er 8 days past transfer Jeg hadde eggløsning på mandagen du satte inn, men satte ikke inn før torsdagen , så jeg er ikke mer enn 5 dpt
Haha takk jeg er veldig dårlig på sånt[emoji23] så hvis jeg da egentlig tester på fredag kan det bli positivt?[emoji85] da er jeg vel på 12?[emoji849] får nesten kjøpe inn test snart da[emoji23]
Ja da er du vel 12 dager etter innsett ja, hvis du i tillegg satt inn blasto så vil du nok få svar på fredag ja
Hehe da går jeg brått på en test smell[emoji85]
Neida jeg har trua jeg! Hva slags symptomer har du så langt?
Her er jeg uggen etter å ha spist, og murringer akkurat som sist [emoji4]
Til tider er jeg kvalm og god luktesans[emoji85] Ikke glem ømme pupper,gråter lett,kjempe sliten,trøtt,endel murringer og øm nede i magen[emoji85] jupp men alt dette kan jo brått være lutinus[emoji33]
Ah! Har lutinus samme symptomer som graviditet ? Så kjedelig:/ men men! Jeg har trua for oss begge!
Mye av det samme som jeg har skjønt[emoji4] ja kjedelig men månha trua[emoji2][emoji106]
Kanskje jeg skal vente til fredag jeg også. Det er jo fortatt tidlig for min del men[emoji28]
Men dere!!![emoji85] Hvis man ikke blir gravid så vil mensen komme etter ca 14 dager den da? Eller vil den bli veldig forsinka?[emoji849]
Hvis du tenker etter forsøk så blir den gjerne noen dager forsinket pga Lutinusen... For min del har det tatt 4-5 dager ekstra.
Ok så da blir ventetiden enda lengre hvis testen er negativ da[emoji849] Jaja lenge leve venting[emoji28]
Dessverre [emoji24] Det er ikke sånn for alle da, men Lutinus skal liksom ha den effekten...
Hvilken dag fikk dere mens på synarela ? Prøver å huske fra forrige gang .. men husker ikke ..
Ok .. da kommer den nok om få dager håper jeg [emoji3]Fikk til ca normal tid[emoji2]