❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Negativ test her [emoji17]
Det var det siste fryseegget vårt så nå må vi igang med vårt 5. ferskforsøk.
Vi er jo kjempe heldige som har en datter fra første forsøk [emoji173] men veldig leit at det skal ta så lang tid med nr 2.

Uff Laluna, føler sånn med deg! ❤️
Nå må det da snart klaffe på ny!?

Klemifleng! ❤️

Hvordan går det med deg og magen avokado? [emoji4][emoji173]️

Det går bra, takk som spør :D
Det er en liten jente inni der og straks er vi 19 uker allerede ❤️
Savner deg i februargruppa da, og håper å se deg i en av sommerens grupper snart!!

Det går bra, takk som spør :D
Det er en liten jente inni der og straks er vi 19 uker allerede [emoji173]️
Savner deg i februargruppa da, og håper å se deg i en av sommerens grupper snart!!

Så koselig [emoji173]️ Tenk at dere endelig får ønske-babyen deres[emoji173]️
Takk for det! Skulle gjerne blitt lenger [emoji173]️[emoji173]️ Får satse på juni gruppen Jeg er positivt innstilt for innsette til torsdag[emoji173]️[emoji7]

Vi er jo kjempe heldige som har en datter fra første forsøk [emoji173] men veldig leit at det skal ta så lang tid med nr 2.
Så leit[emoji173]️[emoji42] Føler med deg[emoji173]️

Trist ♡
God klem til deg

Så koselig [emoji173]️ Tenk at dere endelig får ønske-babyen deres[emoji173]️
Takk for det! Skulle gjerne blitt lenger [emoji173]️[emoji173]️ Får satse på juni gruppen Jeg er positivt innstilt for innsette til torsdag[emoji173]️[emoji7]

Spennende tider! Heier på deg! :D

TD idag og tydelig kryss. Jeg er visst gravid. Veldig vanskelig for å tro det..opplevd så mye...s håper bare denne gangen at den klorer seg fast...kjempe redd...ikke noe symptomer annet enn føler mensen kommer og luft i magen...
Skal endelig ivf karusellen være ferdig nå etter alle disse årene? Håper.. blir 3 lange uker til ul.
Gratulerer! Krysser det som krysses kan for at du får beholde denne hele veien til termin❤️

Er det noen av dere som går på progesteron etter innsett?Måtte dere spørre om det selv? Har hørt så mye bra om det og skulle gjerne tatt det ettersom vi mistet forje gang :/

Er det noen av dere som går på progesteron etter innsett?Måtte dere spørre om det selv? Har hørt så mye bra om det og skulle gjerne tatt det ettersom vi mistet forje gang :/
Jeg gikk på lutinus fra uttak men siden det ikke ble noe inntak så sluttet jeg..
Den skal vel alle gå.på fra uttak ?
Jeg har ihvertfall fått resept på det til mitt andre forsøk

Jeg gikk på lutinus fra uttak men siden det ikke ble noe inntak så sluttet jeg..
Den skal vel alle gå.på fra uttak ?
Jeg har ihvertfall fått resept på det til mitt andre forsøk

Men dette er fryse forsøk da? Vet ikke om det er anderledes da? Jeg har lutinus liggende fra uttaket men ferskforsøket ble avbrutt så startet aldri på lutinusen den gangen.:/
Kanskje jeg skal sende Mail å høre?

Men dette er fryse forsøk da? Vet ikke om det er anderledes da? Jeg har lutinus liggende fra uttaket men ferskforsøket ble avbrutt så startet aldri på lutinusen den gangen.:/
Kanskje jeg skal sende Mail å høre?
Men tror jeg man trenger det i fryst, for da produserer vel kroppen det selv. Men skriv å hør ..

Noen som har erfaringer med progynova og innsett etter UL? Hvor mange dager etter ble det innsett? Vi har blastocyst på frys:wideyed:

Sitter å ser på "a baby story" på TLC og gleder meg så til det er vår tur igjen [emoji173]️[emoji173]️ [emoji7]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp