ønsker så inderlig en liten sp
Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Måtte du bli ruger i 9 mndDa er jeg ruger også <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte du bli ruger i 9 mndDa er jeg ruger også <3
Måtte du bli ruger i 9 mnd
Hva slags symptomer har dere fått av lutinus? Og når har dem kommet?[emoji4] Idag har kvalmen kommet,har gått på lutinus en uke idag er det den som slår til? Føler det er for tidlig å kjenne gravid kvalmen[emoji33]
Samme symptomer som graviditet desverre har den...jeg har vært veldig oppblåst og tisset ofte av den...
Aldri hatt gravid kvalme noe særlig.. så vet ikke når den kommer
Da jeg ble gravid første gangen følte jeg veldig på det der. Kjente ordentlig press og følte også at mensen skulle komme. Ikke fokuser på det, prøv å tenke at NÅ går det bra! (Ikke så lett, jeg vet) Tvi tviBlir kjempe stressa nå[emoji849] Har skikkelig press nederst i magen,hva kan dette være? Tenkte at det kunne være feste smerte og håper jo veldig på det men alle andre tanker kommer jo også[emoji85]
Da jeg ble gravid første gangen følte jeg veldig på det der. Kjente ordentlig press og følte også at mensen skulle komme. Ikke fokuser på det, prøv å tenke at NÅ går det bra! (Ikke så lett, jeg vet) Tvi tvi
Ja er kjempe vanskelig[emoji51] Men håper og tror jo st det jeg kjenner er positivt siden jeg også kjenner litt[emoji4] er en uke siden innsett og en uke til testing og kjenner jeg er kjempe nervøs og mister troa[emoji85]gruer meg til å sitte med en test og at den brått er negativ[emoji26]
Hvordan går det med dere som ruger? Har UL kontroll i morgen etter 11 dager med progynova, veldig spent! Ingen bivirkninger heldigvis
Klarer du å vente helt til test-dagen? Kunne ønske jeg klarte det selv! Tror kanskje jeg må teste litt før jeg
Hehe er ikke sikker men jeg skal jobbe i helgen og hvis jeg tester fredag er jeg redd det er for tidlig og hvis den er negativ kommer det til å bli grusomt å jobbe[emoji17] Men får vente å se for jeg må jo kjøpe inn test før helga for å ha til mandag[emoji4] Hvilken test er bra? Så dem hadde strimler på ett apotek[emoji4]
Den symptomjakta til å bli gal av! Skal sette inn blasto på mandag om en uke. Fortsette med progynova til uke tolv (hvis jeg er så heldig!), og lurinus fra onsdag t.o.m testdag. Kommer du til å teste før?Spennende! Snart ruger du også da! Skal du sette inn blasto?
Her går rugingen fint, litt tussete i hode etter symptomjakt! [emoji28]
Den symptomjakta til å bli gal av! Skal sette inn blasto på mandag om en uke. Fortsette med progynova til uke tolv (hvis jeg er så heldig!), og lurinus fra onsdag t.o.m testdag. Kommer du til å teste før?
Ja skjønner den! Jeg har egentlig bare kjøpt di billigtestene på nett, men har vært veldig forbøyd med a-1 testene til apotek 1