❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei alle dere flotte mennesker, tusen takk for støtte igår. Idag skjønner jeg INGENTING. IUL viste at spiren lever,med bankende hjerte og alt.. Jeg forklarte alt fra krampene og magesmertene til menssmerter og beklager TMI - men det fossblødde med klumper. Gyn sa at blødningen må ha kommet fra slimhinnene et sted.

Jeg er såklart glad for spiren, men livredd for hva de neste ukene og mnd har å tilby :/

Ååå ♡ så deilig da... ta det med ro de neste ukene du...

Så godt å høre at de fant en luring med bankende hjerte!
Sikker på at det ikke er en tvilling du har mistet?[emoji848] har du blødd hele svangerskapet hittil? Håper du får en SM så du kan slappe helt av de kommende ukene!
Gyn sa ikke noe om den muligheten, har også bilder fra livmor forrige uke med 1 embryo.

Ja blødd nesten hver dag, en gang mye, igår veeeldig mye, og de andre dagene litt på papiret - sikkert pga lutinus. Er foreløbig SM til og med mandag neste uke men blir nok lengre.

TD idag og tydelig kryss. Jeg er visst gravid. Veldig vanskelig for å tro det..opplevd så mye...s håper bare denne gangen at den klorer seg fast...kjempe redd...ikke noe symptomer annet enn føler mensen kommer og luft i magen...
Skal endelig ivf karusellen være ferdig nå etter alle disse årene? Håper.. blir 3 lange uker til ul.

TD idag og tydelig kryss. Jeg er visst gravid. Veldig vanskelig for å tro det..opplevd så mye...s håper bare denne gangen at den klorer seg fast...kjempe redd...ikke noe symptomer annet enn føler mensen kommer og luft i magen...
Skal endelig ivf karusellen være ferdig nå etter alle disse årene? Håper.. blir 3 lange uker til ul.
Gratulerer! Krysser alt som kan krysses for dere [emoji173][emoji173]

Gratulerer så mye[emoji173]️

Venter fortsatt på mensen :arghh:

Da har jeg snakket om Porsgrunn , og skal inn igjen på samtale allerede til onsdag om neste forsøk...

Last edited:
Hei alle dere flotte mennesker, tusen takk for støtte igår. Idag skjønner jeg INGENTING. IUL viste at spiren lever,med bankende hjerte og alt.. Jeg forklarte alt fra krampene og magesmertene til menssmerter og beklager TMI - men det fossblødde med klumper. Gyn sa at blødningen må ha kommet fra slimhinnene et sted.

Jeg er såklart glad for spiren, men livredd for hva de neste ukene og mnd har å tilby :/
Så godt å høre at spira har det bra, og at du har fått muligheten til å bare ta det helt med ro nå [emoji173] Krysser alt jeg har for at dette går hele veien!

Negativ test her [emoji17]
Det var det siste fryseegget vårt så nå må vi igang med vårt 5. ferskforsøk.
Vi er jo kjempe heldige som har en datter fra første forsøk [emoji173] men veldig leit at det skal ta så lang tid med nr 2.

Negativ test her [emoji17]
Det var det siste fryseegget vårt så nå må vi igang med vårt 5. ferskforsøk.
Vi er jo kjempe heldige som har en datter fra første forsøk [emoji173] men veldig leit at det skal ta så lang tid med nr 2.

God klem ❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp