Ønsketerstort<3
Forelsket i forumet
Testdato 25 september[emoji4]Da er jeg endelig ruger[emoji4][emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testdato 25 september[emoji4]Da er jeg endelig ruger[emoji4][emoji173]️
Hei alle dere flotte mennesker, tusen takk for støtte igår. Idag skjønner jeg INGENTING. IUL viste at spiren lever,med bankende hjerte og alt.. Jeg forklarte alt fra krampene og magesmertene til menssmerter og beklager TMI - men det fossblødde med klumper. Gyn sa at blødningen må ha kommet fra slimhinnene et sted.
Jeg er såklart glad for spiren, men livredd for hva de neste ukene og mnd har å tilby :/
[emoji173]
Jeg vet ikke. Gyn nevnte ikke det som en mulighet. Ville ikke en evt tvilling være synlig på iul forrige uke?
Gyn sa ikke noe om den muligheten, har også bilder fra livmor forrige uke med 1 embryo.Så godt å høre at de fant en luring med bankende hjerte!
Sikker på at det ikke er en tvilling du har mistet?[emoji848] har du blødd hele svangerskapet hittil? Håper du får en SM så du kan slappe helt av de kommende ukene!
Gratulerer! Krysser alt som kan krysses for dere [emoji173][emoji173]TD idag og tydelig kryss. Jeg er visst gravid. Veldig vanskelig for å tro det..opplevd så mye...s håper bare denne gangen at den klorer seg fast...kjempe redd...ikke noe symptomer annet enn føler mensen kommer og luft i magen...
Skal endelig ivf karusellen være ferdig nå etter alle disse årene? Håper.. blir 3 lange uker til ul.
TD idag og tydelig kryss. Jeg er visst gravid. Veldig vanskelig for å tro det..opplevd så mye...s håper bare denne gangen at den klorer seg fast...kjempe redd...ikke noe symptomer annet enn føler mensen kommer og luft i magen...
Skal endelig ivf karusellen være ferdig nå etter alle disse årene? Håper.. blir 3 lange uker til ul.
TD idag og tydelig kryss. Jeg er visst gravid. Veldig vanskelig for å tro det..opplevd så mye...s håper bare denne gangen at den klorer seg fast...kjempe redd...ikke noe symptomer annet enn føler mensen kommer og luft i magen...
Venter fortsatt på mensen
Er det vanlig å ha stikking nede i magen nå en dag etter innsett? Herre man blir jo gal av å kjenne og føle på alt[emoji85]
Tror det er ganske normalt Jeg hadde ihvertfall det da jeg ble gravid sist innsett Får håpe det er et godt tegn for deg også
Samme her alltid forsinket når man vil den skal komme ikke noe tegn på at den kommer heller...Venter fortsatt på mensen
Samme her alltid forsinket når man vil den skal komme ikke noe tegn på at den kommer her...
Så godt å høre at spira har det bra, og at du har fått muligheten til å bare ta det helt med ro nå [emoji173] Krysser alt jeg har for at dette går hele veien!Hei alle dere flotte mennesker, tusen takk for støtte igår. Idag skjønner jeg INGENTING. IUL viste at spiren lever,med bankende hjerte og alt.. Jeg forklarte alt fra krampene og magesmertene til menssmerter og beklager TMI - men det fossblødde med klumper. Gyn sa at blødningen må ha kommet fra slimhinnene et sted.
Jeg er såklart glad for spiren, men livredd for hva de neste ukene og mnd har å tilby :/
Negativ test her [emoji17]
Det var det siste fryseegget vårt så nå må vi igang med vårt 5. ferskforsøk.
Vi er jo kjempe heldige som har en datter fra første forsøk [emoji173] men veldig leit at det skal ta så lang tid med nr 2.