Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utålmodig! Drittdag altså... Avbrutt er kjipern, så nå håper jeg tanta kommer snart! Og ikke minst - at den positive testen ikke er langt unna!
Åssen er det igjen? Hadde guttungen som maste samtidig som de ri gte idag[emoji85] Pleier de å ringe uansett den dagen det er innsett for å fortelle åssen det går? Ho nevnte noe om at dem ringer før kl 09 eller no på mandag men husker ikke om det var hvis det ikke ble noe av[emoji33]
Uff tenker på deg[emoji173]️ ja håper det er snart din tur nå[emoji173]️
Klare ikke slappe av..i hele natt har jeg verket i magen...ikke fått sovet...kjenner frykten min tar meg nå....så redd dette ikke går veien...ikke noe jeg kan gjøre enn å vente...se om mensen kommer eller holde seg unna...
Hmm, på ul sjekken på torsdag fikk jeg beskjed om å fortsette med menopur frem til positiv eggløsnings test, men får man eggløsning av seg selv når man går på menopur? Trodde den var avhengig av en eggløsningssprøyte når man stimulerer, men det er kanskje anderledes i et fryseforsøk.?
Ja, du får eggløsning når du går på menopur [emoji2] Under stimulering før IVF tar man Synarela samtidig med menopur for å forhindre eggløsning, men siden du ikke går på Synarela vil du få eggløsning av deg selv [emoji2]
Hei [emoji2] jeg håper det er greit å melde seg inn i gruppa da jeg å er fra Porsgrunn [emoji846] Jeg testet i dag positivt 1 mnd etter uttak av hormonspiral og lurer i grunn på om dere har erfaring fra billigtester? Denne jeg har jeg brukt, og håper den er til å stole på [emoji173]️ tatt med morgenurin.
Vi har dessverre mistet vår lille spire idag (6+5). Slutter på medisiner med en gang, så jeg kan få "meg selv" tilbake så fort som mulig før vi går mot ny plan og nytt håp... [emoji169]
Klare ikke slappe av..i hele natt har jeg verket i magen...ikke fått sovet...kjenner frykten min tar meg nå....så redd dette ikke går veien...ikke noe jeg kan gjøre enn å vente...se om mensen kommer eller holde seg unna...
Vi har dessverre mistet vår lille spire idag (6+5). Slutter på medisiner med en gang, så jeg kan få "meg selv" tilbake så fort som mulig før vi går mot ny plan og nytt håp... [emoji169]
Forferdelig trist å høre [emoji173]Vi har dessverre mistet vår lille spire idag (6+5). Slutter på medisiner med en gang, så jeg kan få "meg selv" tilbake så fort som mulig før vi går mot ny plan og nytt håp... [emoji169]