Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ventetiden er det kjipeste... tenk om man bare kunne komme igang igjen neste dag... hadde gjort prosessen lettere.. ventetiden er en stor prøvelse i denne Berg og dal banenAhhhhhhhh........ Oktober/november kan ikke komme raskt nok! Helt forferdelig å bare vente på oppstart IGJEN.
Da kan jeg kalle meg for rugerDet skjønner jeg godt! Hvor mange egg fikk du ut? Var det vondt? Oppdater oss da
Da kan jeg kalle meg for ruger
Det ble 2 gode egg av totalt 6 egg som ble hentet ut på onsdag. Det ene satte de tilbake i livmoren min,mens den andre ville de dyrke videre frem til mandag eller tirsdag.
Er det noen som vet hvor mange dpo jeg er på da?
Tusen takk for svar AvokadoGrattis
Du er da 2 DPO
Gratulere som ruger måtte det bli i mange måneder...Da kan jeg kalle meg for ruger
Det ble 2 gode egg av totalt 6 egg som ble hentet ut på onsdag. Det ene satte de tilbake i livmoren min,mens den andre ville de dyrke videre frem til mandag eller tirsdag.
Er det noen som vet hvor mange dpo jeg er på da?
Brukte ikkeNår dere bruker Lutinus,bruker dere da den staven da eller funker det greit uten?[emoji4]
Aldri brukt den[emoji4]Når dere bruker Lutinus,bruker dere da den staven da eller funker det greit uten?[emoji4]
Brukte ikke
For en berg og dalbane dette er altså[emoji849] Nå ringte dem og 2 egg var ikke modne nok,3 egg venter de enda på at skal dele seg og 1 hadde delt seg normalt[emoji4] De 2 siste fikk jeg ikke med meg hva som hadde skjedd[emoji23] Skal ha innsett på mandag hvis det fortsatt går bra med det ene egget[emoji4] Ja da er det bare å vente da[emoji85]
Har brukt staven herNår dere bruker Lutinus,bruker dere da den staven da eller funker det greit uten?[emoji4]
Har brukt staven her
Klarte ikke holde meg unna likevel...testdag om 3dager..men et klart blått kryss idag..ber og håper den sitter hele veien denne gangen...nervøs....
Klarte ikke holde meg unna likevel...testdag om 3dager..men et klart blått kryss idag..ber og håper den sitter hele veien denne gangen...nervøs....