❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ahhhhhhhh........ Oktober/november kan ikke komme raskt nok! Helt forferdelig å bare vente på oppstart IGJEN.

Ahhhhhhhh........ Oktober/november kan ikke komme raskt nok! Helt forferdelig å bare vente på oppstart IGJEN.
Ja ventetiden er det kjipeste... tenk om man bare kunne komme igang igjen neste dag... hadde gjort prosessen lettere.. ventetiden er en stor prøvelse i denne Berg og dal banen

Da kan jeg kalle meg for ruger:D
Det ble 2 gode egg av totalt 6 egg som ble hentet ut på onsdag. Det ene satte de tilbake i livmoren min,mens den andre ville de dyrke videre frem til mandag eller tirsdag.
Er det noen som vet hvor mange dpo jeg er på da?

Grattis :)
Du er da 2 DPO ;)

Da kan jeg kalle meg for ruger:D
Det ble 2 gode egg av totalt 6 egg som ble hentet ut på onsdag. Det ene satte de tilbake i livmoren min,mens den andre ville de dyrke videre frem til mandag eller tirsdag.
Er det noen som vet hvor mange dpo jeg er på da?
Gratulere som ruger :) måtte det bli i mange måneder...
2dager siden uttak? Blir det vel 2dpo.

For en berg og dalbane dette er altså[emoji849] Nå ringte dem og 2 egg var ikke modne nok,3 egg venter de enda på at skal dele seg og 1 hadde delt seg normalt[emoji4] De 2 siste fikk jeg ikke med meg hva som hadde skjedd[emoji23] Skal ha innsett på mandag hvis det fortsatt går bra med det ene egget[emoji4] Ja da er det bare å vente da[emoji85]

For en berg og dalbane dette er altså[emoji849] Nå ringte dem og 2 egg var ikke modne nok,3 egg venter de enda på at skal dele seg og 1 hadde delt seg normalt[emoji4] De 2 siste fikk jeg ikke med meg hva som hadde skjedd[emoji23] Skal ha innsett på mandag hvis det fortsatt går bra med det ene egget[emoji4] Ja da er det bare å vente da[emoji85]

Håper for deg ❤️

Klarte ikke holde meg unna likevel...testdag om 3dager..men et klart blått kryss idag..ber og håper den sitter hele veien denne gangen...nervøs....

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp