Jeg er så glad! Begynner på medisiner neste syklus, som er helt i starten av oktober!
Så bra Hva skal du bruke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så glad! Begynner på medisiner neste syklus, som er helt i starten av oktober!
Jeg begynner på sprøyter (kort protokoll) i midten av november[emoji1384] Litt usikker på dose og hvilken type, men troor det er Menopur og Gonal-F. Skal på hysteroskopi i mellomtiden[emoji4]
Har du fått plan allerede? Jeg får ikke det før neste uke...Jeg begynner forøvrig nok på spray i oktober, men ikke sprøyter før i november Så blir nok bare en liten måneds lengre ventetid enn planlagt
Har du fått plan allerede? Jeg får ikke det før neste uke...
Meldte mens i går, og måtte ta kontakt igjen til uka. Det endte i går kveld med at jeg sendte tidenes lengste melding på crypho.. så nå er jeg veldig spent...Snakket med Erling tidligere idag. Men ikke fått noen fysisk plan nei. Han ringte fordi jeg ble avbrutt nå. Men får ikke konkrete datoer før jeg får første menstruasjon nå
Fått plan av Porsgrunn som ville følgende:
Trolig spraystart i syklusen etter denne som kommer nå
- Letrozol disse pausemånedene
- Lang protokoll med høyere startdose
- Kontroll før sprøyter (sjekke nedregulering)
Meldte mens i går, og måtte ta kontakt igjen til uka. Det endte i går kveld med at jeg sendte tidenes lengste melding på crypho.. så nå er jeg veldig spent...
Meldingen er i dagboka mi.
Meldte mens i går, og måtte ta kontakt igjen til uka. Det endte i går kveld med at jeg sendte tidenes lengste melding på crypho.. så nå er jeg veldig spent...
Meldingen er i dagboka mi.
Går inn på assistert sitt forum, så inn på dagbøker. Min heter 'Prøver lykken'.Ble nysgjerrig! Hvordan ser jeg i dagboken? [emoji4]
Nå må det jo bare gå bra![emoji173]De har vel sikkert visst siden mandag at eggene ikke ble noe av, så "meldte" vel mens allerede da [emoji14]
Nei, november/desember skal bli vår måned [emoji173]️
150 (mg?) x 7 av Menopur og 0,25 (mg?) x 4 av Cetrotide. Håper det holderSå bra Hva skal du bruke?
150 (mg?) x 7 av Menopur og 0,25 (mg?) x 4 av Cetrotide. Håper det holder
Tror du det? Begynner på syklusdag 3 og skal stikke i 7 dager tror jeg? Er det kontroll på dag ti også må jeg kjøpe mer medisin og sette flere dager da? Er jo helt blant og Porsgrunn er ikke så pratsomme om dagen150 IE menopur daglig og cetrotide sikkert fra dag 5-6 da vel. Du må nok ha mer medisiner enn det, men det holder jo til første kontrolltime
Tror du det? Begynner på syklusdag 3 og skal stikke i 7 dager tror jeg? Er det kontroll på dag ti også må jeg kjøpe mer medisin og sette flere dager da? Er jo helt blant og Porsgrunn er ikke så pratsomme om dagen
Mest sannsynlig ja. 7 dager er veldig sjeldent Men dette får du mer info om på kontrollen.
Jeg gikk på menopur i 7 dager og orgalutran i 5 dager (kort protokoll). Hadde jeg vært deg så hadde jeg avventet med å ta ut mer medisiner til de sier det. Medisinene koster en del,så kjedelig hvis du ikke får bruk for deTror du det? Begynner på syklusdag 3 og skal stikke i 7 dager tror jeg? Er det kontroll på dag ti også må jeg kjøpe mer medisin og sette flere dager da? Er jo helt blant og Porsgrunn er ikke så pratsomme om dagen
Takk, eventer selfølgelig. Får bare håpe apoteket har inne hvordan gikk det med ditt forsøk, KhloeH?Jeg gikk på menopur i 7 dager og orgalutran i 5 dager (kort protokoll). Hadde jeg vært deg så hadde jeg avventet med å ta ut mer medisiner til de sier det. Medisinene koster en del,så kjedelig hvis du ikke får bruk for de