❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg begynner forøvrig nok på spray i oktober, men ikke sprøyter før i november :) Så blir nok bare en liten måneds lengre ventetid enn planlagt ;)

Jeg begynner på sprøyter (kort protokoll) i midten av november[emoji1384] Litt usikker på dose og hvilken type, men troor det er Menopur og Gonal-F. Skal på hysteroskopi i mellomtiden[emoji4]

Samtidig vi nesten da :angelic:

• Liker
Reactions: WCE
Jeg begynner forøvrig nok på spray i oktober, men ikke sprøyter før i november :) Så blir nok bare en liten måneds lengre ventetid enn planlagt ;)
Har du fått plan allerede? Jeg får ikke det før neste uke...

Har du fått plan allerede? Jeg får ikke det før neste uke...

Snakket med Erling tidligere idag. Men ikke fått noen fysisk plan nei. Han ringte fordi jeg ble avbrutt nå. Men får ikke konkrete datoer før jeg får første menstruasjon nå :)

Snakket med Erling tidligere idag. Men ikke fått noen fysisk plan nei. Han ringte fordi jeg ble avbrutt nå. Men får ikke konkrete datoer før jeg får første menstruasjon nå :)
Meldte mens i går, og måtte ta kontakt igjen til uka. Det endte i går kveld med at jeg sendte tidenes lengste melding på crypho.. så nå er jeg veldig spent...

Meldingen er i dagboka mi.

Fått plan av Porsgrunn som ville følgende:
  • Letrozol disse pausemånedene
  • Lang protokoll med høyere startdose
  • Kontroll før sprøyter (sjekke nedregulering)
Trolig spraystart i syklusen etter denne som kommer nå :)

Så bra! Jeg skal også starte igjen syklusen etter denne[emoji5] betyr vel at jeg skal begynne på spray en gang i oktober, og sprøyter blir vel da i november!

Men, hva er letrozol? Er det noe som skal "hjelpe" da man ikke går til behandling? Må man gå til kontroller med det?

Meldte mens i går, og måtte ta kontakt igjen til uka. Det endte i går kveld med at jeg sendte tidenes lengste melding på crypho.. så nå er jeg veldig spent...

Ble nysgjerrig! Hvordan ser jeg i dagboken? [emoji4]

De har vel sikkert visst siden mandag at eggene ikke ble noe av, så "meldte" vel mens allerede da :P

Nei, november/desember skal bli vår måned ❤️

Ble nysgjerrig! Hvordan ser jeg i dagboken? [emoji4]
Går inn på assistert sitt forum, så inn på dagbøker. Min heter 'Prøver lykken'.

De har vel sikkert visst siden mandag at eggene ikke ble noe av, så "meldte" vel mens allerede da [emoji14]

Nei, november/desember skal bli vår måned [emoji173]️
Nå må det jo bare gå bra![emoji173]

Håper jo på oppstart med spray mot slutten av oktober/begynnelsen av november.

150 (mg?) x 7 av Menopur og 0,25 (mg?) x 4 av Cetrotide. Håper det holder :p

150 IE menopur daglig og cetrotide sikkert fra dag 5-6 da vel. Du må nok ha mer medisiner enn det, men det holder jo til første kontrolltime :)

150 IE menopur daglig og cetrotide sikkert fra dag 5-6 da vel. Du må nok ha mer medisiner enn det, men det holder jo til første kontrolltime :)
Tror du det? Begynner på syklusdag 3 og skal stikke i 7 dager tror jeg? Er det kontroll på dag ti også må jeg kjøpe mer medisin og sette flere dager da? Er jo helt blant og Porsgrunn er ikke så pratsomme om dagen :p

Tror du det? Begynner på syklusdag 3 og skal stikke i 7 dager tror jeg? Er det kontroll på dag ti også må jeg kjøpe mer medisin og sette flere dager da? Er jo helt blant og Porsgrunn er ikke så pratsomme om dagen :p

Mest sannsynlig ja. 7 dager er veldig sjeldent :) Men dette får du mer info om på kontrollen.

Mest sannsynlig ja. 7 dager er veldig sjeldent :) Men dette får du mer info om på kontrollen.
Jeg gikk på menopur i 7 dager og orgalutran i 5 dager (kort protokoll). Hadde jeg vært deg så hadde jeg avventet med å ta ut mer medisiner til de sier det. Medisinene koster en del,så kjedelig hvis du ikke får bruk for de;)

Jeg gikk på menopur i 7 dager og orgalutran i 5 dager (kort protokoll). Hadde jeg vært deg så hadde jeg avventet med å ta ut mer medisiner til de sier det. Medisinene koster en del,så kjedelig hvis du ikke får bruk for de;)
Takk, eventer selfølgelig. Får bare håpe apoteket har inne :) hvordan gikk det med ditt forsøk, KhloeH? :)

Så "gøy" at mange skal i gang samtidig! Her blir det oppstart kort protokoll ca midten av november :) Menopur + orgalutran. Jeg har alltid stimulert 12-17 dager, men det er jo veldig individuelt. Lurt å kun hente ut medisiner som holder frem til første kontroll.

Ååå kjenner jeg har så lyst å vite nå...lyst å teste...tortur de siste dagene... ikke noe følelse for graviditet...men håper om et mirakel..
Oppblåst i magen litt murringer innimellom...men så sitte jeg bare på ræva og...gjør lite...så ikke rart d ikke blir gang i magen..
Er så nervøs....skjelver av å tenke på test..vet ikke om jeg tør å teste en gang.. i normal syklus her..så forvente mens alt i fra lørdag til mandag....testdagen er på tirsdag....lever i et bitte lite håp litt til...om et mirakel....

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp