❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Men dere? Hvis man skal sette inn blasto, hvilke dag må man få positiv eggløsningstest for at det ikke skal bli avbrutt grunnet helg når man har 2 dagers egg på frys? [emoji28]

Men dere? Hvis man skal sette inn blasto, hvilke dag må man få positiv eggløsningstest for at det ikke skal bli avbrutt grunnet helg når man har 2 dagers egg på frys? [emoji28]

Onsdag - søndag om jeg ikke tenker feil

Hvis du har blastocyst så er de vel 5(6?) dager gamle når de ble fryst? Jeg har blastocyster på frys, og da teller de dag med pos EL test for dag 0, deretter 6 dager etter det. Så søndag og mandag er dagene man bør unngå positiv test. Jeg er ingen ekspert, bare gjenforteller det klinikken har fortalt meg :D

Hvis du har blastocyst så er de vel 5(6?) dager gamle når de ble fryst? Jeg har blastocyster på frys, og da teller de dag med pos EL test for dag 0, deretter 6 dager etter det. Så søndag og mandag er dagene man bør unngå positiv test. Jeg er ingen ekspert, bare gjenforteller det klinikken har fortalt meg :D

Ja det er det som er så vanskelig fordi mine er 2 dagers egg som skal dyrkes videre til blastocyst når di skal settes inn.. men jeg vil tro at om det ikke lar seg gjøre med opptining at di setter inn 2-dagers egg istedet. Men vi skulle prøve å satse på blasto skjønte jeg. [emoji173]️

Ja det er det som er så vanskelig fordi mine er 2 dagers egg som skal dyrkes videre til blastocyst når di skal settes inn.. men jeg vil tro at om det ikke lar seg gjøre med opptining at di setter inn 2-dagers egg istedet. Men vi skulle prøve å satse på blasto skjønte jeg. [emoji173]️
Da skjønner jeg :happy: bare send en melding til Porsgrunn og spør, tør ikke begi meg ut på det regnestykket der :D lykke til i allefall! Krysser fingrene :Heartbigred

Men hvis man får positiv på en torsdag, må di ikke ta opp egget i helgen da? Jeg trodde at di ikke tok opp egg i helgene? Kjenner at det greiene her har jeg lite oversikt over [emoji23][emoji23]:p

Onsdag, lørdag og søndag blir dine dager da om de ikke tar opp i helgen

Tusen takk! Nå har jeg sitti og grubbla fælt! Det var ikke mange dagene men, får bare håpe det klaffer [emoji33][emoji33][emoji173]️[emoji173]️

Får du EL på tirsdagen for eksempel på setter de nok bare inn 2-dagers ;) Så dagene du må unngå er når 2 dpo er lørdag eller søndag :)

Fått plan av Porsgrunn som ville følgende:
  • Letrozol disse pausemånedene
  • Lang protokoll med høyere startdose
  • Kontroll før sprøyter (sjekke nedregulering)
Trolig spraystart i syklusen etter denne som kommer nå :)

Hei! Jeg har fått time til forsamtale i Porsgrunn 21 NOV. Jeg ringte de i sta og sa at vi gjerne kunne stå på ringeliste. Er det noen av dere som har gjort det og fikk time tidligere ? Evt hvor lang tid i forveien fikk dere tlf? Gleder meg veldig til å ta fatt på dette nye og forhåpentligvis lysere kapittelet på vei mot en spire :)

Hei! Jeg har fått time til forsamtale i Porsgrunn 21 NOV. Jeg ringte de i sta og sa at vi gjerne kunne stå på ringeliste. Er det noen av dere som har gjort det og fikk time tidligere ? Evt hvor lang tid i forveien fikk dere tlf? Gleder meg veldig til å ta fatt på dette nye og forhåpentligvis lysere kapittelet på vei mot en spire :)

Jeg gjorde det ikke da jeg fikk time såpass raskt etterpå, men angret bittert da flere her inne med samtale etter meg fikk samtale før sommeren (jeg hadde 8. aug) fordi de stod på liste :P Så stå på liste du ;)

Kanskje jeg ser deg den dagen. Hørtes ut på legene at det blir uttak rundt den uken (eller kanskje uken etter) :)

Jeg gjorde det ikke da jeg fikk time såpass raskt etterpå, men angret bittert da flere her inne med samtale etter meg fikk samtale før sommeren (jeg hadde 8. aug) fordi de stod på liste :p Så stå på liste du ;)

Kanskje jeg ser deg den dagen. Hørtes ut på legene at det blir uttak rundt den uken (eller kanskje uken etter) :)

Takk for svar! Ja kanskje vi ses ja ;-) Satser på at du får uttak så fort som du kan.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp