❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Takk, eventer selfølgelig. Får bare håpe apoteket har inne :) hvordan gikk det med ditt forsøk, KhloeH? :)

Jeg hadde egguthenting igår,og fikk time for å sette det inn på mandag. Men de ringte idag og sa at 2 av 5 egg var godt utviklet og at de muligens ville ha oss inn imorgen istedenfor :D De skulle se hvor mye de utviklet seg iløpet av idag og ta kontakt imorgen rundt 9-10.

Ååå kjenner jeg har så lyst å vite nå...lyst å teste...tortur de siste dagene... ikke noe følelse for graviditet...men håper om et mirakel..
Oppblåst i magen litt murringer innimellom...men så sitte jeg bare på ræva og...gjør lite...så ikke rart d ikke blir gang i magen..
Er så nervøs....skjelver av å tenke på test..vet ikke om jeg tør å teste en gang.. i normal syklus her..så forvente mens alt i fra lørdag til mandag....testdagen er på tirsdag....lever i et bitte lite håp litt til...om et mirakel....

Off! Skjønner at disse dagene er tøffe nå! Hatt noe mere spotting ?

Off! Skjønner at disse dagene er tøffe nå! Hatt noe mere spotting ?
Nei var kun litt den dagen...litt utflod innimellom men ikke noe rød farget..
Opplevd for mye til at jeg tør å være positiv nå..for klare det ikke...men håper henger i en tynn tråd enda til d motsatte er bevist..
Selv om jeg er en truse titter :) føle mens en er på vei hele tiden...

Opplevd for mye til at jeg tør å være positiv nå..for klare det ikke...men håper henger i en tynn tråd enda til d motsatte er bevist..

Jeg forstår det så godt! Fallhøyden blir høyere med forhåpninger. Hvilke dag skal mensen komme da? Klare du å vente til da? Eller i det miste til dagen før? Så får du et helt klart svar.
Truse-titter ja [emoji23] herlig! Det var en god beskrivelse over akkurat den perioden i syklusen du er i nå ! [emoji23]

Jeg forstår det så godt! Fallhøyden blir høyere med forhåpninger. Hvilke dag skal mensen komme da? Klare du å vente til da? Eller i det miste til dagen før? Så får du et helt klart svar.
Truse-titter ja [emoji23] herlig! Det var en god beskrivelse over akkurat den perioden i syklusen du er i nå ! [emoji23]
Tror ca mandag.. pleier å spotte en dag eller to før.
De siste gangene har jeg hatt kjemisk.. så venter til testdag eller evt mens kommer. Fallet blir så høyt hvis man først får en skikkelig opptur for så å få et slag i ansiktet et par dager etterpå...
Men tester alltid på dag 10 før ;) faller blir egentlig vondt uansett med neg...men

Tror ca mandag.. pleier å spotte en dag eller to før.
De siste gangene har jeg hatt kjemisk.. så venter til testdag eller evt mens kommer. Fallet blir så høyt hvis man først får en skikkelig opptur for så å få et slag i ansiktet et par dager etterpå...
Men tester alltid på dag 10 før ;) faller blir egentlig vondt uansett med neg...men

Du får være sterk og prøve å holde ut! Krysser ihvertfall fingrene for deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Jeg hadde egguthenting igår,og fikk time for å sette det inn på mandag. Men de ringte idag og sa at 2 av 5 egg var godt utviklet og at de muligens ville ha oss inn imorgen istedenfor :D De skulle se hvor mye de utviklet seg iløpet av idag og ta kontakt imorgen rundt 9-10.
Så bra! Masse lykke til :D

Lykke til! Heier på deg og håper at den sitter:)

Tusen takk,er så spent på morgen dagen at jeg tror det blir lite søvn i natt:/
Det skjønner jeg godt! Hvor mange egg fikk du ut? Var det vondt? Oppdater oss da :)

Da er uttaket overstått og det ble 8 egg[emoji2] Jeg er så super glad for at det endelig gikk bra[emoji4] Nå blir det bare helt sykt spennende til i morra for å høre åssen det vil gå med de[emoji4][emoji173]️
Gratulere med mange egg :)
Krysser for at gull egget er der . Klem

Det skjønner jeg godt! Hvor mange egg fikk du ut? Var det vondt? Oppdater oss da :)
Jeg vet ikke hvor mange egg de fikk ut,men 6 av de var store nok.

Fikk en tlf av de idag morges der de sa at to av egga hadde delt seg veldig bra,mens de avventer de 3 siste og dyrker de videre i 3 dager til. Så nå er vi på vei til sykehuset for egginnnsett:D Hadde egentlig fått time på mandag til innsett,men de syns det ene egget hadde utviklet seg såpass bra at de ikke vill vente lenger.

Jeg vet ikke hvor mange egg de fikk ut,men 6 av de var store nok.

Fikk en tlf av de idag morges der de sa at to av egga hadde delt seg veldig bra,mens de avventer de 3 siste og dyrker de videre i 3 dager til. Så nå er vi på vei til sykehuset for egginnnsett:D Hadde egentlig fått time på mandag til innsett,men de syns det ene egget hadde utviklet seg såpass bra at de ikke vill vente lenger.

Ser nå at jeg ikke skal ha UL før dag på menopuren. Er ikke det litt sent , sist gang fikk jeg 3 før uttak . [emoji14]

Hvis det går bra med egg og alt sammen så skal jeg ikke ha innsett før på onsdag[emoji4] Har det blitt mer vanlig i Porsgrunn nå? Merker jeg bare vil legge meg for nattan sånn at det skal gå fort til i morra tidlig[emoji85]

Hvis det går bra med egg og alt sammen så skal jeg ikke ha innsett før på onsdag[emoji4] Har det blitt mer vanlig i Porsgrunn nå? Merker jeg bare vil legge meg for nattan sånn at det skal gå fort til i morra tidlig[emoji85]

Om mange egg befruktes prøver de som regel blasto ja. Endret seg en del siden vi var der første gang for et år siden ja. Men om du har få befruktet (3-4 eller mindre) så blir det nok mulig innsett på deg mandagen :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp