❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Negativ test igjen i dag, så antar det var en kjemisk? Puppene er fortsatt supervonde og mensen er ikke kommet.. Er 19 dpo

Åh så trist :(
Klem ❤️

Negativ test igjen i dag, så antar det var en kjemisk? Puppene er fortsatt supervonde og mensen er ikke kommet.. Er 19 dpo

Klem til deg ♡ <3

En uke straks gått....en igjen...ingen symptomer....håper på et stort mirakel om noen dager...

Kan jo bli gal av all denne googlingen.. Positive og negative tester, gravid og ikke gravid...
Har tatt første blodprøve i dag, og evt kontroll på onsdag hvis den ikke er negativ.

Er visst det eneste man kan stole på.

Kan jo bli gal av all denne googlingen.. Positive og negative tester, gravid og ikke gravid...
Har tatt første blodprøve i dag, og evt kontroll på onsdag hvis den ikke er negativ.

Det er dessverre det. Håper for deg ❤️

Testene er såpass gode i dag at de er omtrent like pålitelige som blodprøve. Dessverre i ditt tilfelle[emoji177]

Hva er det de driver med egentlig?[emoji15] Jeg skulle få tilsendt noen papirer av de. For over tre uker ble det sendt, de fikk det i retur pga feil adresse! Og det kan jeg liksom ikke skjønne. Vi flytta i januar, men har vært hos de etter det og sett at de har ny adresse i sitt system. Jeg vet også at adresser blir ganske fort oppdatert i DIPS fra folkeregistrert. Det HENDER jo det ikke gjør det, men jeg så det med mine egne øyne i februar! For en uke siden skal de ha sendt brevet til riktig adresse. Fortsatt ikke fått[emoji35]

Hcg var på 1(!), så ingen baby og venter fortsatt på TR. Er vel kanskje håp på å rekke et forsøk til før jul, eventuelt blir det ikke før neste år..

Hcg var på 1(!), så ingen baby og venter fortsatt på TR. Er vel kanskje håp på å rekke et forsøk til før jul, eventuelt blir det ikke før neste år..

Så leit. ♡

Å nei så utrolig kjedlig :/ Så vondt etter at man har hatt en positiv test

Takk for mange gode ord og klemmer [emoji173] følelsmessig knust, et nytt regime var det siste jeg hadde lyst til nå..

God klem fine deg ❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp