❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
En uke siden innsett nå...og mensen smerter idag og spotter litt :( huske fikk mensen etter bare en uke sist fryseforsøk i naturlig syklus.. kjenner jeg er så sint og lei.. og håper for første gang på disse årene at det ikke betyr negativt. Jeg ønsker dette så...2år siden vi begynte og vårt 6. Innsett...hvorfor kan det ikke bare gå vår vei nå.... ber til høyere makter at blødningen ikke tar seg opp...kjenner jeg trenger mer håp... bare synd d ikke er noe man kan gjøre.... please ber om et mirakel.....orke ikke neg igjen....
.

Kan skrive her også: 22 egg ble til 3 befruktede, men 0 utviklet. Avbrutt med andre ord. Mulig nytt forsøk i november.

En uke siden innsett nå...og mensen smerter idag og spotter litt :( huske fikk mensen etter bare en uke sist fryseforsøk i naturlig syklus.. kjenner jeg er så sint og lei.. og håper for første gang på disse årene at det ikke betyr negativt. Jeg ønsker dette så...2år siden vi begynte og vårt 6. Innsett...hvorfor kan det ikke bare gå vår vei nå.... ber til høyere makter at blødningen ikke tar seg opp...kjenner jeg trenger mer håp... bare synd d ikke er noe man kan gjøre.... please ber om et mirakel.....orke ikke neg igjen....
.

Off kjenner godt igjen følelsene du beskriver. Må bare si det at det fortsatt er håp for deg, mensensmerter er veldig normalt og spotting er vel ikke så altfor unormalt det heller <3 så selv om det ikke gikk bra sist så er det forsatt en sjangs for at det bare er egget som graver seg sikkelig ned. Sender deg masse gode tanker og klemmer [emoji173]️ bikker to år vi også nå :/ Det er tøft, men så godt å ha dere fine sterke damene her inne [emoji173]️

Kan skrive her også: 22 egg ble til 3 befruktede, men 0 utviklet. Avbrutt med andre ord. Mulig nytt forsøk i november.

At det går ANN å ha så uflaks :( får vondt av deg! Håper iallfall du snart føler deg bedre <3

Timen min i Porsgrunn gikk fint. Var hos hun damen, hyggelig :) de vil følge akkurat lik prosedyre som de har gjort privat...oppstart midten/slutten av november :)

Hei!
Avbrutt forsøk pga manglende utslag på EL test, men gyn sa jeg hadde hatt det og får tr i løpet sv et par dager. Uflaks..
men, et spørsmål: progynova vs estradot, noen erfaringer?

Hei!
Avbrutt forsøk pga manglende utslag på EL test, men gyn sa jeg hadde hatt det og får tr i løpet sv et par dager. Uflaks..
Gikk på estradot i styrt syklus..måtte avbryte pga at slimhinnen aldri ble tykk nok...

Hei!
Gått på Estradot! Funket helt utmerket. Ingen andre bivirkninger enn kviser[emoji4]

[emoji173]️

Hvordan går det med deg? :)

Det går litt i bølger egentlig, jeg blir veldig hormonell av letrozolen og hodepine av menopuren, så det er slitsomt men nå satt jeg siste injeksjonen i dag så det er godt. Har dager hvor jeg har godt med mot imot dette nye forsøket imens i dag har jeg litt dårlig innstilling. Men får bare krysse fingrene [emoji173]️ Takk som spørr [emoji173]️[emoji173]️

Gått på Estradot! Funket helt utmerket. Ingen andre bivirkninger enn kviser[emoji4]
Skal bruke progynova denne gangen fordi det var leveranseproblemer på estradot.. Gikk på estradot en gang, hadde ingen bivirkninger og ble gravid(dessverre midlertidig), så jeg er jo litt nervøs for å prøve noe nytt og redd for st det ikke er like bra som estradot :eek:

Å, så kjipt! Man er liksom SÅ klar :bored:
Gjett om a..måtte da i tillegg vente på feriestengt og fullbooket august...men nå er jeg klar for ny runde endelig ;)

Gjett om a..måtte da i tillegg vente på feriestengt og fullbooket august...men nå er jeg klar for ny runde endelig ;)
Da ligger vi kanskje litt likt an i løypa da? Skal du ha naturlig eller styrt syklus? Jeg får tr om få dager, og da begynner jeg på progynova og så lutinus når det nærmer seg innsett :p

Så trist. Sende deg en god klem

Da ligger vi kanskje litt likt an i løypa da? Skal du ha naturlig eller styrt syklus? Jeg får tr om få dager, og da begynner jeg på progynova og så lutinus når det nærmer seg innsett :p
Rimelig likt da ja ;) Venter mens i helga, og begynner på letrozol dag 3 og menopur dag 7 i naturlig syklus. Kan brått kjøre helt likt løp vi da :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp