Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg ruger! [emoji322][emoji1][emoji173]
Tusen takk! [emoji4][emoji173]NÅ må det gå altså!! [emoji111]
Heier veldig på deg [emoji173]️
Gratulerer alle gravide, og lykke til dere som ruger Fint å se at mange lykkes!
Vi har forsamtale i Porsgrunn til mandagen, utrolig spent kjenner jeg! Har kun vært privat. Hva kan vi forvente oss, hvor lang tid tar samtalen osv? De ba meg sendte journalen per post, men er vel ikke sikkert de har rukket å sette seg så veldig inn i ting på forhånd
Så spennende. Vi var på forsamtale der i slutten av juni. Sædprøve, UL og samtale med sykepleier - ca 1,5 time fikk oppstart medisiner 4 mnd etter samtaleGratulerer alle gravide, og lykke til dere som ruger Fint å se at mange lykkes!
Vi har forsamtale i Porsgrunn til mandagen, utrolig spent kjenner jeg! Har kun vært privat. Hva kan vi forvente oss, hvor lang tid tar samtalen osv? De ba meg sendte journalen per post, men er vel ikke sikkert de har rukket å sette seg så veldig inn i ting på forhånd
Gratulerer alle gravide, og lykke til dere som ruger Fint å se at mange lykkes!
22 egg, wow det er jo bare fantastisk. Hva har du gått på av medisiner ?22 egg ut, men totalfrys. Så skuffa egentlig. Spesielt siden jeg er i såpass grei form (noe jeg ikke var de to andre forsøkene)...
Fordelen er at de nå kan dyrkes til blacto eller hva det heter [emoji14]22 egg ut, men totalfrys. Så skuffa egentlig. Spesielt siden jeg er i såpass grei form (noe jeg ikke var de to andre forsøkene)...
22 egg, wow det er jo bare fantastisk. Hva har du gått på av medisiner ?
Fordelen er at de nå kan dyrkes til blacto eller hva det heter [emoji14]
Men skjønner at det er kjipt å vente
Wow, for en fangst og gratulerer med vellykket uttak [emoji322] (Samme antall som jeg også pleier å få ut).22 egg ut, men totalfrys. Så skuffa egentlig. Spesielt siden jeg er i såpass grei form (noe jeg ikke var de to andre forsøkene)...
Wow, for en fangst og gratulerer med vellykket uttak [emoji322] (Samme antall som jeg også pleier å få ut).
Føler med deg, jeg får alltid totalfrys så vet hvordan du har det.
Men tenk hvor mange fine egg du får i fryseren nå [emoji173]
Så spennende! Da vi hadde forsamtale måtte mannen min først avlegge ny sædprøve. Deretter hadde vi først ca 30 min med legen og så ca 30 min med en sykepleier.
Legen gikk gjennom prøvesvar og tok UL av meg. Hun la deretter opp et løp og skrev ut resepter. Så hadde vi sprøyteopplæring med en sykepleier og fikk satt opp tid til forsøk. Vi fikk første forsøk ca 2,5 mnd etter forsamtalen.
Så spennende. Vi var på forsamtale der i slutten av juni. Sædprøve, UL og samtale med sykepleier - ca 1,5 time fikk oppstart medisiner 4 mnd etter samtale
Vi hadde forsamtale i mars, det tok om lag 2 timer: sædprøven for mannen, ultralydkontroll og samtale med legen (30 min), og så blodprøver på begge, sprøyteopplæring med sykepleier. Jeg skulle komme en gang til etterpå for en grundigere sjekk på UL og fikk henvisning til hysteroskopi i juni. Oppstart 3-4 måneder etter det. Lykke til!
Har tatt sprøyte nå i 8 dager og har di siste dagene vært øm nederst i magen,håper dette er veldig positivt og at det er mange eggposer sommvokser[emoji2][emoji106] Har ikke hatt flaks di andre gangene og har ikke hatt den følelsen da[emoji4] åssen pleier det å være med dere? Skaø på ny UL i morra tidlig og er kjempe spent[emoji2]
Lykke til i morn!
Takk[emoji4] er kjempe spent[emoji51] Hvordan går det med deg?[emoji4]