❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da har jeg fått skjema, spray starte 10.9 og sprøyter 27.09 .
Menopuren er endret fra 112.5 til 187.5 så da håper jeg det blir flere egg.
Nå har jeg fått beskjed om ul før oppstart med sprøyter , er det noe nytt ?

Spennende! Da er du snart i gang igjen [emoji2]

Jeg hadde også UL før jeg startet med sprøyter. Virker som de gjør litt forskjellig fra gang til gang, uten at jeg helt har forstått når de gjør hva [emoji2]

18e5224d8145bf46681c734d20124279.jpg

14 dpo, en strek!
Oj oj oj, ser lovende ut! Jeg ser streken helt tydelig i strålende solskinn, så enig i at du må få tak i en digital fort som f.. [emoji2]

Et lite sukk til Porsgrunn som har glemt resepten min.. Da ble det visst ovitrelle på meg i stedenfor (den har jeg heldigvis liggende) og frk optimist øynet et lite håp om innsett allikevel. Neida, men litt skremmende i forhold til OHSS.

Et lite sukk til Porsgrunn som har glemt resepten min.. Da ble det visst ovitrelle på meg i stedenfor (den har jeg heldigvis liggende) og frk optimist øynet et lite håp om innsett allikevel. Neida, men litt skremmende i forhold til OHSS.
Lykke til med uttak på fredag! [emoji4][emoji256]

Dette kommer til å gå veldig bra! Ikke alle med mange egg blir overstimulert, så ikke ta sorgene på forskudd [emoji173]

Dette kommer til å gå veldig bra! Ikke alle med mange egg blir overstimulert, så ikke ta sorgene på forskudd [emoji173]

Bare litt skremt da de ikke ville sette ovitrelle pga dette. Men for all del - kanskje vi får innsett også? Hvem vet. Tviler, men lov å håpe.

Bare litt skremt da de ikke ville sette ovitrelle pga dette. Men for all del - kanskje vi får innsett også? Hvem vet. Tviler, men lov å håpe.
Det viktigste er levedyktige sterke egg, blir det ikke innsett så krysser vi hendene for gode egg på frys!

Så spesielt at de glemte det, at det går an!! Masse lykke til iallefall, kanskje det er dette som skal til allikevel? [emoji173]

Så spesielt at de glemte det, at det går an!! Masse lykke til iallefall, kanskje det er dette som skal til allikevel? [emoji173]

Ja, kanskje ❤️

Woho!! Gratulerer så mye [emoji173][emoji2]

Dette er så herlig!!!! Gratulerer :) der ser man, noen gangen kommer den positive testen sent ;)

Så fantastisk. Så utrolig glad på dine vegne :)

For et herlig syn[emoji2] Gratulerer!!! [emoji322][emoji177]

Ææ! Gratulerer så mye [emoji7][emoji7][emoji7]!!

Hurra hurra!! Når blir termin da?
Takk alle sammen! Det er veldig uvirkelig! Termin blir 12.mai [emoji173]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp