Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!! [emoji173]Å fy fader, dette var skikkelig gode nyheter!!!
Gratulerer såå masse!!! [emoji173]️[emoji173]️
Hva blir termin?
Gratulerer , det var gode nyheterNå Avocado må jeg oppdateres! Porsgrunn ringte meg og sa at jeg er gravid! Hipp hipp hurra. Nå krysses alt som krysses kan for at vi denne gang får beholde mini i magen helt til han/hun er klar for verden [emoji169]
Gratulerer så mye! [emoji322][emoji4]Nå Avocado må jeg oppdateres! Porsgrunn ringte meg og sa at jeg er gravid! Hipp hipp hurra. Nå krysses alt som krysses kan for at vi denne gang får beholde mini i magen helt til han/hun er klar for verden [emoji169]
Wow, så bra! [emoji1] Krysser fingrene for at du får innsett. Jeg pleier å ha like mange egg ut og får ikke innsett på ferskforsøk. Må alltid totalfryse. Men det kan jo hende at du er heldigere.21 egg her skal trolig høstes fredag - enten det blir totalfrys eller innsett på oss. Det vet vi ikke før onsdag og ny kontroll. Håper veldig på innsett, kjipt med frys etter lang stimuleringsperiode.
Gratulerer så mye [emoji173]Nå Avocado må jeg oppdateres! Porsgrunn ringte meg og sa at jeg er gravid! Hipp hipp hurra. Nå krysses alt som krysses kan for at vi denne gang får beholde mini i magen helt til han/hun er klar for verden [emoji169]
Nå Avocado må jeg oppdateres! Porsgrunn ringte meg og sa at jeg er gravid! Hipp hipp hurra. Nå krysses alt som krysses kan for at vi denne gang får beholde mini i magen helt til han/hun er klar for verden [emoji169]
Nå Avocado må jeg oppdateres! Porsgrunn ringte meg og sa at jeg er gravid! Hipp hipp hurra. Nå krysses alt som krysses kan for at vi denne gang får beholde mini i magen helt til han/hun er klar for verden [emoji169]
21 egg her skal trolig høstes fredag - enten det blir totalfrys eller innsett på oss. Det vet vi ikke før onsdag og ny kontroll. Håper veldig på innsett, kjipt med frys etter lang stimuleringsperiode.
Så spennende! Håper det blir innsett på deg nå[emoji177]
Gratulerer , det var gode nyheter
Gratulerer så mye! [emoji322][emoji4]
Gratulerer så mye [emoji173]
Wow! Så utrolig hyggelig [emoji2] Gratulerer så mye!!!
Gratulere så herlig
Tusen hjertelig takk alle sammen![emoji173][emoji173][emoji173]Gratulerer [emoji177]
Kan en ikke sende epost til Porsgrunn lenger?
Og det er en app? [emoji4]Nei, du må bruke crypho
Krysser fingrene for dere [emoji173]Da ruger jeg forhåpentligvis på gull egget
Og håper bursdagen min blir god i år og ikke slik som ifjor med neg test på bursdagen min..
Håper nå at det er vår tur .
Løp og kjøp en digital sier bare jeg. Det der ser veldig lovende og gravid ut
14 dpo, en strek!