❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
21 egg her skal trolig høstes fredag - enten det blir totalfrys eller innsett på oss. Det vet vi ikke før onsdag og ny kontroll. Håper veldig på innsett, kjipt med frys etter lang stimuleringsperiode.

21 egg her skal trolig høstes fredag - enten det blir totalfrys eller innsett på oss. Det vet vi ikke før onsdag og ny kontroll. Håper veldig på innsett, kjipt med frys etter lang stimuleringsperiode.
Wow, så bra! [emoji1] Krysser fingrene for at du får innsett. Jeg pleier å ha like mange egg ut og får ikke innsett på ferskforsøk. Må alltid totalfryse. Men det kan jo hende at du er heldigere.
Lykke til med uttak på fredag [emoji256]

Nå Avocado må jeg oppdateres! Porsgrunn ringte meg og sa at jeg er gravid! Hipp hipp hurra. Nå krysses alt som krysses kan for at vi denne gang får beholde mini i magen helt til han/hun er klar for verden [emoji169]

Wow! Så utrolig hyggelig [emoji2] Gratulerer så mye!!!

Nå Avocado må jeg oppdateres! Porsgrunn ringte meg og sa at jeg er gravid! Hipp hipp hurra. Nå krysses alt som krysses kan for at vi denne gang får beholde mini i magen helt til han/hun er klar for verden [emoji169]

Gratulere:) så herlig

Gratulerer , det var gode nyheter

Gratulerer så mye! [emoji322][emoji4]

Gratulerer så mye [emoji173]

Wow! Så utrolig hyggelig [emoji2] Gratulerer så mye!!!

Gratulere:) så herlig

Gratulerer [emoji177]
Tusen hjertelig takk alle sammen![emoji173][emoji173][emoji173]

Da ruger jeg forhåpentligvis på gull egget :)
Og håper bursdagen min blir god i år og ikke slik som ifjor med neg test på bursdagen min..
Håper nå at det er vår tur .

18e5224d8145bf46681c734d20124279.jpg

14 dpo, en strek!

Da har jeg fått skjema, spray starte 10.9 og sprøyter 27.09 .
Menopuren er endret fra 112.5 til 187.5 så da håper jeg det blir flere egg.
Nå har jeg fått beskjed om ul før oppstart med sprøyter , er det noe nytt ?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp