Har legene noen tankee om hvorfor de stopper opp? Jeg synes det virker som de gjør lite for å finne ut av slik, de bare kjører videre og gjør det samme igjen og igjen hvis ingen protesterer...
Nei! Det er veldig frustrerende...
Jeg utfordret dem en del da jeg var på innsett nå, men de kunne ikke gi noen svar. De nevnte noe om at de ikke har time lapse maskin, så da er det ikke så lett å se. De nevnte også at hvis de skal finne ut hva som er galt, så må de gjøre gentester som ikke er lov i Norge.
Etter forrige forsøk fikk jeg vite at det gjerne blir dårligere eggkvalitet med kort protokoll, så derfor ble jeg satt på lang nå. Det ga færre egg enn sist og ingen som overlevde tre dager. Forrige gang mener jeg at jeg hadde 3-4 på dag 5, men de utviklet seg sent og stoppet opp. Jeg skjønner at de må prøve og feile litt for å finne ut hvordan kroppen fungerer, men jeg blir så utålmodig[emoji36][emoji36][emoji36]
Jeg har prøvd å gjøre litt research selv, men det er ikke lett å finne klare svar. Det jeg finner er at ved dårlig embryokvalitet/embryoutvikling er det tre faktorer som kan spille inn: egg, sædcelle og klinikken. Siden vi i første omgang ønsker å bruke egne egg/sædceller så har vi tenkt til å skifte klinikk til neste forsøk... Tenker at nye øyne uansett kan være positivt [emoji2]
Phew. Dette ble langt... har de sagt noe til deg om hva som er galt?