Da har jeg fått 8 egg ut, krysser alt jeg har for at de er brukbare[emoji1317]
Det er meningen de skal dyrkes blasto[emoji5]
Ahhh, da var det dere jeg stod bak ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg fått 8 egg ut, krysser alt jeg har for at de er brukbare[emoji1317]
Det er meningen de skal dyrkes blasto[emoji5]
De sier liksom 14-16 dager, men papirene sier 2 uker, så da venter jeg jo ikke lenger enn det [emoji16]Vi hentet ut samme dag og eggene våre ligger helt likt i løypa. Litt rart at jeg har testdag 4.9. og du 1.9. De tviholder liksom på "2 uker etter innsett" uavhengig av om det er 2-3eller5dagers egg. Er ingen krise, er jo lov å tenke selv er bare så ulogisk[emoji43]
De sier liksom 14-16 dager, men papirene sier 2 uker, så da venter jeg jo ikke lenger enn det [emoji16]
Satte du inn blasto?
Hva er deres erfaringer med apotekene? Pleier de å ha medisiner som letrozol og menopur inne, eller er det ofte bestillingsvare? Lurer på om jeg kanskje må høre med de tidlig slik at jeg er sikker på å få det jeg trenger...
Går litt i surr blant oss alle sammen [emoji85]Våre egg blir ikke blastocyster før mandag vet du da er det 5 dager etter uttak. Så skal til innsett mandag
Kun 1 apotek i byen vår som har det, men det informerte Porsgrunn om. Kan være lurt å sjekke rundt, i tilfelle det må bestilles.Hva er deres erfaringer med apotekene? Pleier de å ha medisiner som letrozol og menopur inne, eller er det ofte bestillingsvare? Lurer på om jeg kanskje må høre med de tidlig slik at jeg er sikker på å få det jeg trenger...
Hva er deres erfaringer med apotekene? Pleier de å ha medisiner som letrozol og menopur inne, eller er det ofte bestillingsvare? Lurer på om jeg kanskje må høre med de tidlig slik at jeg er sikker på å få det jeg trenger...
Jeg har vært på 4 apotek idag for å finne orgalutran.. Håpløst! Må nok inn til Oslo (Jernbanetorget og legevakten skal ha alt) imorgen..
Det som ligger på St.Hanshaugen ved FS har også alt[emoji4][emoji1303]Jeg har vært på 4 apotek idag for å finne orgalutran.. Håpløst! Må nok inn til Oslo (Jernbanetorget og legevakten skal ha alt) imorgen..
Ahhh, da var det dere jeg stod bak ja
Når begynner du med det da? Det er lurt å bestille der opp i forkant nå du vet du skal ha Det er umulig for apotekene og ha ALLE medisiner som finnes på lager
Hehe! Jeg husker ingenting omtrent fra da jeg var ferdig.. så susete i hodet[emoji85] husker at jeg betalte!
Har begynt med orgalutran, men må ha mer. De har tidligere hatt det på de 4 apotekene jeg var innom.
Ser du holder til i Oslo-området. Orgalutran har jeg fått tak i på apoteket i Majorstukrysset (Apotek 1) og på Fornebusenteret. Anbefaler en telefon dit hvis du ikke har prøvd allerede.
Hei! Er det noen som vet om det er travelt i Porsgrunn fremover for fryseforsøk? Ruger etter frys nå men om dette ikke går vil jeg vente minst mulig til neste forsøk [emoji56]
Noen som har efaring med å bli holdt av plass til selv om de er inni et forsøk?
Hei, de ville ikke holde av plass til meg heller men jeg skal ha ferskforsøk neste gang da dersom dette fryseforsøket ikke går.Hei! Er det noen som vet om det er travelt i Porsgrunn fremover for fryseforsøk? Ruger etter frys nå men om dette ikke går vil jeg vente minst mulig til neste forsøk [emoji56]
Noen som har efaring med å bli holdt av plass til selv om de er inni et forsøk?