❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Gi meg styrke! Fikk nettopp melding om at nok en venninne av meg er gravid. De har vært sammen 1,5 år og jeg visste ikke engang at de prøvde... Hyggelig for dem, men det oppleves bare så urettferdig.

Det der er så vondt ... det blir en påminnelse om sin egen elendighet [emoji22]
Stor klem [emoji173]️

1 egg ble befruktet av 5 [emoji22] nå er jeg livredd for telefonen i morgen[emoji1317] kryss fingrene for oss, vær så snill [emoji1317]

Det der er så vondt ... det blir en påminnelse om sin egen elendighet [emoji22]
Stor klem [emoji173]️

Ja det er det. Jeg føler meg så ussel som ikke klarer å glede meg på deres vegne... Det er ingen andre enn dere her inne som skjønner hvor vondt det her gjør... [emoji2]

1 egg ble befruktet av 5 [emoji22] nå er jeg livredd for telefonen i morgen[emoji1317] kryss fingrene for oss, vær så snill [emoji1317]

Jeg krysser alt jeg har og sender masse babystøv ned til Porsgrunn [emoji1317][emoji1317][emoji1317]

Håper d er gull egget.. krysse og håpe med dere

Sender masse varme tanker i deres retning [emoji173] krysser alt jeg har for at det er gullegget som ligger og venter på dere!

God klem ❤️

Gi meg styrke! Fikk nettopp melding om at nok en venninne av meg er gravid. De har vært sammen 1,5 år og jeg visste ikke engang at de prøvde... Hyggelig for dem, men det oppleves bare så urettferdig.

Uff, kjenner den følelsen! Det er såå urettferdig[emoji20]
Alle rundt meg er gravide nå, jeg tuller ikke! Det ene venneparet får nå nr. 2 snart, da har de klart å få 2 på den tiden jeg har prøvd på 1[emoji17]

Alle rundt meg er gravide nå, jeg tuller ikke! Det ene venneparet får nå nr. 2 snart, da har de klart å få 2 på den tiden jeg har prøvd på 1[emoji17]

Det er så fælt! Og jeg skjønner så inderlig godt hvordan du også må oppleve dette [emoji8] Jeg har bare noen få venninner igjen som ikke er gravide eller har babyer og de fleste ble gravide på første eller andre, maks tredje forsøk... Noen ganger får jeg lyst til å flytte til et sted langt bort og starte et nytt liv, men det er jo ikke akkurat noen løsning det heller... [emoji2]

Samme her, alle ble gravide når jeg hadde mitt første ICSI, og nå har to født siste måneden og tredje har termin om 2 uker..

Jeg har så vondt av dere som strever sånn med første. Jeg prøvde i 3 år før jeg fikk frøkna vår . Det siste året så hatet jeg alle som var gravide og klarte ikke å glede meg på deres bekostning.
Jeg er utrolig heldig som har fått lov til og oppleve drømmen min å få barn som rett og slett ikke er en selfølge. Jeg heier på dere alle sammen og håper dere får oppleve den gleden.
Jeg er utrolig heldig som har 1 fra før og det jeg hjelper på i denne karusellen vi i er selv om jeg så inderlig håper at frøkna for et søsken så skal jeg være utrolig takknemelig på at jeg har fått 1 om jeg ikke for en nr 2.

Klem til dere alle samme

11 egg ut i dag, og de skal prøve på blasto [emoji173] innsett mandag hvis ikke for mange faller fra.

Gratulerer med flott uttak [emoji2] Spennende at de skal dyrke til blasto også[emoji2] Krysser fingrene for at dette går bra [emoji1317][emoji1317]

Gratulerer med flott uttak [emoji2] Spennende at de skal dyrke til blasto også[emoji2] Krysser fingrene for at dette går bra [emoji1317][emoji1317]
Jeg ble veldig positivt overrasket! Sist gang ble 3 av 8 befruktet og endte opp med 1 inn og 1 på frys, håper de er litt sterkere denne gangen :)

Jeg ble veldig positivt overrasket! Sist gang ble 3 av 8 befruktet og endte opp med 1 inn og 1 på frys, håper de er litt sterkere denne gangen :)

Det er bare å krysse fingrene [emoji1317][emoji1317][emoji1317]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp