❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
35ish egg på 6 mm, ny kontroll fredag. Lei av at ingenting skjer, samme var dr H. Klødde seg godt i hodet som vanlig...

Noen som har gått på letrozol? Og merket noe...

Min mens stoppet jo etter bare et døgn.. verker litt i magen nå og kommet litt slim..normalt? Eller er d plutselig eggløsning min og kort syklus nå..
Begynte på dem i går..
Svetter og er varm hele tiden..redd jeg er i overgangsalder...

Last edited:
Kun 3 egg har hittil latt seg befrukte.. Men de skulle se de an til i morgen tidlig og ringer meg på nytt, har ingen flere egg hengt seg på blir det innsett i morgen og ingen blasto... [emoji29]

Kun 3 egg har hittil latt seg befrukte.. Men de skulle se de an til i morgen tidlig og ringer meg på nytt, har ingen flere egg hengt seg på blir det innsett i morgen og ingen blasto... [emoji29]

Håper på det beste ❤️

Hei! Jeg vil gjerne være med i oversikten:) Har allerede fått en jente som er snart 2 på fryseforsøk i Porsgrunn, og har begynt å forberede meg for å prøve på ny nå. Hallo 2 paranøtter til dagen, avocado, babyklister, null gluten, vitaminer, null laktose, null koffein OG null stress :D (sånn er det når man prøver alt på en gang og ikke vet hva som virket...). Har uttak uke 43.

Hei! Jeg vil gjerne være med i oversikten:) Har allerede fått en jente som er snart 2 på fryseforsøk i Porsgrunn, og har begynt å forberede meg for å prøve på ny nå. Hallo 2 paranøtter til dagen, avocado, babyklister, null gluten, vitaminer, null laktose, null koffein OG null stress :D (sånn er det når man prøver alt på en gang og ikke vet hva som virket...). Har uttak uke 43.

Velkommen og lykke til :)

Desverre var det kun 1 egg som har delt seg bra, så skal det inn i dag. 1 hadde ikke delt seg og er falt fra, 1 er usikkert.

Desverre var det kun 1 egg som har delt seg bra, så skal det inn i dag. 1 hadde ikke delt seg og er falt fra, 1 er usikkert.

Håper det er gullegget[emoji177]
Håper det andre klarer seg[emoji1317]

Så fælt, så mye som skal til for at det skal bli bra! Jeg merker det bekymrer meg veldig[emoji17]

Jeg ruger på et perfekt 4-delt egg, testdato 1.sep.

Vi hentet ut samme dag og eggene våre ligger helt likt i løypa. Litt rart at jeg har testdag 4.9. og du 1.9. De tviholder liksom på "2 uker etter innsett" uavhengig av om det er 2-3eller5dagers egg. Er ingen krise, er jo lov å tenke selv;) er bare så ulogisk[emoji43]

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp