Hvis man har egguttak på en fredag, når blir det eventuelt innsett da? Mandag...?[emoji848]
Mandag eller onsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis man har egguttak på en fredag, når blir det eventuelt innsett da? Mandag...?[emoji848]
Jeg satt inn på mandagen etter...Hvis man har egguttak på en fredag, når blir det eventuelt innsett da? Mandag...?[emoji848]
Lykke til [emoji173]11 egg ut i dag, og de skal prøve på blasto [emoji173] innsett mandag hvis ikke for mange faller fra.
11 egg ut i dag, og de skal prøve på blasto [emoji173] innsett mandag hvis ikke for mange faller fra.
Det er meg [emoji16] hvordan gikk det med deg?Ligger helt likt vi da hvis du er sykepleier så lå du i sengen ved siden av min i dag
Det er meg [emoji16] hvordan gikk det med deg?
Ringte meg akkurat, du er vel nestemann..Morsomt fikk ut 7. Venter på tlf nå... det gjør vel du også[emoji177]?
Ringte meg akkurat, du er vel nestemann..
Kun 3 egg har hittil latt seg befrukte.. Men de skulle se de an til i morgen tidlig og ringer meg på nytt, har ingen flere egg hengt seg på blir det innsett i morgen og ingen blasto... [emoji29]
Hei! Jeg vil gjerne være med i oversikten Har allerede fått en jente som er snart 2 på fryseforsøk i Porsgrunn, og har begynt å forberede meg for å prøve på ny nå. Hallo 2 paranøtter til dagen, avocado, babyklister, null gluten, vitaminer, null laktose, null koffein OG null stress (sånn er det når man prøver alt på en gang og ikke vet hva som virket...). Har uttak uke 43.
Desverre var det kun 1 egg som har delt seg bra, så skal det inn i dag. 1 hadde ikke delt seg og er falt fra, 1 er usikkert.
Krysser fingrene for positiv test 1. september. Det hadde vært en knallstart på høsten [emoji4]Jeg ruger på et perfekt 4-delt egg, testdato 1.sep.
Jeg ruger på et perfekt 4-delt egg, testdato 1.sep.