Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er 2-3 mnd, om de ikke har klart å hente seg litt inn.Vet dere Porsgrunns-damer hva ventetiden ca er på oppstart ferskforsøk nå? Vi har time til forsamtale om 2 uker! Blir vel fort nærmere jul...
Tror det er 2-3 mnd, om de ikke har klart å hente seg litt inn.
Jeg var på forsamtale 28/6, og begynner med medisiner 23/10 med uttak i novemberVet dere Porsgrunns-damer hva ventetiden ca er på oppstart ferskforsøk nå? Vi har time til forsamtale om 2 uker! Blir vel fort nærmere jul...
Jeg var på forsamtale 28/6, og begynner med medisiner 23/10 med uttak i november
Jeg satte av tid forrige uke og fikk oppstart i midten av november[emoji53]Vet dere Porsgrunns-damer hva ventetiden ca er på oppstart ferskforsøk nå? Vi har time til forsamtale om 2 uker! Blir vel fort nærmere jul...
Jeg satte av tid forrige uke og fikk oppstart i midten av november[emoji53]
Har ikke hørt noe om egget mitt enda... om det overlevde over helgen for frysing i dag [emoji53]
Oppdatering; spurte de på crypho, og de visste ikke enda(?).. de ringer meg i morgen.
Da er det kanskje håp?
Har ikke hørt noe om egget mitt enda... om det overlevde over helgen for frysing i dag [emoji53]
Oppdatering; spurte de på crypho, og de visste ikke enda(?).. de ringer meg i morgen.
Da er det kanskje håp?
Takk for beroligende svar [emoji4]Stadiet før blasto heter morula og enkelte embryo er litt trege og derfor mulig ditt bare er på morulastadiet enda og de derfor vi se om det har blitt en blasto i morgen jeg hadde i hverfall ett som det var samme tilfellet med så de ringer i morgen med resultatet
Da får vi krysse alt vi har for at det er gullegget du ruger på nå [emoji173]Tross beroligende svar, så ville ikke egget bli en blasto. Så nå har de gitt det opp.. Ingen egg på frys denne gangen.
Tross beroligende svar, så ville ikke egget bli en blasto. Så nå har de gitt det opp.. Ingen egg på frys denne gangen.
Du hadde i utgangspunktet 7 av 7? Ellers husker jeg feil?Samme med mitt så så ulikt kan utgangspunktet være ift antall egg som er befruktet og sluttresultatet! Er et uforutsigbart game dette
Tross beroligende svar, så ville ikke egget bli en blasto. Så nå har de gitt det opp.. Ingen egg på frys denne gangen.
Du hadde i utgangspunktet 7 av 7? Ellers husker jeg feil?
Så kjedelig [emoji17] Det er det samme som skjer med mine. De stopper opp alle sammen. Men du trenger heldigvis bare ett godt egg og jeg håper på at det er det du har fått inn [emoji2]
Jeg kommer til å protestere om jeg må gjennom samme regime igjen, hvor kun 3 av totalt 19 egg har blitt noe av. Kun 2 av de gode..Har legene noen tankee om hvorfor de stopper opp? Jeg synes det virker som de gjør lite for å finne ut av slik, de bare kjører videre og gjør det samme igjen og igjen hvis ingen protesterer...