❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Æ! Noe så dritt! Er så vanvittig lei venting og at ting skal klaffe hele tiden. Tenk den dagen vi endelig er i mål og har fått ønske-babyen vår alle mann! Da er forhåpentligvis alt dette glemt [emoji173]️[emoji17]
Det håper virkelig jeg og ... ting tar så lang tid ... Skjønner virkelig de som tar privat forsøk imellomtiden

Samme her etter avbrutt forsøk i juni...da var neste syklus på 44 dager...men den neste der igjen var på 28 dager :gen014 håper nå virkelig denne syklusen blir normal slik at jeg kommer igang med fryseforsøk i september...

Så kjedelig med avbrutt! Har du bruker du naturlig syklus eller var det på grunn av andre ting? Får håpe syklusen blir bedre nå for deg også!

1,5 dag til kontroll! :smiley-bounce012

Så kjedelig med avbrutt! Har du bruker du naturlig syklus eller var det på grunn av andre ting? Får håpe syklusen blir bedre nå for deg også!
Nå sist ble det avbrutt fordi kroppen ikke svarte på medisinene...neste runde skal vi prøve i naturlig syklus med litt hjelp av letrozol og menopur, krysser fingra for at kroppen samarbeider.

Nå sist ble det avbrutt fordi kroppen ikke svarte på medisinene...neste runde skal vi prøve i naturlig syklus med litt hjelp av letrozol og menopur, krysser fingra for at kroppen samarbeider.

Så kjedelig :( blir letrozol og menopur på meg også når mensen kommer. Håper er skal gjøre susen!

Ingen smiley idag på eggløsnintesten...puh..så da lander d ikke på en helg...så da kan det se ut som fryseforsøk i neste uke..
Da får jeg vente på smilefjeset i løpet av helgen :)

Ny kontroll og svar på blodprøvene imorgen. Håper på at noe har skjedd slik at det ikke blir avbrutt. Sprøytedag 17 idag.

Når var det du skulle få mensen egentlig forresten? Her venter jeg fortsatt!! En og en halv uke siden det skulle vært her. Vil liksom komme i gang med fryseforsøket:/
Jeg venter mens rundt 9. september, håper virkelig at kroppen ikke tuller med meg nå, for jeg var så innstilt på august og det var så kjipt å måtte vente til september...men medisiner er nå kjøpt inn så nå håper jeg dagene flyr avgårde ;) Føler med deg...Typisk at den aldri kommer når en vil den skal, jeg var veldig uregelmessig før jeg ble gravid sist, visste aldri når mensen kom...men da vi skulle igang med forsøket da, kom mensen dagen etter forsamtalen sånn at det ble rett på sak. Håper kroppen skjønner at den må spille med på laget denne gangen også ;)

Krysser og håper at jeg blir ruger på tirsdag :) om de overleve opptining...

Nå Avocado må jeg oppdateres! Porsgrunn ringte meg og sa at jeg er gravid! Hipp hipp hurra. Nå krysses alt som krysses kan for at vi denne gang får beholde mini i magen helt til han/hun er klar for verden [emoji169]

Å fy fader, dette var skikkelig gode nyheter!!! :D
Gratulerer såå masse!!! ❤️❤️
Hva blir termin?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp