Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm.. da ville jeg spurt ja. Det skal jo være bankers når frikortet først er registrert. Men jeg er ingen ekspert, spør de du <3Hm rart.. Betalte 450 hos Holst. Mulig de bare hadde glemt frikortet mitt (vært der tidligere i år med frikort)
Det er også andre i Oslo. Porsgrunn har oversikten. Var helt håpløst for meg på forrige forsøk... Veldig mye pågangSkal prøve, helt håpløst . 2 g jeg purrer på de i dag og hu skulle ringe meg opp igjen .. neppe og jeg skal inn på UL den 26 [emoji57] må høre med Porsgrunn om jeg kan dra et annet sted ?
Jeg jobber i Oslo så det kunne vært et alternativ
Da får du det refundert i såfall, sånt skal jo gå automatisk det gjorde det for meg da jeg betalte hos HolstHm rart.. Betalte 450 hos Holst. Mulig de bare hadde glemt frikortet mitt (vært der tidligere i år med frikort)
God klemNegativ test i dag 10 dp2dt [emoji53] fikk svak positiv denne dagen da jeg ble gravid før sommeren så jeg mister litt motet nå kjenner jeg :/
Negativ test i dag 10 dp2dt [emoji53] fikk svak positiv denne dagen da jeg ble gravid før sommeren så jeg mister litt motet nå kjenner jeg :/
Vis vedlegget 233047
Sprøytestart om 2 dager ... nå kjenner jeg at jeg blir litt stresset. Kan man få falsk positiv på synarela ?
Gratulerer så mye! Endelig din tur!Vis vedlegget 233047
Sprøytestart om 2 dager ... nå kjenner jeg at jeg blir litt stresset. Kan man få falsk positiv på synarela ?
Er det mulig? Ialledager gjør jeg nå, tar jeg synarela som vanlig i kveld og morgen tidlig frem til jeg for tak i Porsgrunn. Må ut å kjøpe digital jeg.. Det her tror jeg ikke er santNei det kan man ikke, så du er nok gravid
Gratulerer!!!
Det samme skjedde meg btw
Vis vedlegget 233047
Er det mulig? Ialledager gjør jeg nå, tar jeg synarela som vanlig i kveld og morgen tidlig frem til jeg for tak i Porsgrunn. Må ut å kjøpe digital jeg.. Det her tror jeg ikke er sant
Ja, ta sprayen til du har snakket med de[emoji4] Gratulerer såå mye[emoji2]Er det mulig? Ialledager gjør jeg nå, tar jeg synarela som vanlig i kveld og morgen tidlig frem til jeg for tak i Porsgrunn. Må ut å kjøpe digital jeg.. Det her tror jeg ikke er sant
Er det mulig? Ialledager gjør jeg nå, tar jeg synarela som vanlig i kveld og morgen tidlig frem til jeg for tak i Porsgrunn. Må ut å kjøpe digital jeg.. Det her tror jeg ikke er sant
Men blir det tatt som naturlig graviditet da eller må jeg ta noe støtte hvis jeg evt er gravid siden jeg har gått på synarela ?Det er ikke farlig å bruke sprayen ved graviditet, så gjør det du føler er rett. Jeg sluttet heller ikke med en gang fordi jeg var redd det var kjemisk graviditet, så et par dager ekstra gjør ikkeno.
Porsgrunn vil nok likevel si at du skal slutte.
De er greie der og tilbyr sikkert TUL slik de gjorde for meg
Kult at du også ble gravid på spray!!