Tilhører porsgrunn[emoji4]
Da må du nok belage deg kanskje på litt tid.. Gabske sprengt der nå Men normalt sett minst 1 syklus (den du har nå) mellom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tilhører porsgrunn[emoji4]
Takk [emoji3]Gratulerer så mye med ventespire!!! Herlig
Sender over masse babystøv [emoji173]Herlig! Det er jo drømmen [emoji173]️ Gratulerer så mye! Send gjerne over litt babystøv så kan jeg gjør det samme om 2 uker
Etter samtale med Porsgrunn ønsker de at jeg begynner med lutinus pga at jeg har gått på synarela
Hadde håpet å slippe. Det et jo et klin uten like :/ vet du hvor lenge man bruker å gå på det ?Det er nok smart
Hadde håpet å slippe. Det et jo et klin uten like :/ vet du hvor lenge man bruker å gå på det ?
Hadde håpet å slippe. Det et jo et klin uten like :/ vet du hvor lenge man bruker å gå på det ?
Takk , da satser vi på.at det blir det samme her . Termin 4 juni ish .. Så satser på at spiren klamrer seg fastJeg gikk til uke 9, men kunne slutta tidligere
Da ruger jeg
Takk , da satser vi på.at det blir det samme her . Termin 4 juni ish .. Så satser på at spiren klamrer seg fast
Skjer mye spennede i gruppa om dagen [emoji3]Jeg tror jammen meg jeg er gravid (igjen) jeg. 10dpo morgen, fikk svak strek i går kveld og fikk disse nå; begge tatt etter 1 min:
Oii!!! Gratulerer[emoji173]️Veldig spennende[emoji2][emoji2]Jeg tror jammen meg jeg er gravid (igjen) jeg. 10dpo morgen, fikk svak strek i går kveld og fikk disse nå; begge tatt etter 1 min:
Edit:
Etter 5 min:
Jeg tror jammen meg jeg er gravid (igjen) jeg. 10dpo morgen, fikk svak strek i går kveld og fikk disse nå; begge tatt etter 1 min:
Edit:
Etter 5 min:
Oii!!! Gratulerer[emoji173]️Veldig spennende[emoji2][emoji2]
Å herreguuuud!! Du også!!
Så himla kult!!
Og veldig fin for å være 10 DPO bare
Jeg venter jo bare på å finne ut at det er en kjemisk da, klok av skade. Men er på vei til Fürst nå for å ta blodprøve, greit å ha det sort på hvitt. Det rare er at jeg har følt meg "sikker" på at jeg er gravid i mange dager. Hadde sykt menssmerter 7dpo, som jeg bare "skjønte" at var festesmerter. Brennende følelse i livmor i mange dager og vond korsrygg.
Oppdaterer blodprøvesvar senere i dag[emoji177]
OMG Marihøna!!! [emoji44][emoji7][emoji7][emoji7]Jeg tror jammen meg jeg er gravid (igjen) jeg. 10dpo morgen, fikk svak strek i går kveld og fikk disse nå; begge tatt etter 1 min:
Edit:
Etter 5 min: