Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Misunner alle dere som ruger og sprayer og sprøyter.. trodde aldri jeg skulle misunne all den hormonbehandlingen, men begynner å lei av all ventingen..
Misunner alle dere som ruger og sprayer og sprøyter.. trodde aldri jeg skulle misunne all den hormonbehandlingen, men begynner å lei av all ventingen..
Tusen takk for det! Og for en rask respons[emoji2] Jeg ble helt rørt så full av hormoner som jeg er [emoji2] Ja, vi kan håpe at det snur, men realistisk sett er ikke sjansene så store, så i dag har jeg vært hjemme fra jobb for å grine (rett og slett...). Herlig.
Ja, dette var vårt første forsøk. Jeg har vært veldig klar over at det ikke klaffer for alle første gangen (tvert imot) og har absolutt ikke gitt opp håpet, men det er så utrolig kjedelig å vite at vi nå må vente til over sommeren (antagelig) for å gå i gang med neste forsøk... Og så har jeg selvfølgelig hatt et håp om at der skulle gå... Vi har vært prøvere i 2 år og det her begynner virkelig å tære på (selv om 2 år egentlig er ganske kort i IVF-sammenheng...)
Igjen tusen takk for svar! Det varmet <3 Hvordan ligger du an selv?
Hatt egguttak i dag, "E"satt seg på senga mi (jeg gruet meg så fælt!) før uttaket å spurte om jeg ville ha 1 eller 2 tilbakeført?
Dette er mitt aller første forsøk. Er det vanlig å bli spurt om sånt?
Trodde de var strenge på sånt [emoji848]
RimligKommer jo til å være eimlig fullt i August, blir jo en strøm av mennesker siden hele juli er stengt
Håper på det, de ville i utgangspunktet at jeg skulle begynne på mensen som kommer i juli, men da havner jeg i september. De har ikke helt forstått at jeg har en ganske treffsikker 32 dagers syklus, så vil begynne på den som kommer ca 20 juni, da havner uttak omkring 10 augustSamme her.. August på deg også?
Håper på det, de ville i utgangspunktet at jeg skulle begynne på mensen som kommer i juli, men da havner jeg i september. De har ikke helt forstått at jeg har en ganske treffsikker 32 dagers syklus, så vil begynne på den som kommer ca 20 juni, da havner uttak omkring 10 august
Skal melde mens når den kommer nå i mai, antagelig i morgen, og få plan videre.
Lykke til i morgenNå er jeg utrolig spent på UL i morgen. Nå kjenner jeg ihvertfall litt noe nedi der så krysser fingra for alt her i verden.
Jupp, samme prosedyre som sist fikk jeg beskjed om. Synarela, menopur og prednisolon. Håper på litt økt dose denne gangen..Lang protokoll antar jeg da?
Så leit [emoji17] Vet ikke hvordan du har det, men sender deg en god klem [emoji173]Jeg er helt knust! Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å stå i dette måned etter måned .....
Jeg fikk avbrutt forsøk, ingen ting å sette tilbake.....
Jeg tror faktisk det er tyngre for meg å ikke få satt inn enn at den graviditetstesten hadde blitt negativ..
Føler meg snytt. Har gått igjennom alt dette forgjeves og får INGEN ting tilbake [emoji27]
Jeg er helt knust! Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å stå i dette måned etter måned .....
Jeg tror faktisk det er tyngre for meg å ikke få satt inn enn at den graviditetstesten hadde blitt negativ..
Føler meg snytt. Har gått igjennom alt dette forgjeves og får INGEN ting tilbake [emoji27]
Jeg er helt knust! Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å stå i dette måned etter måned .....
dere som har opplevd SA (om det er noen) hvor lenge kan hcg sitte igjen... jeg synes det er så rart at jeg fremdeles får de samme testene. 5 dager siden jeg begynte å blø... testdagen var på 17.mai.. år det var så tidlig så skulle en tro at kroppen klarte å kvitte seg med resten selv... blir så frustert..
ta blod prøve igjen i dag..men får ikke svar før over helgen..
mine tidligere SA så forsvant hcg ganske kjapt... begynner å bli redd for at det er noe galt oppi "der" utenfor livmor osv..
så er jeg sliten..sliten av å måtte ta lutinus..for fikk beskjed å gå på de til svar på blodprøve foreligger...men testen blir ikke svakere eller sterkere..står enda på 1-2 uker så da er det ikke noe...