❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Har klart det store å rote bort respten på menopur. Systemet var nede når vi var der , så jeg fikk med meg et papir bare :/
Og nå finner jeg resepten på kun lutinisen .
Har sendt de mail nå og håper de kan sende den elektronisk i dag ... svimehue sa du

Det ordner de helt sikkert, de er kjappe på labben sånn sett ;)

Det ordner de helt sikkert, de er kjappe på labben sånn sett ;)
Håper det ... så nå håper jeg bare forsøket ikke blir avbrutt i morgen etter UL i morgen sånn at jeg blir sittende med en ubrukt eske med menopur. Men jeg må bestille sånn at jeg har menopur i helga

Håper det ... så nå håper jeg bare forsøket ikke blir avbrutt i morgen etter UL i morgen sånn at jeg blir sittende med en ubrukt eske med menopur. Men jeg må bestille sånn at jeg har menopur i helga

Jeg har trua på at eggene kommer, noen trenger bare litt flere dager på sprøyter :)

Jeg har trua på at eggene kommer, noen trenger bare litt flere dager på sprøyter :)
Satser på det jeg også. Nå kjennes ihvertfall ut som det skjer noe , el smerter , el slim blir helt forvirra her. Håper ikke el er her nå , jeg går jo på synarela [emoji4]

Satser på det jeg også. Nå kjennes ihvertfall ut som det skjer noe , el smerter , el slim blir helt forvirra her. Håper ikke el er her nå , jeg går jo på synarela [emoji4]

Det er vist normalt, jeg fikk også masse el slim og el smerter, men di sa at det var helt normalt :)

Herlighet altså! Jeg går på Letrozol nå før innsett, og er blitt så utrolig kvalm og hormonell av den! Dette er vel 8 mnd jeg bruker letrozol og det har kun vært forje mnd og denne mnd jeg har fått så tydelige bivirkninger av den. Hadde vært så mye bedre å vært kvalm og hormonell hvis det var på grunn av graviditet liksom :/

Er det ikke mulig å ringe de lengere ?
De har fortsatt ikke svart på mailen ?
Prøvd å ringe de , men får bare svar at telefonen er stengt :/

Er det ikke mulig å ringe de lengere ?
De har fortsatt ikke svart på mailen ?
Prøvd å ringe de , men får bare svar at telefonen er stengt :/
Samme her, ringte både nå og på tirsdag, "telefonen er stengt ut dagen". Sendte de en mail på mandag som de ikke har besvart, så purret på denne nå nettopp! Dersom jeg skal ta letrozol i neste syklus er jeg nødt til å få resept før helga(og før tr kommer)! [emoji53][emoji17]

Samme her, ringte både nå og på tirsdag, "telefonen er stengt ut dagen". Sendte de en mail på mandag som de ikke har besvart, så purret på denne nå nettopp! Dersom jeg skal ta letrozol i neste syklus er jeg nødt til å få resept før helga(og før tr kommer)! [emoji53][emoji17]
Blir helt stressa jeg. Utrolig kjipt å stenge telefonen så de er helt utilgjengelig.

De har litt sykdom om dagen forsto jeg i dag [emoji5] dermed må de nok prioritere det de mener er viktigst [emoji5] regner nok med dere får svar før 16 i dag [emoji5]

Med tanke på at du spurte etter det på mandag så blir jeg stressa altså. Må ta seg en fridag i morgen og reise 3.5 t for å få respten . Skulle helst hatt menopuren i morgen ... fuck !
Jeg fikk svar nå [emoji4] Så da regner jeg med du får svar straks [emoji6] Det var lav bemanning ja som var årsaken..

Sendt de purring , satser på at de svarer meg snart og da
Sjanser på at jeg får svar i dag eller i morgen tidlig , ringte apoteket og la inn bestillingen nå sånn at jeg dår den i morgen. Satser da på at jeg har en resept sp jeg fåt den ut

Nå er jeg ruger! [emoji169]
vil du oppdatere, Avocado? Testdato 01. Juni:)

Fikk 4 egg på frys! Stor lettelse :)

Spurte også om jeg bør gå lengre på lutinus etter evt. positiv test da jeg har mistet flere ganger når jeg har blitt gravid naturlig, og det mente de var lurt å gjøre, dog noe lavere dose enn jeg bruker nå.

Da fikk jeg tak i Porsgrunn og de lovte at innholdet i flaska holdt til i morgen og at det er mere i flaska enn jeg trur ..
Men da er jeg trygg enn så lenge [emoji3]
Håper det ikke bare jeg som flyr i svime på disse medisinen

Nå er jeg ruger! [emoji169]
vil du oppdatere, Avocado? Testdato 01. Juni:)

Fikk 4 egg på frys! Stor lettelse :)

Spurte også om jeg bør gå lengre på lutinus etter evt. positiv test da jeg har mistet flere ganger når jeg har blitt gravid naturlig, og det mente de var lurt å gjøre, dog noe lavere dose enn jeg bruker nå.

I fix ;)

Gratulerer så mye som ruger, og 4 på frys er jo også helt supert :D

Hei! Jeg er ny her inne, så håper jeg ikke gjør noe galt ved å "hoppe inn" i denne tråden for en liten introduksjon...

Jeg er under behandling på Porsgrunn og er nå i min første rugeperiode... hadde uttak 5. mai og fikk ut 13 egg, hvorav 9 ble befruktet. Av disse overlevde 4 til dag 5, og ett ble satt inn forrige onsdag. De andre stoppet opp og jeg har dermed ingen på frys. Testdag er neste onsdag, men testoman og utålmodig som jeg er, måtte jeg teste både i går kveld og i dag tidlig (jeg er tross alt 13 DPO og en eventuell graviditet burde slått ut nå). Begge testene ble negative. Jeg regner derfor med at forsøket ikke har lyktes...

Skriver her egentlig fordi jeg føler meg så utrolig alene i denne prosessen. Jeg har selvfølgelig mannen min, men han reagerer annerledes enn meg. Alle venninnene mine har blitt superfort gravide (den eneste som har "slitt" brukte 4 mnd) og jeg føler at de ikke forstår hva jeg gjennomgår i det hele tatt. I det store og hele har de siste årene vært ganske kjipe og jeg tenker at det kanskje hadde vært hyggelig å "bli kjent" med noen i samme situasjon.

Dette var litt om meg. Håper som sagt at jeg ikke har gjort noe galt ved å hoppe inn her. Gleder meg til å bli kjent med dere og følge deres vei mot Babydrømmen. <3

Hei! Jeg er ny her inne, så håper jeg ikke gjør noe galt ved å "hoppe inn" i denne tråden for en liten introduksjon...

Jeg er under behandling på Porsgrunn og er nå i min første rugeperiode... hadde uttak 5. mai og fikk ut 13 egg, hvorav 9 ble befruktet. Av disse overlevde 4 til dag 5, og ett ble satt inn forrige onsdag. De andre stoppet opp og jeg har dermed ingen på frys. Testdag er neste onsdag, men testoman og utålmodig som jeg er, måtte jeg teste både i går kveld og i dag tidlig (jeg er tross alt 13 DPO og en eventuell graviditet burde slått ut nå). Begge testene ble negative. Jeg regner derfor med at forsøket ikke har lyktes...

Skriver her egentlig fordi jeg føler meg så utrolig alene i denne prosessen. Jeg har selvfølgelig mannen min, men han reagerer annerledes enn meg. Alle venninnene mine har blitt superfort gravide (den eneste som har "slitt" brukte 4 mnd) og jeg føler at de ikke forstår hva jeg gjennomgår i det hele tatt. I det store og hele har de siste årene vært ganske kjipe og jeg tenker at det kanskje hadde vært hyggelig å "bli kjent" med noen i samme situasjon.

Dette var litt om meg. Håper som sagt at jeg ikke har gjort noe galt ved å hoppe inn her. Gleder meg til å bli kjent med dere og følge deres vei mot Babydrømmen. <3

Må starte med å ønske deg velkommen hit! Men det var trist å høre om forsøket deres nå. Håper inderlig den snur om og blir positiv alikevel <3 kjenner meg veldig igjen i det å føle seg alene i hele dette kaoset. Det er kun damene som er og har vært igjennom det som kan forstå, spenningen, ergelsen og hormonene rundt alt dette<3

Er dette deres første ivf forsøk?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp