Hei! Jeg er ny her inne, så håper jeg ikke gjør noe galt ved å "hoppe inn" i denne tråden for en liten introduksjon...
Jeg er under behandling på Porsgrunn og er nå i min første rugeperiode... hadde uttak 5. mai og fikk ut 13 egg, hvorav 9 ble befruktet. Av disse overlevde 4 til dag 5, og ett ble satt inn forrige onsdag. De andre stoppet opp og jeg har dermed ingen på frys. Testdag er neste onsdag, men testoman og utålmodig som jeg er, måtte jeg teste både i går kveld og i dag tidlig (jeg er tross alt 13 DPO og en eventuell graviditet burde slått ut nå). Begge testene ble negative. Jeg regner derfor med at forsøket ikke har lyktes...
Skriver her egentlig fordi jeg føler meg så utrolig alene i denne prosessen. Jeg har selvfølgelig mannen min, men han reagerer annerledes enn meg. Alle venninnene mine har blitt superfort gravide (den eneste som har "slitt" brukte 4 mnd) og jeg føler at de ikke forstår hva jeg gjennomgår i det hele tatt. I det store og hele har de siste årene vært ganske kjipe og jeg tenker at det kanskje hadde vært hyggelig å "bli kjent" med noen i samme situasjon.
Dette var litt om meg. Håper som sagt at jeg ikke har gjort noe galt ved å hoppe inn her. Gleder meg til å bli kjent med dere og følge deres vei mot Babydrømmen. <3
Velkommen hit til oss! Du er definitivt på rett sted, for her finnes mange likesinnede
Synd å høre at det mest sannsynlig ikke går denne gangen Det er så kjipt når man har investert masse tid og krefter i en lang prosess.
Vet ikke om det er mye til trøst, men noen trenger bare litt flere innsett før det klaffer, så gravid skal du forhåpentligvis bli en gang
Har dere diagnose eller er det uforklarlig barnløshet?
Jeg setter deg opp på oversikten vår jeg