❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er individuelt og kan ta tid før det begynner å synke. Når tok du blodprøve?
igår...og skal ta i dag..heter annehver dag for å se stigning..men orker ikke vente til neste helg med å få svar på det, så de burde jo se et eller annet

Jeg er helt knust! Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å stå i dette måned etter måned .....
Jeg fikk avbrutt forsøk, ingen ting å sette tilbake..... :(

Jeg tror faktisk det er tyngre for meg å ikke få satt inn enn at den graviditetstesten hadde blitt negativ..

Føler meg snytt. Har gått igjennom alt dette forgjeves og får INGEN ting tilbake [emoji27]

God klem, den følelsen er jævlig :( ❤️

Håper på det, de ville i utgangspunktet at jeg skulle begynne på mensen som kommer i juli, men da havner jeg i september. De har ikke helt forstått at jeg har en ganske treffsikker 32 dagers syklus, så vil begynne på den som kommer ca 20 juni, da havner uttak omkring 10 august :D
Skal melde mens når den kommer nå i mai, antagelig i morgen, og få plan videre.
Jeg og håper på oppstart i august/september. Skal snakke med de nå i mai/juni og planlegge sammen hva vi gjør. Her blir det første fryseforsøk, så aner ikke hvordan prosessen er. Slet med uregelmessige sykluser før jeg ble gravid med datteren vår. Nå er jeg i første normale syklus etter prevensjonsslutt så blir spennende å se om det blir regelmessig fremover... I mellomtiden prøver vi på gamlemåten :p

Last edited:
Jeg er helt knust! Jeg forstår ikke hvordan dere klarer å stå i dette måned etter måned .....

Jeg tror faktisk det er tyngre for meg å ikke få satt inn enn at den graviditetstesten hadde blitt negativ..

Føler meg snytt. Har gått igjennom alt dette forgjeves og får INGEN ting tilbake [emoji27]

Så forferdelig trist å høre :(
Stor klem <3

Må øke dosen til 150 og kontroll på Mandag .. får vi egenandel på gu eller ? Typ 1300 kr på en uke i bare gu

Må øke dosen til 150 og kontroll på Mandag .. får vi egenandel på gu eller ? Typ 1300 kr på en uke i bare gu

Tenkte nok at du måtte stikke litt til ja, men skal jeg tippe så får du nok tid til uttak i slutten av neste uke :)
GU går på egenandelskortet ja om det er offentlig så klart. Jeg har fått frikort allerede i februar for andre året på rad nå for å si det sånn :p

Huff, så utrolig leit :( har hatt et avbrutt forsøk jeg og, vet hvor jævlig det er... Føles skikkelig bortkasta :( hvordan blir planen videre? [emoji173][emoji173]

Får egenandel så lenge gyn er godkjent for det :)

Hva menes med det? Vil det si at man også kan sende inn kvitteringene for ultralyder til HELFO?[emoji848]

Huff, så utrolig leit :( har hatt et avbrutt forsøk jeg og, vet hvor jævlig det er... Føles skikkelig bortkasta :( hvordan blir planen videre? [emoji173][emoji173]

Jeg skal melde inn neste mens og lage en plan videre [emoji1317]

Hva menes med det? Vil det si at man også kan sende inn kvitteringene for ultralyder til HELFO?[emoji848]

Bare om du er henvist til en med offentlig driftstilskudd...
Det går automatisk med det til Helfo. Du kan logge deg inn på min journal og se hvor langt du har kommet mot frikort :)

Når jeg var hos fertilitetssenteret så hadde desverre ikke min gynekolog offentlig driftstilskudd (kun den ene legen der var det da), men ved forsøk 2 og 3 så gikk jeg på kontroll hos noen med det :)

Det går automatisk med det til Helfo. Du kan logge deg inn på min journal og se hvor langt du har kommet mot frikort :)

Når jeg var hos fertilitetssenteret så hadde desverre ikke min gynekolog offentlig driftstilskudd (kun den ene legen der var det da), men ved forsøk 2 og 3 så gikk jeg på kontroll hos noen med det :)

Jeg går til privat gyn men jeg får kanskje vurdere å bytte da til noen med driftstilskudd...

Må jeg spørre klinikken eller er det en måte å finne det ut selv?[emoji848]
Enten så logger du inn på helsenorge og ser om du har opparbeidet deg nor ved de timene du har hatt (kam ta litt tid før det kommer inn), eller høre med klinikken :) mulig det står på hjemmesiden deres og da :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp