Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ny ultralyd i morgen, så utrolig lei all ventinga ... håper dette er siste ul.
Krysser fingrene! Hadde ekstra kontroller hver gang jeg og, noen må desverre bare ha litt lengre stimulering enn andre.. Lykke til [emoji173]Ny ultralyd i morgen, så utrolig lei all ventinga ... håper dette er siste ul.
Ny ultralyd i morgen, så utrolig lei all ventinga ... håper dette er siste ul.
Så spennende! Jeg har trua! Krysser alt jeg kan for deg nå
ul på meg imorgen også. Er så spent på om vi får satt inn denne syklusen . Er så redd for at det blir avbrutt grunnet helg igjen slik som sist, men det føles som at eggløsning er godt på vei nå, så det er ihvertfall et godt tegn
Så ufattelig kjedelig å gå uten sex [emoji23][emoji23]
Det er nesten det verste.
Hahaha...
Oh noDu kan nok venne deg til det, for på Lutinus blir det ikke så interessant heller
Da har jeg vært på ultralyd , 1 på 17 og 1 på 15 og en hel haug på 10 og mindre :/
Så her tror jeg må satse på et gullegg og ingen på frys.
Håper det ..... Bare vente på Porsgrunn da om jeg må sette flere sprøyter og ny ulIkke si det du, de siste kan virkelig komme når du setter Ovitrellen, den gir nemlig et boost på slutten
Håper det ..... Bare vente på Porsgrunn da om jeg må sette flere sprøyter og ny ul
Er det sant ... jeg håper alt jeg har [emoji3]Nå tipper jeg du får uttaksdato jeg
Er det sant ... jeg håper alt jeg har [emoji3]
Eggutakk til Fredag , ovitrellen settes onsdagskveld[emoji4]
Aner ikke , skal gå på menppur i 2 dager til så håper det andre kommer etterBra!!! Regnet de med å få ut 2?
Aner ikke , skal gå på menppur i 2 dager til så håper det andre kommer etter
Eggutakk til Fredag , ovitrellen settes onsdagskveld[emoji4]
Da har jeg vært på ultralyd , 1 på 17 og 1 på 15 og en hel haug på 10 og mindre :/
Så her tror jeg må satse på et gullegg og ingen på frys.