❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ny ultralyd i morgen, så utrolig lei all ventinga ... håper dette er siste ul.
Krysser fingrene! Hadde ekstra kontroller hver gang jeg og, noen må desverre bare ha litt lengre stimulering enn andre.. Lykke til [emoji173]

Ny ultralyd i morgen, så utrolig lei all ventinga ... håper dette er siste ul.

Så spennende! Jeg har trua! Krysser alt jeg kan for deg nå :)

ul på meg imorgen også. Er så spent på om vi får satt inn denne syklusen . Er så redd for at det blir avbrutt grunnet helg igjen slik som sist, men det føles som at eggløsning er godt på vei nå, så det er ihvertfall et godt tegn :)

Så spennende! Jeg har trua! Krysser alt jeg kan for deg nå :)

ul på meg imorgen også. Er så spent på om vi får satt inn denne syklusen . Er så redd for at det blir avbrutt grunnet helg igjen slik som sist, men det føles som at eggløsning er godt på vei nå, så det er ihvertfall et godt tegn :)

Lykke til! :)

Så ufattelig kjedelig å gå uten sex [emoji23][emoji23]
Det er nesten det verste.
Hahaha...

Du kan nok venne deg til det, for på Lutinus blir det ikke så interessant heller :hilarious:

Da har jeg vært på ultralyd , 1 på 17 og 1 på 15 og en hel haug på 10 og mindre :/
Så her tror jeg må satse på et gullegg og ingen på frys.

Da har jeg vært på ultralyd , 1 på 17 og 1 på 15 og en hel haug på 10 og mindre :/

Ikke si det du, de siste kan virkelig komme når du setter Ovitrellen, den gir nemlig et boost på slutten :)

Jeg hadde 1 på 17 og 1 på 14 og fikk ut til sammen 4 egg [emoji4]
Hva er din AMH på?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp