❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Heksa kom i dag og forsøket er dermed formelt negativt. Fikk mail fra Porsgrunn om at neste runde blir med lang protokoll og oppstart på nesespray i slutten av juni med uttak i uke 33 (midten av august). Fikk beskjed om å spraye en uke ekstra så ser ut til at innsatsen til ipoki har gitt utslag for meg også. Tusen takk for det [emoji173]️

Det begynner omsider å lysne litt for meg og det blir godt å legge dette forsøket bak meg og se frem mot et nytt forsøk [emoji2]

Så kjedelig når det ikke går :(
Men en liten trøst er jo å ha et nytt opplegg klart :)
I mellomtiden må du nyte sommeren med alt som ikke gravide får lov til ;)

Så kjedelig når det ikke går :(
Men en liten trøst er jo å ha et nytt opplegg klart :)
I mellomtiden må du nyte sommeren med alt som ikke gravide får lov til ;)

OM jeg skal [emoji2] Planlegger et glass vin allerede i kveld [emoji2] Og så går det jo an å forsøke seg på naturmetoden i mellomtiden også (skal i grunn bli ganske hyggelig etter en måned i sølibat pga forsøket[emoji23]).

Heksa kom i dag og forsøket er dermed formelt negativt. Fikk mail fra Porsgrunn om at neste runde blir med lang protokoll og oppstart på nesespray i slutten av juni med uttak i uke 33 (midten av august). Fikk beskjed om å spraye en uke ekstra så ser ut til at innsatsen til ipoki har gitt utslag for meg også. Tusen takk for det [emoji173]️

Det begynner omsider å lysne litt for meg og det blir godt å legge dette forsøket bak meg og se frem mot et nytt forsøk [emoji2]
Så kjedelig at det ikke gikk, men så bra at jeg tydeligvis kunne være til hjelp! Blir uttak i uke 33 her også tipper jeg.

OM jeg skal [emoji2] Planlegger et glass vin allerede i kveld [emoji2] Og så går det jo an å forsøke seg på naturmetoden i mellomtiden også (skal i grunn bli ganske hyggelig etter en måned i sølibat pga forsøket[emoji23]).

Tommel opp for det!
Jeg driver med det samme om dagen, tar gjerne et glass boble på terrassen i sola etter jobb, for hvem vet, kanskje jeg ikke kan det resten av sommeren :p Bare 12 dager til sprøytestart, og da er det jo stopp..
Og hjemmeprøving er jo helt topp :D Det finnes de som drar nytte av hormonstimuleringen også i syklusen etter IVF, så får håpe at det kan gjelde deg :)

Tommel opp for det!
Jeg driver med det samme om dagen, tar gjerne et glass boble på terrassen i sola etter jobb, for hvem vet, kanskje jeg ikke kan det resten av sommeren [emoji14] Bare 12 dager til sprøytestart, og da er det jo stopp..
Og hjemmeprøving er jo helt topp :D Det finnes de som drar nytte av hormonstimuleringen også i syklusen etter IVF, så får håpe at det kan gjelde deg :)
Lengter etter noen bobler her og ... ingen tvil om jeg skal ha bobler mellom uttak og insett

Lengter etter noen bobler her og ... ingen tvil om jeg skal ha bobler mellom uttak og insett

Haha, det har jeg ikke tenkt på! Takk for tips :D

Så kjedelig at det ikke gikk, men så bra at jeg tydeligvis kunne være til hjelp! Blir uttak i uke 33 her også tipper jeg.

Så gøy! Da kan vi følge hverandre [emoji2]

Tommel opp for det!
Jeg driver med det samme om dagen, tar gjerne et glass boble på terrassen i sola etter jobb, for hvem vet, kanskje jeg ikke kan det resten av sommeren :p Bare 12 dager til sprøytestart, og da er det jo stopp..

Herlig! Håper virkelig at du nyter dine siste glass på en stund [emoji2]

Kan jo håpe på at en runde med IVF var det som skulle til for å vekke liv i systemet mitt, men tør ikke å ha for store forhåpninger om det, altså [emoji2] Uansett - nå kan vi dra på ferie og kose oss med vin og hoppsasa og det blir jo bra det også[emoji2]

Masse lykke til! Jeg heier videre på deg[emoji1319][emoji1319][emoji1319]

Her blir det også neste IVF i august! Om det blir starten eller midten er usikkert, men sprøyter tidligst 31.7 grunnet den dumme reisen deres slik at man ikke kan ha kontroll før 7.8.... Surt hele opplegget at de er stengt 5 uker..

Her blir det også neste IVF i august! Om det blir starten eller midten er usikkert, men sprøyter tidligst 31.7 grunnet den dumme reisen deres slik at man ikke kan ha kontroll før 7.8.... Surt hele opplegget at de er stengt 5 uker..

Spennende [emoji2] Får håpe at det klaffer for oss alle sammen i august [emoji2] Ja, veldig irriterende at de ikke klarer å jobbe litt på skift sånn at de kunne hatt åpent i hvert fall noen av de ukene hvor de har stengt, men sånn er det bare...

Veldig typisk for det offentlige å være at de bare kan stenge på den måten.
I en perfekt verden hadde det jobbet dobbelt så mange der og de hadde kunne tilbudt timer både på dag- og kveldstid hele uka gjennom inkludert helg!

Oi! Aldri hørt om engang! Så spennende :D Fikk du noen på frys? Hvor lenge dyrkes eventuelt de?

De ville ikke risikere noe siden det var det tredje forsøket.. har aldri fått noen på frys som de har prøvd å dyrke forbi 2-dagers stadiet.

Så de valgte å sette inn de to som ble normalt befruktet på fredag, i går kom tlf med beskjed om at alt annet hadde stoppet opp (hadde ikke regnet med noe annet..)

Har jo blitt gravid begge de foregående forsøkene, problemet mitt er at det stopper opp [emoji849]

I dag føler jeg meg totalt motløs...
min nærmeste og beste venninne er gravid... jeg føler meg så slem som lufter dette her inne men de kastet p-pillene forrige mnd og i går fikk hun positiv test...
Det er så urettferdig [emoji22][emoji22]
Jeg gråt og gråt når hun fortalte det, hvordan venninne er jeg..... [emoji22]

min nærmeste og beste venninne er gravid... jeg føler meg så slem som lufter dette her inne men de kastet p-pillene forrige mnd og i går fikk hun positiv test...

Jeg forstår deg så godt! Dette handler ikke om hvor god venninne du er, men om hvor vanskelig denne prosessen vi er i, er. Klart det er bittert å se at andre kan knipse med fingrene å så plutselig være gravid, imens vi må legge inn en god del blod svette og tårer (bokstavelig talt) for å bli gravide! Gi deg selv lov til å være lei deg og synes at verden er urettferdig! Hvis hun kjenner til din situasjon så vet hun at du er glad på hennes vegne, men at akkurat dette er et sårt tema <3

God klem. Jeg skjønner godt hvorfor du reagerer slikt. Det er vondt når andre får det så "lett", men man sitter igjen med såre følelser, fortvilelse og drit rundt egen prøving. For min egen del valgte jeg være åpen om det, og si det som det er. Typ at jeg er glad på deres vegne (har 3 nå som ble veldig lett gravide med termin i juni), men at det er sårt for meg og at jeg derfor kan trekke meg unna når det blir for mye. Og jeg er sjeleglad mine nærmeste ikke har planer om barn på en stund.. Likevel har vi en åpen dialog rundt det om "uhellet" skulle skje. Så her er åpenhet nøkkelen for oss :)

Verst her er ei jeg jobbet med som ble uplanlagt (og uønsket) gravid med tredjemann og er/var veldig tydelig på at hun ikke ønsket dette barnet. Det sårer når alt jeg vil er å kunne få oppleve det samme som henne.

De ville ikke risikere noe siden det var det tredje forsøket.. har aldri fått noen på frys som de har prøvd å dyrke forbi 2-dagers stadiet.

Så de valgte å sette inn de to som ble normalt befruktet på fredag, i går kom tlf med beskjed om at alt annet hadde stoppet opp (hadde ikke regnet med noe annet..)

Har jo blitt gravid begge de foregående forsøkene, problemet mitt er at det stopper opp [emoji849]

Oi, så rart med eggene dine. Når mistet du etter de andre forsøkene? :( Håper alle gode ting er 3 for mange av oss her inne ❤️

Føler med deg!
God klem ❤️

Forstår deg så godt! Du er IKKE slem og har bare en helt normal reaksjon på en veldig sår og vanskelig situasjon.

Jeg har det på akkurat samme måte som deg med mine gravide venninner. Med dem har jeg vært åpen om at bare synet av gravide minner meg på min egen vanskelige situasjon og at jeg derfor har behov for å trekke meg litt unna gravide for å beskytte meg selv. De har hatt forståelse for det, og vi har hatt mest kommunikasjon per telefon/SMS og da har vi snakket om alt annet enn graviditeten.

Man kan sikkert kritisere meg for å ikke stille opp for mine gravide venninner, for det er helt sikkert vanskelig å være gravid, men jeg tenker at de har andre i livet sitt som de kan diskutere dette vanskelige med. Jeg har derfor gjort dette med forholdsvis god samvittighet.

Oi, så rart med eggene dine. Når mistet du etter de andre forsøkene? :( Håper alle gode ting er 3 for mange av oss her inne [emoji173]️

Får håpe det bare er at de trivest best inne i magehuset, enn i skåla [emoji5]

ørste ble en sa i uke 9, ting hadde stoppet opp i uke 5/6, sist ble det en ma oppdaget i uke 8.

Nå er det veldig på tide for at alle får ett bøllefrø i magen [emoji173]️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp